Dostawa i montaż szafek ubraniowych do Budynku Międzywydziałowego Centrum Dydaktyki Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Publication date | 2014-08-19 |
End date | 2014-08-27 10:00:00 |
Instytucja | Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie |
Miejscowość | Szczecin |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 178223 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391000003, 391430005, 391510005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Dostawa i montaż szafek ubraniowych do Budynku Międzywydziałowego Centrum Dydaktyki Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie - 135 kompletów |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie |
Ulica | ul. Rybacka 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Szczecin |
Kod poczt | 70-204 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 91 48 00 700 |
Fax | 91 48 00 769 |
Internet | www.pum.edu.pl |
Regon | 00028888600000 |
E mail | dzppum@pum.edu.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 21 |
Wadium | Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta 00/100). |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty w formule: spełnia-nie spełnia |
Wiedza |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wypełniony Załącznik nr 6 do SIWZ; By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania należytego zrealizowania przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości każdego z nich równej lub przekraczającej 25 000,00 zł brutto. Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zrealizowaną dostawę mebli wykonanych z blachy. 3. Dowody dotyczące dostaw wykazanych w Załączniku nr 6, określające czy dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty w formule: spełnia-nie spełnia. |
Potencjal |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty w formule: spełnia-nie spełnia |
Zdolne |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty w formule: spełnia-nie spełnia |
Sytuacja |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty w formule: spełnia-nie spełnia |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 5 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 | By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania należytego zrealizowania przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości każdego z nich równej lub przekraczającej 25 000,00 zł brutto. Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zrealizowaną dostawę mebli wykonanych z blachy |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw |
1. Szczegółowa oferta cenowa - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Opis oferowanych szafek ubraniowych - foldery lub prospekty wydane przez producentów oferowanych mebli. W przypadku, gdyby załączone do oferty prospekty nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowane urządzenie spełnia wymogi określone w SIWZ. |
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy - wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form kopię dokumentu wadialnego.; |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy |
Zamawiający w zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia - z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę; 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówienia będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny; |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Okres rękojmi oferowanej na przedmiot zamówienia |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.pum.edu.pl |
Spec war | Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, III piętro |
Data skl | 27/08/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin, Kancelaria Ogólna PUM |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |