Dostawa i montaż szafek ubraniowych do Budynku Międzywydziałowego Centrum Dydaktyki Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie

Publication date 2014-08-19
End date 2014-08-27 10:00:00
Instytucja Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 178223 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391430005, 391510005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż szafek ubraniowych do Budynku Międzywydziałowego Centrum Dydaktyki Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie - 135 kompletów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
Ulica ul. Rybacka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-204
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 91 48 00 700
Fax 91 48 00 769
Internet www.pum.edu.pl
Regon 00028888600000
E mail dzppum@pum.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta 00/100).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty w formule: spełnia-nie spełnia
Wiedza Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ;
2. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wypełniony Załącznik nr 6 do SIWZ;
By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania należytego zrealizowania przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości każdego z nich równej lub przekraczającej 25 000,00 zł brutto. Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zrealizowaną dostawę mebli wykonanych z blachy.
3. Dowody dotyczące dostaw wykazanych w Załączniku nr 6, określające czy dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty w formule: spełnia-nie spełnia.
Potencjal Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty w formule: spełnia-nie spełnia
Zdolne Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty w formule: spełnia-nie spełnia
Sytuacja Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty w formule: spełnia-nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania należytego zrealizowania przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości każdego z nich równej lub przekraczającej 25 000,00 zł brutto. Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zrealizowaną dostawę mebli wykonanych z blachy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Szczegółowa oferta cenowa - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ;
2. Opis oferowanych szafek ubraniowych - foldery lub prospekty wydane przez producentów oferowanych mebli. W przypadku, gdyby załączone do oferty prospekty nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowane urządzenie spełnia wymogi określone w SIWZ.
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ;
2. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form kopię dokumentu wadialnego.;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający w zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach:
1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia - z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę;
2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówienia będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny;
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres rękojmi oferowanej na przedmiot zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.pum.edu.pl
Spec war Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, III piętro
Data skl 27/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin, Kancelaria Ogólna PUM
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)