DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ ORAZ DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SP w DOBROSZYCACH ORAZ SP w DOBRZENIU w ramach projektu MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE DOBROSZYCE

Publication date 2014-08-14
End date 2014-08-26 10:00:00
Instytucja Gmina Dobroszyce
Miejscowość Dobroszyce
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 176195 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 391600001, 391621006, 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem dwa następujące zadania: dostosowanie szkolnych pomieszczeń (toalet) do potrzeb dzieci młodszych oraz dostawę i montaż wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Dobroszycach oraz Szkole Podstawowej w Dobrzeniu. Meble wykonane z płyt wiórowych w tonacji drewna, z kolorowymi elementami na froncie i drzwiach. Wykonawca wszelkie szczegóły dotyczące kolorów mebli oraz innych elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia uzgodni z każdym z dyrektorów Szkół z osobna. Wszystkie meble oraz sprzęt pedagogiczny winny posiadać akceptację zgodnie z wymaganiami ministerialnymi w postaci certyfikatów/atestów. W ofercie koniecznym jest przedstawienie kart produktów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Dobroszyce
Ulica ul. Rynek 16/5
Nr domu 16
Nr miesz 5
Miejscowosc Dobroszyce
Kod poczt 56-410
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3141167, 3141173
Fax 071 3141276
Internet www.dobroszyce.pl
Regon 93193477900000
E mail sekretariat@dobroszyce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 14/11/2014
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2.000,00 PLN, słownie: dwatysiąc złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tj. Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta gwarancji Zamawiającego, gwaranta, banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Oleśnica o/Dobroszyce Nr konta 09 9584 1034 2004 0400 3001 0001. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w ofercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, związanej z przedmiotem zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie każdego wykonawcy odrębnie. Zgodnie z zapisami art. 44 ustawy Pzp, w celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie zapisów art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp
Wiedza Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę wyposażenia dla przedszkola, oddziału przedszkolnego przy szkole podstawowej lub dla szkoły podstawowej na kwotę co najmniej 100 tyś. zł. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę ww. warunku udziału w postępowaniu należy załączyć wykaz wykonanych dostaw sporządzony według Załącznika nr 5 do SIWZ
Potencjal Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Zgodnie z zapisami art. 44 ustawy Pzp, w celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie zapisów art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp
Zdolne Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zgodnie z zapisami art. 44 ustawy Pzp, w celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie zapisów art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp
Sytuacja W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie załączone do SIWZ według Załącznika nr 3 oraz opłaconą aktualną polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje osoba upoważniona, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub jego kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważniona do reprezentacji Wykonawcy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie n/w warunków: zmiany, wynikające ze zmiany sposobu finansowania przedsięwzięcia i/lub warunków współfinansowania; zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy ze względu na zmianę terminów w Projekcie; zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy ze względu na: działanie siły wyższej np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, ujawnienie w trakcie realizacji przedmiotu Umowy niezidentyfikowanej przeszkody, wprowadzenie zaniechania jeżeli: wystąpi konieczność rezygnacji jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; przy czym przez zaniechanie należy rozumieć pracę, której wykonania zaprzestano lub z niej zrezygnowano; zmiany osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy i/lub zmiany danych firmy; zmiany personelu Wykonawcy, wskazanego w ofercie, np. w przypadku dłuższej choroby czy śmierci, przy czym osoby wskazane na miejsce zastępowanych muszą spełniać warunki określone w SIWZ IDW; w wyniku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania Umowy. Wartość przedmiotu Umowy nie będzie podlegać waloryzacji ze względu na inflację. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy.
Kryt cena A
Spec www http://www.dobroszyce.pl/bip/index.php?language=0&fidx=76
Spec war Urząd Gminy Dobroszyce 56-410 Dobroszyce ul. Rynek 16. Cena 250,00 zł + koszty wysyłki.
Data skl 26/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Dobroszyce, Rynek 16, 56-410 Dobroszyce, Polska, biuro podawcze parter pokój nr 4
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt uzyskał dofinansowanie Unii Europejskiej w ramach POKL na lata 2007 - 2013
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)