Przedmiot zamówienia obejmuje dwie grupy produktów: Grupa I - Przetwory warzywne kwaszone: kapusta kwaszona i ogórki kwaszone (w zakresie 6 zadań).
Grupa II - Warzywa i owoce konserwowe: ogórki konserwowe, papryka konserwowa, chrzan tarty, buraczki konserwowe, oliwki zielone konserwowe, ćwikła z chrzanem, sałatka warzywna 5-składnikowa, sałatka z czerwonej kapusty, szczaw konserwowy, przecier ogórkowy, kukurydza konserwowa, pieczarki konserwowe, leczo pieczarkowe, seler konserwowy, ananas w syropie, brzoskwinia w syropie, powidła śliwkowe jednoporcjowe (w zakresie 6 zadań). |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Jednostka Wojskowa 4228
|
Ulica |
ul. Montelupich 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowosc |
Kraków
|
Kod poczt |
30-901
|
Wojewodztwo |
małopolskie
|
Tel |
12 455 75 53
|
Fax |
12 455 75 53
|
Internet |
www.3rblog.wp.mil.pl
|
Regon |
12139041500000
|
E mail |
jw4228przetargi@gmail.com
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Jednostka Wojskowa
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka Wojskowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
12
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data roz |
01/01/2015
|
Wadium |
nie wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp
|
Wiedza |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp
|
Potencjal |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1)Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu, do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia niezwierzęcego.
Podstawa prawna: art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz.1225 z późn. zm.)
2)aktualny, potwierdzony w 2014 r., dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP, tj.:
- Certyfikat HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą;
lub
- zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
lub
- protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
W przypadku korzystania z usług podwykonawców każdy z nich powinien posiadać ww. dokumenty. Dokumenty te powinny być dołączone przez Wykonawcę do oferty.
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony druk OFERTA, 2. Wypełniony formularz cenowy w zakresie zadań, których realizację wykonawca oferuje, 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę - do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres trwania umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej do wysokości nie niższej niż 10 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności obejmującym również odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez wyprodukowane, dostarczone lub sprzedane towary (środki spożywcze) oraz spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi zamawiającemu aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującym również odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez wyprodukowane, dostarczone lub sprzedane towary (środki spożywcze) oraz spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonania zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.3rblog.wp.mil.pl
|
Spec war |
Jednostka Wojskowa 4228 Kraków, ul. Montelupich3, 30-901 Kraków, Sekcja Zamówień Publicznych
|
Data skl |
28/08/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Jednostka Wojskowa 4228 Kraków, ul. Montelupich3, 30-901 Kraków, kancelaria jawna
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Na pisemny wniosek Zamawiającego Wykonawca będzie obowiązany do dokonania zmiany w ilościach poszczególnych towarów (środków spożywczych) określonych w ilościach zawartych w umowie przy zachowaniu następujących warunków:
1)zmiana wynikać będzie z potrzeb odbiorców, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
2)zmiana nie będzie powodować przekroczenia maksymalnej wartości umowy brutto.
2.W przypadku zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), bądź zmiany zakwalifikowania danego produktu w zakresie PKWIU, która wpływa na wartość należnego podatku VAT, na pisemny wniosek zainteresowanej strony, dopuszcza się zmianę wartości umowy brutto w stosunku do towarów, których zmiana dotyczy.
3.Dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS .Celem waloryzacji będzie tylko i wyłącznie urealnienie cen zakupu przedmiotu umowy.
4.Waloryzacja będzie dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:
1)złożenia pisemnego wniosku przez zainteresowaną stronę, przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej waloryzacji na swoją korzyść;
2)upływu pięciu miesięcy od rozpoczęcia realizacji umowy,
3)zmiany wskaźnika przekraczającej 6 punktów procentowych,
5.Waloryzację przeprowadzać się będzie w oparciu o otrzymane w formie pisemnej z GUS wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych - żywność i napoje bezalkoholowe, za miesiąc poprzedzający wpływ wniosku, o którym mowa powyżej, w odniesieniu do cen z grudnia 2014r., dla odpowiednich grup żywności.
6.Zmiana cen wskutek waloryzacji wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności i wywoływać będzie skutek od dnia podpisania stosownego aneksu do umowy, który powinien zostać podpisany w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego stosownej informacji z GUS. W przypadku gdy Wykonawca wraz z wnioskiem do Zamawiającego przedłoży prawidłową informację z GUS, sporządzoną w formie pisemnej, dopuszcza się dokonanie waloryzacji na podstawie takiej informacji.
|