Kompleksowa obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach wraz z podległymi jednostkami

Publication date 2014-08-19
End date 2014-08-27 08:45:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 274834 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 503121006, 503200004, 503230005, 503241003, 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie:
a) zapewnienia ciągłości pracy sprzętu komputerowego, sieci informatycznej i oprogramowania;
b) napraw i konserwacji komputerów oraz urządzeń peryferyjnych;
c) konserwacji systemów komputerowych i oprogramowania;
d) konsultacji w zakresie ITS

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
Ulica ul. Myśliwska 5
Nr domu 5
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-017
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2586281
Fax 032 2598710
Regon 01751157500050
E mail zpodsiadlo@katowice.gddkia.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 5 500,00 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.4.1) Ogłoszenia.
Wiedza Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednego zamówienia o wartości minimum 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) polegającego na obsłudze informatycznej co najmniej 150 stanowisk komputerowych oraz co najmniej 5 serwerów podłączonych do wspólnej sieci, które to zamówienie obejmowało swoim zakresem: a) zapewnienie ciągłości pracy sprzętu komputerowego, sieci informatycznej i oprogramowania, b) naprawy i konserwacje sprzętu komputerowego i oprogramowania, c) konserwacje systemów komputerowych i oprogramowania, d) usługi konsultacyjne w zakresie IT. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia danej umowy.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.4.1) Ogłoszenia.
Zdolne Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania: - Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Serwisant; - wymagana minimalna liczba osób: 3 (trzy); - wymagane doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana do pełnienia w/w funkcji: 1) posiada doświadczenie przy realizacji co najmniej jednego zamówienia obejmującego swym zakresem obsługę informatyczną co najmniej 150 stanowisk komputerowych oraz co najmniej 5 serwerów podłączonych do wspólnej sieci; 2) wykonywała w ramach wskazanego wyżej zamówienia czynności związane z serwisem i/lub konserwacją i/lub naprawą sprzętu komputerowego, systemów komputerowych i oprogramowania.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.4.1) Ogłoszenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Przez główne usługi, których dotyczy obowiązek załączenia dowodów Zamawiający rozumie usługi, o których mowa w sekcji III.3.2) Ogłoszenia
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczlane zmiany Umowy oraz warunki zmian zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kryt cena A
Spec www http://www.gddkia.gov.pl
Spec war GDDKiA Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, pok. 303 w formie papierowej po złożeniu wniosku lub na stronie internetowej Zamawiającego
Data skl 27/08/2014
Godz skl 08:45
Miejsce w siedzibie Oddziału GDDKiA w Katowicach przy ul. Myśliwskiej nr 5, w pokoju nr 303
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej; 1a.Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 24 miesiące, licząc od daty rozpoczęcia Usługi; 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia; 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w Sekcji III.3 Ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty 1. Formularz Oferta; 2. Formularz cenowy; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz; 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu udokumentowania właściwej reprezentacji Wykonawcy; 7. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i których opis sposobu oceny spełniania został zamieszczony w sekcji III.3 ogłoszenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda: 1) Dokumentu/ów dotyczących w szczególności a) Zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) Sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia. c) Charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem. d) Zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)