Dostawa wyposażenia do Szpitala w Szczecinku w ramach zadania pn. Rozbudowa Szpitala w Szczecinku - II etap

Publication date 2014-08-13
End date 2014-08-22 10:30:00
Instytucja Powiat Szczecinecki
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Preparaty piorące,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe,
  • Telewizje,
  • Maszyny wydające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 270406 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302132007, 323246006, 315200007, 398317003, 429683002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyposażenia do Szpitala w Szczecinku w ramach zadania pn. Rozbudowa Szpitala w Szczecinku - II etap

Opis

Dostawa zestawów komputerowych i tabletów 34 sztDostawa telewizorów 36 sztDostawa oświetlenia przyłóżkowego 72 szt., dozowników na mydło 31 szt. i podajników na papier 31 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Szczecinecki
Ulica ul. 28 Lutego 16
Nr domu 16
Miejscowosc Szczecinek
Kod poczt 78-400
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel +48 94 37 292 00
Fax +48 94 37 292 56
Internet http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
Regon 33092097700000
E mail starostwo@powiat.szczecinek.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 28
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie złożonego oświadczenia
Wiedza na podstawie złożonego oświadczenia
Potencjal na podstawie złożonego oświadczenia
Zdolne na podstawie złożonego oświadczenia
Sytuacja Dla części nr 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 tysięcy złotych. Dla pozostałych części: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 10 tysięcy złotych. W przypadku złożenia oferty na kilka części należy sumować kwoty ubezpieczenia podane dla każdej odrębnie
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty a) Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę b) Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów- oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem. c) W przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W celu ustalenia czy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przedkłada do oferty oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. e) W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć opisy tj.: - Opis przedmiotu zamówienia sporządzony wg wzoru stanowiącego Załączniki od 1 do 3 do SIWZ podpisane przez Wykonawcę, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, np. obniżenie ceny zamówienia przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy - w każdym przypadku; 2) zmiana terminu realizacji zamówienia - w przypadku, jeżeli wykonanie zamówienia w pierwotnym okresie byłoby dla Zamawiającego niekorzystne; 3) inna istotna zmiana umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ, a która spowoduje że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany; 4) zmiana formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - w przypadku jej zmiany przez Wykonawcę; 5) zmiana danych Wykonawcy - w przypadku następstwa prawnego; 6) zmiany umowy, musza być dokonywane z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówienia publicznych, stanowiących m.in., że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
Kryt cena A
Spec www http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
Spec war adres Zamawiającego
Data skl 22/08/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Powiat Szczecinecki, ul. 28 Lutego 16, 78-400 Szczecinek, Biuro Obsługi Interesanta
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)