Oznaczanie miejsc koncentracji ruchu turystycznego, zakup i montaż 8 tablic promocyjnych oraz stworzenie i oznaczenie systemu ruchu turystycznego

Publication date 2014-08-19
End date 2014-09-03 09:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Sława Śląska
Miejscowość Sława
Województwo lubuskie
Branża
  • Tablice,
  • Podświetlane znaki i szyldy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 275730 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 798225007, 301950002, 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:
1. Opracowanie i montaż 8 tablic promocyjnych.
2. Wyznaczenie trzech ścieżek łącznikowych, poprzez oznaczenie ich tablicami kierunkowymi oraz ustawienie dwóch dodatkowych tablic kierunkowych na obrzeżach miejscowości Lubiatów.
3. Oznaczenie w terenie lokalizacji i dróg dojścia do 3 punktów węzłowych (wiata turystyczna Świętobór, ścieżka przyrodniczo-leśna Wzgórza Pszczółkowskie, ścieżka edukacyjna Lekcja biologii inaczej)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Sława Śląska
Ulica ul. Niewidziajły 1a
Nr domu 1a
Miejscowosc Sława
Kod poczt 67-410
Wojewodztwo lubuskie
Tel 068 3566229
Fax 068 3566229
Regon 97004017800000
E mail Admin.SlawaSlaska@zielonagora.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny Lasy Państwowe
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
Czas D
Data zak 31/05/2015
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA O/Zielona Góra nr 55 1020 5402 0000 0402 0115 2883 z dopiskiem: Wadium - Przetarg na oznakowanie i tablice. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści poręczenia, gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 03.09.2014r., do godz. 9.00. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium takie należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (przelew z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium (wskazane jest dołączenie dowodu wpłaty do oferty). Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed terminem składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godz. 9ºº, 03.09.2014r. - podlega wykluczeniu z postępowania, a oferta takiego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, stwierdzenie, czy wadium zostało wniesione przed upływem terminu składania ofert, nastąpi na podstawie dokumentu uzyskanego z banku. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe, oraz w świetle przepisu art. 45 ust. 7 ustawy wniesienie wadium w formie pieniężnej może być dokonane tylko poprzez udzieloną bankowi przez Wykonawcę dyspozycję obciążenia jego rachunku kwotą wadium i uznania tą kwotą rachunku Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów dotyczących spełnienia ww. warunku
Wiedza Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów dotyczących spełnienia ww. warunku
Potencjal Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów dotyczących spełnienia ww. warunku
Zdolne Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów dotyczących spełnienia ww. warunku
Sytuacja Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów dotyczących spełnienia ww. warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy pzp Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: - wystąpi konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia bądź zakończenia umowy z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne, na przykład ulewne deszcze lub silne wichury, uniemożliwiające prowadzenie prac terenowych przez okres dłuższy niż łącznie 10 kolejnych dni roboczych, - wystąpi konieczność zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót spowodowana: zmianami nieprzewidzianymi w SIWZ warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, w szczególności: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne- przedłużenie wykonania umowy w takim przypadku nastąpi o udokumentowany czas niemożliwości wykonywania umowy z powodu usuwania przeszkód, o których mowa powyżej. - wystąpi konieczność zmiany sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy spowodowana: zmianami nieprzewidzianymi w SIWZ warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, w szczególności: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne, - wystąpi konieczność zmiany sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy spowodowana zmianą przepisów wewnętrznych obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, w szczególności w zakresie księgi wizualizacji (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych) lub konieczność realizowania przedmiotu umowy za pomocą innych rozwiązań technicznych i materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, - wystąpi konieczność przedłużenia terminu realizacji umowy w związku z koniecznością wykonania robot dodatkowych lub zamiennych niezbędnych do wykonania umowy ze względu zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do usunięcia tych kolizji, - zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania umowy w następstwie zmiany Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek), - wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, - w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT- należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku, - zaistnieją warunki ustalenia wcześniejszego terminu zakończenia, rozliczenia umowy i wystawienia faktury końcowej w przypadku wcześniejszego wykonania usług objętych umową, - w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy
Kryt cena A
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_slawa_slaska/zamowienia_publiczne
Spec war Nadleśnictwo Sława Śląska, ul. Niewidziajły 1a, 67-410 Sława
Data skl 03/09/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Nadleśnictwo Sława Śląska, ul. Niewidziajły 1a, 67-410 Sława, Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Inf dodat Zadanie realizowane w ramach V osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)