Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Szczecinecki
|
Ulica |
ul. 28 Lutego 16
|
Nr domu |
16
|
Miejscowosc |
Szczecinek
|
Kod poczt |
78-400
|
Wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
+48 94 37 292 00
|
Fax |
+48 94 37 292 56
|
Internet |
http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
|
Regon |
33092097700000
|
E mail |
starostwo@powiat.szczecinek.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
3
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
28
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
na podstawie złożonego oświadczenia
|
Wiedza |
na podstawie złożonego oświadczenia
|
Potencjal |
na podstawie złożonego oświadczenia
|
Zdolne |
na podstawie złożonego oświadczenia
|
Sytuacja |
Dla części nr 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 tysięcy złotych. Dla pozostałych części: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 10 tysięcy złotych. W przypadku złożenia oferty na kilka części należy sumować kwoty ubezpieczenia podane dla każdej odrębnie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę
b) Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów- oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.
c) W przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3) charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
W celu ustalenia czy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przedkłada do oferty oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ.
e) W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć opisy tj.:
- Opis przedmiotu zamówienia sporządzony wg wzoru stanowiącego Załączniki od 1 do 3 do SIWZ podpisane przez Wykonawcę, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach:
1) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, np. obniżenie ceny zamówienia przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy - w każdym przypadku;
2) zmiana terminu realizacji zamówienia - w przypadku, jeżeli wykonanie zamówienia w pierwotnym okresie byłoby dla Zamawiającego niekorzystne;
3) inna istotna zmiana umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ, a która spowoduje że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany;
4) zmiana formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - w przypadku jej zmiany przez Wykonawcę;
5) zmiana danych Wykonawcy - w przypadku następstwa prawnego;
6) zmiany umowy, musza być dokonywane z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówienia publicznych, stanowiących m.in., że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
|
Spec war |
adres Zamawiającego
|
Data skl |
22/08/2014
|
Godz skl |
10:30
|
Miejsce |
Powiat Szczecinecki, ul. 28 Lutego 16, 78-400 Szczecinek, Biuro Obsługi Interesanta
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|