Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w Ostrowitem i Giewartowie do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
Publication date | 2014-08-18 |
End date | 2014-09-02 11:15:00 |
Instytucja | Gmina Ostrowite |
Miejscowość | Ostrowite |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 177019 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 386521001, 302300000, 301900007, 375350007, 375352009, 452332001, 452362105, 302130005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie dwóch szkół podstawowych w ramach projektu : Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w Ostrowitem i Giewartowie do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym realizowanego z dofinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i Kompetencji w Regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej - umowa Nr POKL.09.01.01-30-085/13. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa doposażenia oddziałów przedszkolnych oraz urządzenie placów zabaw w ramach projektu - Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w Ostrowitem i Giewartowie do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym tj. Lp. PAKIET ILOŚĆ kompletów 1 Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw (SP Giewartów) 1 2 Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem 1 3 Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach (SP Giewartów) 1 4 Meble i wyposażenie (SP Giewartów) 1 5 Zakup wyposażenia wypoczynkowego (SP Giewartów) 1 6 Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych (SP Giewartów) 1 7 Zabawki i pomoce dydaktyczne -komplet zabawek (SP Giewartów) 1 8 Pomoce dydaktyczne (SP Giewartów) 1 9 Artykuły plastyczne (SP Giewartów) 1 10 Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi (SP Giewartów) 1 11 Zakup sprzętu ICT (SP Giewartów) 1 12 Modernizacja toalet dla personelu (SP Ostrowite) 1 13 Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci (SP Ostrowite) 1 14 Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw (SP Ostrowite) 1 15 Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw waz z ogrodzeniem placu zabaw (SP Ostrowite) 1 16 Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci (SP Giewartów) 1 17 Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach (SP Ostrowite) 1 18 Meble i wyposażenie (SP Ostrowite) 1 19 Zakup wyposażenia wypoczynkowego (SP Ostrowite) 1 20 Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych (SP Ostrowite) 1 21 Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek (SP Ostrowite) 1 22 Pomoce dydaktyczne (SP Ostrowite) 1 23 Artykuły plastyczne (SP Ostrowite) 1 24 Zakup sprzętu ICT (SP Ostrowite) 1 25 Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi (SP Ostrowite) 1 26 Wyposażenie lub doposażenie kuchni (SP Ostrowite) 1 27 Zakup i montaż rolet okiennych (SP Ostrowite) 1 Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć specyfikację oferowanych pakietów potwierdzających spełnienie warunków postawionych i pozwalającą na dokonanie oceny pod względem spełnienia warunków Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ. Zamawiający posiada opracowaną dokumentację doposażenia stanowiącego element wniosku o dofinansowanie i umowy dotacji - komplet dokumentacji stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający posiada opracowane dokumentacje zgłoszeniowe:, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - komplet dokumentacji technicznej stanowi załącznik do niniejszej SIWZ., Wskazane w dokumentacji technicznej materiały, wyroby, urządzenia zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie przyjętych rozwiązań technologicznych, użytych materiałów, wyrobów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji technicznej pod względem parametrów technicznych , jakościowych i eksploatacyjnych. Zaoferowanie rozwiązań technicznych, urządzeń, wyroby lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu. Zamawiający wymaga wykazania (udokumentowania) równoważności wprowadzonych zamienników. Roboty należy wykonywać siłami własnymi lub z udziałem podwykonawców Przedmiot zamówienia należy wykonać, zgodnie z opracowaną dokumentacją zgłoszeniową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami, polskim Prawem Budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi przepisami w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił, jaki zakres zamówienia będzie realizować podwykonawcami, a jaki będzie realizował samodzielnie. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie działania i zaniechania podwykonawców jak za działania i zaniechania własne. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia dostarcza wykonawca zgodnie z opracowaną dokumentacją, specyfikacjami technicznymi i przedmiarem. Zastosowane do wbudowania materiały, dostarczone wyroby i urządzenia winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości. Zamawiający nie dysponuje pomieszczeniami magazynowymi oraz socjalnymi dla pracowników Wykonawcy - konieczne jest zorganizowanie odpowiedniego zaplecza budowy w ramach oferty. Ze względu na bliskość szkół oraz niebezpieczeństwo przypadkowego zdarzenia losowego z udziałem dzieci, Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz do prowadzenia robót w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu zatrudnionych pracowników i użytkowników, dzieci i pracowników szkół, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż., oraz opracowania i bieżącego aktualizowania z inspektorem nadzoru zamawiającego postępu realizacji robót. W trakcie wykonywania bezpiecznych nawierzchni Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia terenów przyległych i mieszczących się tam urządzeń, tak by nie zabrudzić nie zniszczyć i nie uszkodzić klejami lub innymi substancjami koniecznymi do wykonania nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji bez ograniczeń jej zakresu na całość roboty na okres co najmniej 60 m-cy i wszystkich dostarczonych materiałów, urządzeń i sprzętu na okres co najmniej 36 m-cy objętych umową licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania w pełnej sprawności technicznej przedmiotu umowy, bezpłatnego świadczenia usług obejmujących usuwanie usterek i wszelkich nieprawidłowości oraz przeprowadzania konserwacji i przeglądów technicznych w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy. Wskazane w dokumentacji materiały, wyroby, urządzenia zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie użytych materiałów, wyrobów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji technicznej pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych. Zaoferowanie urządzeń, wyrobów lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu. Zamawiający wymaga wykazania (udokumentowania) równoważności wprowadzonych zamienników. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Za produkty równoważne Zamawiający uzna te produkty, które posiadają właściwości i parametry techniczne, jakościowe nie gorsze niż produkty wskazane przez Zamawiającego w załącznikach do niniejszej SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że zaoferowane przez niego produkty są nie gorsze od produktów wymaganych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Dostawę należy wykonywać siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa, zgodnie z wymogami SIWZ i innymi przepisami w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. Dostawa na koszt Wykonawcy do siedziby SP Ostrowite (zakres dt. SP Ostrowite) i do siedziby SP Giewartów (zakres dt. SP Giewartów) placu zabaw (SP Giewartów) 3 Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach (SP Giewartów) 1 4 Meble i wyposażenie (SP Giewartów) 1 5 Zakup wyposażenia wypoczynkowego (SP Giewartów) 1 6 Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych (SP Giewartów) 1 7 Zabawki i pomoce dydaktyczne -komplet zabawek (SP Giewartów) 1 8 Pomoce dydaktyczne (SP Giewartów) 1 9 Artykuły plastyczne (SP Giewartów) 1 10 Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi (SP Giewartów) 1 11 Zakup sprzętu ICT (SP Giewartów) 1 12 Modernizacja toalet dla personelu (SP Ostrowite) 1 13 Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci (SP Ostrowite) 1 14 Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw (SP Ostrowite) 1 15 Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw waz z ogrodzeniem placu zabaw (SP Ostrowite) 1 16 Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci (SP Giewartów) 1 17 Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach (SP Ostrowite) 1 18 Meble i wyposażenie (SP Ostrowite) 1 19 Zakup wyposażenia wypoczynkowego (SP Ostrowite) 1 20 Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych (SP Ostrowite) 1 21 Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek (SP Ostrowite) 1 22 Pomoce dydaktyczne (SP Ostrowite) 1 23 Artykuły plastyczne (SP Ostrowite) 1 24 Zakup sprzętu ICT (SP Ostrowite) 1 25 Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi (SP Ostrowite) 1 26 Wyposażenie lub doposażenie kuchni (SP Ostrowite) 1 27 Zakup i montaż rolet okiennych (SP Ostrowite) 1 Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć specyfikację oferowanych pakietów potwierdzających spełnienie warunków postawionych i pozwalającą na dokonanie oceny pod względem spełnienia warunków Zamawiającego |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Ostrowite |
Ulica | ul. Lipowa 2 |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Ostrowite |
Kod poczt | 62-402 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 063 2765121 |
Fax | 063 2765160 |
Internet | www.ostrowite.pl |
Regon | 31101939000000 |
E mail | ugmostrowite@post.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | B |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 28/11/2014 |
Wadium | Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6 500,00 zł, słownie sześć tysięcy pięćset złotych 00/100. 2. Forma wadium. a) Wadium może być wniesione w następujących formach 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 2007r, Nr 42, poz. 275, z póżn. zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić: a)przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Oddział Ostrowitem nr 52 8542 0001 1100 2365 0011 4463 z dopiskiem Wadium - Oddziały przedszkolne Gminy Ostrowite, b) W pozostałych wypadkach wadium należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie w Urzędzie Gminy Ostrowite, ul. Lipowa 2, 62-402 Ostrowite w odrębnej kopercie niż oferta. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego i opisane według poniższego wzoru: Wadium - Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w Ostrowitem i Giewartowie do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt 7. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5, pod punkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Utrata wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na pisemne wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 1. |
Wiedza | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody określające, czy zamówienie to zostało wykonane w sposób należyty oraz prawidłowo ukończone. Przez jedną usługę/ robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zrealizowaną inwestycję spełniającą następujące warunki: - zamówienie odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) w wykazie wykonanych zamówień oraz w dowodach określających, czy zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. |
Potencjal | O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 3. |
Zdolne | Osoby zdolne do wykonania zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj. a) Wykonawca musi potwierdzić, że dysponuje lub będzie dysponować przy realizacji przedmiotu zamówienia, minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli osoba będzie posiadała kwalifikacje w ww. specjalności. b) Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego w oparciu o informacje zawarte w a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, c) oświadczeniu, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: |
Sytuacja | W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej należy przedłożyć: a)Informację, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych). b)Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych). UWAGA: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pouczenie Zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Wykonawca na żądanie Zamawiającego, w zakresie przez niego wskazanym, zobowiązany jest wykazać odpowiednio nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków , o których mowa wart. 24 ust 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów niezbędnych na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. |
Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 12 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 16 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 17 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 | Dokument potwierdzajacy , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci zwiazanej z przedmiotem zamówienia. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 5 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 6 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 7 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | ) wypełniony formularz OFERTA wraz z kosztorysem ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy- załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 10). 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Zamawiający wezwie Wykonawców, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane zamówienie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.ostrowite.samrzady.pl |
Spec war | Urząd Gminy Ostrowite ul. Lipowa 2, 62-402 Ostrowite pokój nr 15 u p. Ziemowita Adamczyka. |
Data skl | 02/09/2014 |
Godz skl | 11:15 |
Miejsce | Urząd Gminy Ostrowite ul. Lipowa 2, 62-402 Ostrowite pokój nr 19 sekretariat I piętro |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamówienie realizowane będzie z dofinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i Kompetencji w Regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej - umowa Nr POKL.09.01.01-30-085/13 |
Czy uniewaznienie | Nie |