Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych oraz oprogramowania dla SPDSK w Warszawie - Znak Postępowania Nr RejZamPub/39/2014
Publication date | 2014-08-14 |
End date | 2014-08-22 09:00:00 |
Instytucja | Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 271662 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302000001, 302133008, 302321108, 480000008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych oraz oprogramowania dla SPDSK w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 24 oraz Filii SPDSK przy ul. Działdowskiej 1 z podziałem na 4 pakiety, tj.: Pakiet nr 1 - Sprzęt komputerowy Pakiet nr 2 - Komputer przenośny Pakiet nr 3 - Drukarka laserowa Pakiet nr 4 - Oprogramowanie 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30213300-8, 30200000-1, 30232110-8, 4800000-8. 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)- Załącznik Nr 1 oraz Parametry techniczno - użytkowe - Załączniki Nr 1.1 - 1.4 do SIWZ tj.: Pakiet nr 1 -Zał. Nr 1.1. (w tym 1.1.1 i 1.1.2) Pakiet nr 2 - Zał. Nr 1.2. Pakiet nr 3 - Zał. Nr 1.3. Pakiet nr 4 - Zał. Nr 1.4 OpisSprzęt komputerowy:1. komputer stacjonarny 2. monitor LCD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w tabelach parametrów techniczno - użytkowych Załączniki Nr 1.1. do OPZ oraz Załączniki Nr 1.1.1 - 1.1.2 do OPZ. W miejscach, gdzie w opisie urządzeń i oprogramowania wskazano znaki towarowe, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest sprzęt i oprogramowanie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego w tabelach OPZ. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualne wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów służą tylko doprecyzowaniu opisu a ich użycie ma na celu wyłącznie charakter informacyjny nt. optymalnych dla Zamawiającego parametrów sprzętu jakimi ma kierować się WykonawcaKomputer przenośny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w tabelach parametrów techniczno - użytkowych Załączniki Nr 1.2. do OPZ. W miejscach, gdzie w opisie urządzeń i oprogramowania wskazano znaki towarowe, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest sprzęt i oprogramowanie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego w tabelach OPZ. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualne wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów służą tylko doprecyzowaniu opisu a ich użycie ma na celu wyłącznie charakter informacyjny nt. optymalnych dla Zamawiającego parametrów sprzętu jakimi ma kierować się WykonawcaDrukarka laserowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w tabelach parametrów techniczno - użytkowych Załączniki Nr 1.3. do OPZ. W miejscach, gdzie w opisie urządzeń i oprogramowania wskazano znaki towarowe, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest sprzęt i oprogramowanie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego w tabelach OPZ. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualne wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów służą tylko doprecyzowaniu opisu a ich użycie ma na celu wyłącznie charakter informacyjny nt. optymalnych dla Zamawiającego parametrów sprzętu jakimi ma kierować się WykonawcaOprogramowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w tabelach parametrów techniczno - użytkowych Załączniki Nr 1.4. do OPZ. W miejscach, gdzie w opisie urządzeń i oprogramowania wskazano znaki towarowe, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest sprzęt i oprogramowanie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego w tabelach OPZ. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualne wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów służą tylko doprecyzowaniu opisu a ich użycie ma na celu wyłącznie charakter informacyjny nt. optymalnych dla Zamawiającego parametrów sprzętu jakimi ma kierować się Wykonawca |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie |
Ulica | ul. Marszałkowska 24 |
Nr domu | 24 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 00-576 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 22 522 74 79, 22 522 73 34 |
Fax | 22 522 74 72 |
Internet | www.litewska.edu.pl |
Regon | 00028896900000 |
E mail | dzp.spdsk@litewska.edu.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie |
Wiedza | Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Ponadto zgodnie z pkt. 14 SIWZ - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia |
Potencjal | Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie |
Zdolne | Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie |
Sytuacja | Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dokumenty | Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy- wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, 2.Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy- wg Załączników Nr 6.1-6.4 do SIWZ. 3.Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) Parametry techniczno - użytkowe - wg Załącznika Nr 1.1 - 1.4 do OPZ w tym oraz Załącznika Nr 1.1.1. - 1.1.2. do OPZ - dotyczy oferowanych pakietów |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy- przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, 2) zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie zmianie, w wysokości i w terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto, o którym mowa § 2 ust. 1 ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy. 3) zmiany korzystnej dla Zamawiającego np. obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego. 4) niewykorzystania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 3 ust. 2- w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy - dotyczy poszczególnych wartości pakietów. 5) zmiany przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych; 6) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych; 7) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie; 8) dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak całości lub części produktu z przyczyn leżących po stronie producenta; 9) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy; 2. Dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu, pod warunkiem, że odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. 3. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności |
Kryt cena | A |
Spec www | www.spdsk.edu.pl |
Spec war | Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok. Nr 4 lub 5 |
Data skl | 22/08/2014 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych (Budynek Administracji Szpitala), pok. Nr 4 lub 5 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |