Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych oraz oprogramowania dla SPDSK w Warszawie - Znak Postępowania Nr RejZamPub/39/2014

Publication date 2014-08-14
End date 2014-08-22 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 271662 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302133008, 302321108, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych oraz oprogramowania dla SPDSK w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 24 oraz Filii SPDSK przy ul. Działdowskiej 1 z podziałem na 4 pakiety, tj.:
Pakiet nr 1 - Sprzęt komputerowy
Pakiet nr 2 - Komputer przenośny
Pakiet nr 3 - Drukarka laserowa
Pakiet nr 4 - Oprogramowanie
2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30213300-8, 30200000-1, 30232110-8, 4800000-8.
3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)- Załącznik Nr 1 oraz Parametry techniczno - użytkowe - Załączniki Nr 1.1 - 1.4 do SIWZ tj.:
Pakiet nr 1 -Zał. Nr 1.1. (w tym 1.1.1 i 1.1.2)
Pakiet nr 2 - Zał. Nr 1.2.
Pakiet nr 3 - Zał. Nr 1.3.
Pakiet nr 4 - Zał. Nr 1.4

Opis

Sprzęt komputerowy:
1. komputer stacjonarny
2. monitor LCD.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w tabelach parametrów techniczno - użytkowych Załączniki Nr 1.1. do OPZ oraz Załączniki Nr 1.1.1 - 1.1.2 do OPZ.
W miejscach, gdzie w opisie urządzeń i oprogramowania wskazano znaki towarowe,
zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Ofertą równoważną jest sprzęt i oprogramowanie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego w tabelach OPZ.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualne wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów służą tylko
doprecyzowaniu opisu a ich użycie ma na celu wyłącznie charakter informacyjny nt.
optymalnych dla Zamawiającego parametrów sprzętu jakimi ma kierować się WykonawcaKomputer przenośny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w tabelach parametrów techniczno - użytkowych Załączniki Nr 1.2. do OPZ.
W miejscach, gdzie w opisie urządzeń i oprogramowania wskazano znaki towarowe,
zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Ofertą równoważną jest sprzęt i oprogramowanie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego w tabelach OPZ.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualne wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów służą tylko
doprecyzowaniu opisu a ich użycie ma na celu wyłącznie charakter informacyjny nt.
optymalnych dla Zamawiającego parametrów sprzętu jakimi ma kierować się WykonawcaDrukarka laserowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w tabelach parametrów techniczno - użytkowych Załączniki Nr 1.3. do OPZ.
W miejscach, gdzie w opisie urządzeń i oprogramowania wskazano znaki towarowe,
zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Ofertą równoważną jest sprzęt i oprogramowanie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego w tabelach OPZ.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualne wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów służą tylko
doprecyzowaniu opisu a ich użycie ma na celu wyłącznie charakter informacyjny nt.
optymalnych dla Zamawiającego parametrów sprzętu jakimi ma kierować się WykonawcaOprogramowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w tabelach parametrów techniczno - użytkowych Załączniki Nr 1.4. do OPZ.
W miejscach, gdzie w opisie urządzeń i oprogramowania wskazano znaki towarowe,
zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Ofertą równoważną jest sprzęt i oprogramowanie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego w tabelach OPZ.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualne wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów służą tylko
doprecyzowaniu opisu a ich użycie ma na celu wyłącznie charakter informacyjny nt.
optymalnych dla Zamawiającego parametrów sprzętu jakimi ma kierować się Wykonawca

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Ulica ul. Marszałkowska 24
Nr domu 24
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-576
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 522 74 79, 22 522 73 34
Fax 22 522 74 72
Internet www.litewska.edu.pl
Regon 00028896900000
E mail dzp.spdsk@litewska.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Ponadto zgodnie z pkt. 14 SIWZ - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy- wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, 2.Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy- wg Załączników Nr 6.1-6.4 do SIWZ. 3.Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) Parametry techniczno - użytkowe - wg Załącznika Nr 1.1 - 1.4 do OPZ w tym oraz Załącznika Nr 1.1.1. - 1.1.2. do OPZ - dotyczy oferowanych pakietów
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy- przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, 2) zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie zmianie, w wysokości i w terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto, o którym mowa § 2 ust. 1 ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy. 3) zmiany korzystnej dla Zamawiającego np. obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego. 4) niewykorzystania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 3 ust. 2- w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy - dotyczy poszczególnych wartości pakietów. 5) zmiany przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych; 6) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych; 7) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie; 8) dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak całości lub części produktu z przyczyn leżących po stronie producenta; 9) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy; 2. Dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu, pod warunkiem, że odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. 3. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności
Kryt cena A
Spec www www.spdsk.edu.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok. Nr 4 lub 5
Data skl 22/08/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych (Budynek Administracji Szpitala), pok. Nr 4 lub 5
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)