Dostarczenie i instalacja sprzętu komputerowego, biurowego, nagłaśniającego oraz oprogramowania dla Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu, w ramach projektu Museums over the borders współfinansowanego ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013, Priorytet 2: Wspieranie rozwoju społecznego, gospodarczego i przestrzennego; Działanie 2.1: Rozwój turystyki.

Publication date 2014-08-14
End date 2014-08-21 10:00:00
Instytucja Muzeum Archeologiczno - Historyczne w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Telewizje,
  • Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR),
  • Pakiety oprogramowania graficznego,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Serwery komputerowe,
  • System nagłaśniający

Szczegóły

Numer ogłoszenia 272782 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302131006, 302132007, 302321304, 301211004, 488220006, 489520006, 386521207, 323246006, 302311008, 483130005, 483220001, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostarczenie i instalacja sprzętu komputerowego, biurowego, nagłaśniającego oraz oprogramowania dla Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu, w ramach projektu Museums over the borders współfinansowanego ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013, Priorytet 2: Wspieranie rozwoju społecznego, gospodarczego i przestrzennego; Działanie 2.1: Rozwój turystyki. Zamówienie obejmuje: dostarczenie, transport, złożenie lub montaż, instalację oprogramowania, wykonanie aplikacji i instalację na dedykowanych urządzeniach, usunięcie opakowań związanych z dostawą, ustawienie na miejsce docelowe, przystosowanie do użytkowania, tj. m.in. podłączenie do istniejącej sieci, instalację oprogramowania, mycie, czyszczenie elementów pobrudzonych w transporcie. Dostawa obejmuje urządzenia i oprogramowanie nowe, nieużywane (nigdzie wcześniej nie instalowane), wolne od wad.

Opis

Komputer typ 1 - 4 szt.
Komputer typ 2 - 2 szt.
Laptopy - 4 szt.
Drukarki wielofunkcyjne - 6 szt.
Serwer - 1 szt.
Projektory multimedialne - 3 szt.
Fotokopiarki - 2 szt.
System nagłośnienia - 4 szt.
Przenośny system nagłośnienia - 2 szt.
Monitory TV - 7 szt.
Infokioski - 2 szt.
Tablet - typ 2 - 40 szt. (tablet 7 cali).
Oprogramowanie:
Corel CorelDraw Graphics Suite X5 SE BOX PL - 2 szt.
Adobe Photoshop CC - 2 szt.
MS Office 2013 Professional Plus PL (dopuszczalna każda wersja oprogramowania, w tym: z przeznaczeniem dla placówek edukacyjnych) - 10 stanowisk
ABBYY FineReader 12 Professional Edition - 1 szt.
G Data Anti Virus GOV 2013 na 3 lata - 25 stanowisk - 1 szt.Tablet - zestaw typ 1 - 12 szt. (zestaw: tablet 10 cali + słuchawki nauszne - 12 szt.)
- Aplikacja służąca do wyświetlania materiałów filmowych - dla 12 tabletów 10 cali;Aplikacja pełniąca funkcję multimedialnego przewodnika po Muzeum Archeologiczno - Historycznym w Elblągu - dla 40 tabletów 7 cali

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Archeologiczno - Historyczne w Elblągu
Ulica ul. Bulw. Zygmunta Augusta 11
Nr domu 11
Miejscowosc Elbląg
Kod poczt 82-300
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel (055) 232 72 73
Fax (055) 232 43 17
Internet http://www.muzeum.elblag.pl
Regon 17017391200000
E mail piotradamczyk@muzeumelblag.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy, do wysokości 15 % zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 1
Zaliczka Nie
Uprawnienie Z uwagi na to, iż obowiązujące przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
Wiedza 1. Część 1: co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego i/lub biurowego wraz z oprogramowaniem, i/lub sprzętu nagłaśniającego, i/lub monitorów, i/lub infokiosków, w tym co najmniej 1 (słownie: jedną) o wartości brutto nie mniejszej niż 60.000,00 Euro, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie; wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te zostały wykonane należycie; 2. Część 2: Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw sprzętu komputerowego w tym przynajmniej jednej z dedykowanym oprogramowaniem do niego o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 Euro każda, wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3. Część 3: Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 aplikacje mobilne w tym jedna z czytnikiem kodów QR, w tym przynajmniej 1 (słownie: jedna) o wartości brutto nie mniejszej niż 15.000,00 Euro, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. W przypadku składania oferty obejmującej min. 2 części lub całość zamówienia wymagane jest, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykazał się co najmniej 3 dostawami sprzętu i oprogramowania określonego w wybranych (lub wszystkich) Częściach o wartości nie mniejszej niż suma łączna poszczególnych Części, wraz z posiadaniem dowodów, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Zdolne Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje: - co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia i spełniają następujące wymagania: a) posiadają wykształcenie: minimum średnie informatyczne lub techniczne, b) doświadczenie zawodowe: min. 3 lata w branży informatycznej lub teletechnicznej (w tym min.: serwis sprzętu komputerowego lub biurowego, tworzenie oprogramowania, budowa sieci informatycznych, itp.).
Sytuacja Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli wykonawca spełnia następujące warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną Część zamówienia wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej sumuje się dla wybranych części. Analogicznie w przypadku polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - także sumuje się dla wybranych części. 2. W przypadku składania ofert na poszczególne części zamówienia Wykonawca musi wykazać się posiadaniem: Część 1: a) Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 60.000,00 EUR. b) Posiadanie polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o równowartości min. 70.000,00 EUR. Część 2: a) Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 5.000,00 EUR. b) Posiadanie polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o równowartości min. 10.000,00 EUR. Część 3: a) Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 15.000,00 EUR. b) Posiadanie polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o równowartości min. 20.000,00 EUR
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 17 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić wymaganych dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunków opisanych w pkt. VII.1.4.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 3)Wykaz (Załącznik nr 4 SIWZ) wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) dostaw sprzętu komputerowego i/lub biurowego wraz z oprogramowaniem, oprogramowania i/lub sprzętu nagłaśniającego, i/lub monitorów, i/lub infokiosków, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w związku z Wykazem dostaw są: 1) Poświadczenie należytego wykonania dostaw/usług. 2) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 3.1. Zamawiający wymaga załączenia dowodów dla wszystkich dostaw wskazanych w Wykazach dostaw.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się zmianę postanowień Umowy w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia o okres 1 miesiąca. 2. Zmiana postanowień umowy, może nastąpić wyłącznie w przypadku przedłużenia terminu realizacji projektu Museums over the borders.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancja i serwis
Kryt 2p 20
Spec www http://muzeum.elblag.pl/bip/
Spec war Sekretariat Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu (pokój nr 4) przy Bulwarze Zygmunta Augusta 11, 82-300 Elbląg, codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.30.
Data skl 21/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Sekretariat Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu (pokój nr 4) przy Bulwarze Zygmunta Augusta 11, 82-300 Elbląg
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt Museums over the borders współfinansowany ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013, Priorytet 2: Wspieranie rozwoju społecznego, gospodarczego i przestrzennego; Działanie 2.1: Rozwój turystyki.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)