Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Kodrębie cz.2

Publication date 2014-08-13
End date 2014-08-22 10:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Kodrębie
Miejscowość Kodrąb
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 270620 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 375200009, 391000003, 391500008, 391600001, 323213002, 351113008, 397134306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia składa się z 8 części obejmujących:
Część I ,
Zakup mebli i wyposażenia.
Dostawa obejmuje dostarczenie do trzech oddziałów przedszkolnych m.in. krzeseł, stolików, szafek, regałów, tablic korkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7.
Część II ,
Zakup wyposażenia wypoczynkowego.
Dostawa obejmuje pufy i materace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7.
Część III ,
Zakup mebli do wyposażenia szatni.
Dostawa obejmuje zakup szatni dla 25 dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7.
Część IV ,
Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych.
Dostawa obejmuje zakup klocków, zabawek, zestawów do majsterkowania, piłek, puzzli itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest
w Załączniku nr 7.
Część V ,
Zakup pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć.
Dostawa obejmuje zakup płyt ze słuchowiskami, bajkami, gier, map, tablic, książek itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7.
Część VI ,
Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi w przedszkolu.
Dostawa obejmuje zakup gaśnic, apteczek, oznakowań ewakuacyjnych, instrukcji BHP itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest
w Załączniku nr 7.
Część VII ,
Zakup sprzętu ICT.
W ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: laptopów wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, programem antywirusowym, drukarek, rzutników wraz z ekranami, telewizorów, odtwarzaczów DVD itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7.
Część VIII ,
Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach oddziałów przedszkolnych.
W ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: odkurzaczy i odkurzacza piorącego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest
w Załączniku nr 7.
Dostawy należy dostarczyć do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Kodrębie.
Wartość poszczególnych części nie przekracza kwoty, o której jest mowa w art. 4
pkt. 8 ustawy pzp.
Niniejsze dostawy są częścią zamówienia wynikającą z dostaw realizowanych
w ramach projektu Radosne przedszkole w Kodrębie. Projekt został dofinansowany w ramach: Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Wartość poszczególnych części nie przekracza wartości o której jest mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy pzp.
Wykonawca dostarczy meble, wyposażenie, pomoce dydaktyczne i zabawki, przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci uczęszczających
do przedszkola- powinny zatem uwzględniać wiek dzieci - 3-5 lat; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być
w 100% bezpieczne dla dzieci. Wykonawca zobowiązany jest załączyć w/w certyfikaty/atesty przy dostawie.
Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
Dostarczone produkty muszą być wykonane z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowe, wolne od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi.
W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, materiały stanowiące przedmiot zamówienia są podane z nazwy, Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając, że można dostarczyć materiały równoważne i nie gorsze niż wskazane.
W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia podane zostały przykładowe nazwy produktów, pomocy dydaktycznych (gier, zabawek, itp.). W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż wszędzie tam gdzie użyte zostały nazwy własne producentów produktów, pomocy dydaktycznych mają one charakter przykładowy,
a Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert zawierających produkty, pomoce dydaktyczne innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. produkty, pomoce dydaktyczne równoważne o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne i użytkowe nie gorszych od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać,
że oferowane przez niego produkty, pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1) Wykaz proponowanych produktów, pomocy dydaktycznych (z podaniem nazwy, typu oraz producenta),
2) oświadczenie, że zastosowane produkty, pomoce dydaktyczne równoważne posiadają parametry techniczne i użytkowe nie gorsze od założonych
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,
3) szczegółową dokumentację techniczną urządzeń/materiałów równoważnych (zawierającą opis parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych).

Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty w/w dokumentów, Zamawiający uzna,
iż na etapie realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy produkty, pomoce dydaktyczne wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu dostaw maksymalnie o 15 % wartości zamówienia dla danej części (pozycje zawarte w formularzu ofertowym zamówione będą zrealizowane w zmniejszonej ilości). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości dostaw, Wykonawca zapłaci za faktycznie otrzymane dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu dostaw maksymalnie o 15 % wartości zamówienia dla danej części (zamówienie obejmie tylko pozycje zawarte w formularzu ofertowym w zwiększonej ilości). Wykonawca zobowiązany jest je dostarczyć zamawiającemu na takich samych warunkach jak przedmiot zamówienia.
Ewentualne zwiększenia lub zmniejszenia będą uzgodnione z Wykonawcą przed podpisaniem umowy i zostaną już ujęte w Załączniku nr 1 do umowy

Opis

Dostawa obejmuje dostarczenie do trzech oddziałów przedszkolnych m.in. krzeseł, stolików, szafek, regałów, tablic korkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZDostawa obejmuje pufy i materace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZDostawa obejmuje zakup szatni dla 25 dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZDostawa obejmuje zakup klocków, zabawek, zestawów do majsterkowania, piłek, puzzli itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZDostawa obejmuje zakup płyt ze słuchowiskami, bajkami, gier, map, tablic, książek itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZDostawa obejmuje zakup gaśnic, apteczek, oznakowań ewakuacyjnych, instrukcji BHP itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZW ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: laptopów wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, programem antywirusowym, drukarek, rzutników wraz z ekranami, telewizorów, odtwarzaczów DVD itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZW ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: odkurzaczy i odkurzacza piorącego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy w Kodrębie
Ulica ul. 22 Lipca 7
Nr domu 7
Miejscowosc Kodrąb
Kod poczt 97-512
Wojewodztwo łódzkie
Tel 044 6819317, 6819325
Fax 044 6819317, 6819325
Internet www.bip.kodrab.akcessnet.net
Regon 00054786200000
E mail ugkodrab@op.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.bip.kodrab.akcessnet.net
Spec war Urząd Gminy Kodrąb, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, pokój nr 12
Data skl 22/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Kodrąb, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, pokój nr 12
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Dostawa jest realizowana w ramach projektu Radosne przedszkole w Kodrębie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oświadczenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)