Adaptacja i rozbudowa remizy na świetlicę wiejską w miejscowości Wilczna

Publication date 2014-08-13
End date 2014-08-28 11:15:00
Instytucja Gmina Słupca
Miejscowość Słupca
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 175075 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 452000009, 454530007, 454200007, 454430004, 454000001, 454421101, 453110000, 453112002, 453300009, 453310006, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres inwestycji obejmuje dokończenie adaptacji i rozbudowy remizy na świetlicę wiejską w miejscowości Wilczna. Obiekt jest jednokondygnacyjny o wymiarach po rozbudowie 19,23 x 29,36 x 6,37.
przed rozbudowapo rozbudowie
pow. zabudowy 317,25 m2 450,62 m2
pow. użytkowa 260,15 m2 362,60 m2
kubatura 1410,67 m3 1897,81 m3


W pierwszym etapie na obiekcie zostały wykonane prace wymienione w załączniku nr 13 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Inwestor zastrzega, że wykonawca musi wykonać komin oraz podłączyć i uruchomić piec centralnego ogrzewania celem ogrzania pomieszczeń przedszkola w terminie do 30.09.2014 r.

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu wykonania przedmiotu zamówienia - najpóźniej do dnia podpisania umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, dokumentacji budowlanej, projekcie umowy oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi 36 miesięcy i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Zasady gwarancji zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 9 do SIWZ.

Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - końcowego.

Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako niezobowiązujące propozycje projektanta (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu).
Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych, oraz odpowiadającym normom obowiązującym w danych zakresie, ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny:
- winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć,
- winny być kompatybilne z pozostałymi urządzenia, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważne materiały, elementy, urządzenia itp. należy wykazać w kosztorysie ofertowym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Słupca
Ulica ul. Sienkiewicza 16
Nr domu 16
Miejscowosc Słupca
Kod poczt 62-400
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 63 2743676
Fax 63 2743676
Internet www.gmina.slupca.pl
Regon 31101942100000
E mail sekretariat@gmina.slupca.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 27/02/2015
Wadium 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy 00/100. 2. Forma wadium. a) Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, ze zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Słupcy nr 55 8542 0001 0039 2271 2000 0030 z dopiskiem Wadium w przetargu - znak sprawy: IP.271.12.2014. b) W pozostałych wypadkach wadium należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie w Urzędzie Gminy Słupca, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca w odrębnej kopercie niż oferta. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego i opisane według poniższego wzoru: Wadium. Nr postępowania IP.271.12.2014 Adaptacja i rozbudowa remizy na świetlicę wiejską w miejscowości Wilczna 4. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5, pod punkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na pisemne wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: - wartość roboty budowlanej co najmniej 600 000,00 PLN brutto, - zawierająca wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie, remoncie, termomodernizacji, adaptacji, rozbudowie budynku lub obiektu budowlanego. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) w wykazie wykonanych robót budowlanych oraz w dowodach określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest udokumentować. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będzie minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tą osobą. Wskazana osoba musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy. Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. b) Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, c) oświadczeniu że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż: 400 000,00 zł, (Suma wartości ubezpieczenia wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną musi wynosić co najmniej 400 000,00 zł), b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum: 400 000,00 zł . W przypadku złożenia w ofercie dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie dane wynikające z tabeli średnich kursów walut obcych NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4, b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Jako najważniejsze, wykonane roboty budowlane należy rozumieć: Minimum jedna robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. spełniająca łącznie następujące warunki: - wartość roboty budowlanej co najmniej 600 000,00 PLN brutto, - zawierająca wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie, remoncie, termomodernizacji, adaptacji, rozbudowie budynku lub obiektu budowlanego.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiarów robót. Zamawiający dopuszcza, aby kosztorys ofertowy wykonany był metodą uproszczoną, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. Pkt 1-4 ustawy- załącznik nr 2 do SIWZ, 5) Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 6) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (tylko, jeśli dotyczy).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane: a) warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: - klęski żywiołowe; - warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych na zewnątrz, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0,0 C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn, - budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), śniegu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, -warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów, - niewypały i niewybuchy, - wykopaliska archeologiczne, - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe , warunki gruntowe itp.), - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty itp.), - wykonanie robót dodatkowych lub uzupełniających wpływających na termin wykonania zamówienia podstawowego. b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego; - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; c) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; - odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej d) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, w szczególności: - brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych, - protesty mieszkańców, - przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2) zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka itp.), skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 3) Zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ.
Kryt cena A
Spec www www.gmina.slupca.pl
Spec war Urząd Gminy Słupca ul. Sienkiewicza 16 62-100 Słupca pok. nr 7
Data skl 28/08/2014
Godz skl 11:15
Miejsce Urząd Gminy Słupca ul. Sienkiewicza 16 62-100 Słupca Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie będzie realizowane z dofinansowaniem w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 realizowanej w ramach Programu, osi 4 Leader, działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju. Poziom dofinansowania: 80% kosztów kwalifikowanych.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)