Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Kodrębie cz.2
Publication date | 2014-08-13 |
End date | 2014-08-22 10:00:00 |
Instytucja | Urząd Gminy w Kodrębie |
Miejscowość | Kodrąb |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 270620 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 375200009, 391000003, 391500008, 391600001, 323213002, 351113008, 397134306 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia składa się z 8 części obejmujących: Część I , Zakup mebli i wyposażenia. Dostawa obejmuje dostarczenie do trzech oddziałów przedszkolnych m.in. krzeseł, stolików, szafek, regałów, tablic korkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część II , Zakup wyposażenia wypoczynkowego. Dostawa obejmuje pufy i materace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część III , Zakup mebli do wyposażenia szatni. Dostawa obejmuje zakup szatni dla 25 dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część IV , Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych. Dostawa obejmuje zakup klocków, zabawek, zestawów do majsterkowania, piłek, puzzli itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część V , Zakup pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć. Dostawa obejmuje zakup płyt ze słuchowiskami, bajkami, gier, map, tablic, książek itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część VI , Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi w przedszkolu. Dostawa obejmuje zakup gaśnic, apteczek, oznakowań ewakuacyjnych, instrukcji BHP itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część VII , Zakup sprzętu ICT. W ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: laptopów wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, programem antywirusowym, drukarek, rzutników wraz z ekranami, telewizorów, odtwarzaczów DVD itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część VIII , Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach oddziałów przedszkolnych. W ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: odkurzaczy i odkurzacza piorącego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Dostawy należy dostarczyć do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Kodrębie. Wartość poszczególnych części nie przekracza kwoty, o której jest mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy pzp. Niniejsze dostawy są częścią zamówienia wynikającą z dostaw realizowanych w ramach projektu Radosne przedszkole w Kodrębie. Projekt został dofinansowany w ramach: Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wartość poszczególnych części nie przekracza wartości o której jest mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy pzp. Wykonawca dostarczy meble, wyposażenie, pomoce dydaktyczne i zabawki, przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci uczęszczających do przedszkola- powinny zatem uwzględniać wiek dzieci - 3-5 lat; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci. Wykonawca zobowiązany jest załączyć w/w certyfikaty/atesty przy dostawie. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. Dostarczone produkty muszą być wykonane z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowe, wolne od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, materiały stanowiące przedmiot zamówienia są podane z nazwy, Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając, że można dostarczyć materiały równoważne i nie gorsze niż wskazane. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia podane zostały przykładowe nazwy produktów, pomocy dydaktycznych (gier, zabawek, itp.). W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż wszędzie tam gdzie użyte zostały nazwy własne producentów produktów, pomocy dydaktycznych mają one charakter przykładowy, a Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert zawierających produkty, pomoce dydaktyczne innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. produkty, pomoce dydaktyczne równoważne o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne i użytkowe nie gorszych od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego produkty, pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Wykaz proponowanych produktów, pomocy dydaktycznych (z podaniem nazwy, typu oraz producenta), 2) oświadczenie, że zastosowane produkty, pomoce dydaktyczne równoważne posiadają parametry techniczne i użytkowe nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 3) szczegółową dokumentację techniczną urządzeń/materiałów równoważnych (zawierającą opis parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych). Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty w/w dokumentów, Zamawiający uzna, iż na etapie realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy produkty, pomoce dydaktyczne wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu dostaw maksymalnie o 15 % wartości zamówienia dla danej części (pozycje zawarte w formularzu ofertowym zamówione będą zrealizowane w zmniejszonej ilości). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości dostaw, Wykonawca zapłaci za faktycznie otrzymane dostawy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu dostaw maksymalnie o 15 % wartości zamówienia dla danej części (zamówienie obejmie tylko pozycje zawarte w formularzu ofertowym w zwiększonej ilości). Wykonawca zobowiązany jest je dostarczyć zamawiającemu na takich samych warunkach jak przedmiot zamówienia. Ewentualne zwiększenia lub zmniejszenia będą uzgodnione z Wykonawcą przed podpisaniem umowy i zostaną już ujęte w Załączniku nr 1 do umowy OpisDostawa obejmuje dostarczenie do trzech oddziałów przedszkolnych m.in. krzeseł, stolików, szafek, regałów, tablic korkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZDostawa obejmuje pufy i materace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZDostawa obejmuje zakup szatni dla 25 dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZDostawa obejmuje zakup klocków, zabawek, zestawów do majsterkowania, piłek, puzzli itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZDostawa obejmuje zakup płyt ze słuchowiskami, bajkami, gier, map, tablic, książek itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZDostawa obejmuje zakup gaśnic, apteczek, oznakowań ewakuacyjnych, instrukcji BHP itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZW ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: laptopów wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, programem antywirusowym, drukarek, rzutników wraz z ekranami, telewizorów, odtwarzaczów DVD itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZW ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: odkurzaczy i odkurzacza piorącego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Urząd Gminy w Kodrębie |
Ulica | ul. 22 Lipca 7 |
Nr domu | 7 |
Miejscowosc | Kodrąb |
Kod poczt | 97-512 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 044 6819317, 6819325 |
Fax | 044 6819317, 6819325 |
Internet | www.bip.kodrab.akcessnet.net |
Regon | 00054786200000 |
E mail | ugkodrab@op.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 8 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 21 |
Zaliczka | Nie |
Niepelnosprawne | Nie |
Wadium | Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny |
Wiedza | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.kodrab.akcessnet.net |
Spec war | Urząd Gminy Kodrąb, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, pokój nr 12 |
Data skl | 22/08/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Kodrąb, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, pokój nr 12 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Dostawa jest realizowana w ramach projektu Radosne przedszkole w Kodrębie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki |
Czy uniewaznienie | Nie |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | Oświadczenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego |