Dostawa przetworów warzywnych kwaszonych, warzyw i owoców konserwowych

Publication date 2014-08-14
End date 2014-08-28 10:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4228
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Warzywa przetworzone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 271718 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 153314001, 153311424, 153310007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dwie grupy produktów: Grupa I - Przetwory warzywne kwaszone: kapusta kwaszona i ogórki kwaszone (w zakresie 6 zadań).
Grupa II - Warzywa i owoce konserwowe: ogórki konserwowe, papryka konserwowa, chrzan tarty, buraczki konserwowe, oliwki zielone konserwowe, ćwikła z chrzanem, sałatka warzywna 5-składnikowa, sałatka z czerwonej kapusty, szczaw konserwowy, przecier ogórkowy, kukurydza konserwowa, pieczarki konserwowe, leczo pieczarkowe, seler konserwowy, ananas w syropie, brzoskwinia w syropie, powidła śliwkowe jednoporcjowe (w zakresie 6 zadań).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4228
Ulica ul. Montelupich 3
Nr domu 3
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-901
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 455 75 53
Fax 12 455 75 53
Internet www.3rblog.wp.mil.pl
Regon 12139041500000
E mail jw4228przetargi@gmail.com
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 12
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data roz 01/01/2015
Wadium nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1)Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu, do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia niezwierzęcego. Podstawa prawna: art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz.1225 z późn. zm.) 2)aktualny, potwierdzony w 2014 r., dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP, tj.: - Certyfikat HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub - zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; lub - protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W przypadku korzystania z usług podwykonawców każdy z nich powinien posiadać ww. dokumenty. Dokumenty te powinny być dołączone przez Wykonawcę do oferty.
Inne dokumenty 1. Wypełniony druk OFERTA, 2. Wypełniony formularz cenowy w zakresie zadań, których realizację wykonawca oferuje, 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę - do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres trwania umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej do wysokości nie niższej niż 10 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności obejmującym również odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez wyprodukowane, dostarczone lub sprzedane towary (środki spożywcze) oraz spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi zamawiającemu aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującym również odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez wyprodukowane, dostarczone lub sprzedane towary (środki spożywcze) oraz spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonania zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.3rblog.wp.mil.pl
Spec war Jednostka Wojskowa 4228 Kraków, ul. Montelupich3, 30-901 Kraków, Sekcja Zamówień Publicznych
Data skl 28/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Jednostka Wojskowa 4228 Kraków, ul. Montelupich3, 30-901 Kraków, kancelaria jawna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Na pisemny wniosek Zamawiającego Wykonawca będzie obowiązany do dokonania zmiany w ilościach poszczególnych towarów (środków spożywczych) określonych w ilościach zawartych w umowie przy zachowaniu następujących warunków: 1)zmiana wynikać będzie z potrzeb odbiorców, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2)zmiana nie będzie powodować przekroczenia maksymalnej wartości umowy brutto. 2.W przypadku zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), bądź zmiany zakwalifikowania danego produktu w zakresie PKWIU, która wpływa na wartość należnego podatku VAT, na pisemny wniosek zainteresowanej strony, dopuszcza się zmianę wartości umowy brutto w stosunku do towarów, których zmiana dotyczy. 3.Dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS .Celem waloryzacji będzie tylko i wyłącznie urealnienie cen zakupu przedmiotu umowy. 4.Waloryzacja będzie dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków: 1)złożenia pisemnego wniosku przez zainteresowaną stronę, przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej waloryzacji na swoją korzyść; 2)upływu pięciu miesięcy od rozpoczęcia realizacji umowy, 3)zmiany wskaźnika przekraczającej 6 punktów procentowych, 5.Waloryzację przeprowadzać się będzie w oparciu o otrzymane w formie pisemnej z GUS wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych - żywność i napoje bezalkoholowe, za miesiąc poprzedzający wpływ wniosku, o którym mowa powyżej, w odniesieniu do cen z grudnia 2014r., dla odpowiednich grup żywności. 6.Zmiana cen wskutek waloryzacji wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności i wywoływać będzie skutek od dnia podpisania stosownego aneksu do umowy, który powinien zostać podpisany w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego stosownej informacji z GUS. W przypadku gdy Wykonawca wraz z wnioskiem do Zamawiającego przedłoży prawidłową informację z GUS, sporządzoną w formie pisemnej, dopuszcza się dokonanie waloryzacji na podstawie takiej informacji.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)