Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Ulica |
ul. Puławska 148/150
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
02-642
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 6012044, 601 59 75
|
Fax |
022 6011857
|
Internet |
www.policja.pl
|
Regon |
01213749700000
|
E mail |
zamowieniakgp@policja.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
30
|
Wadium |
Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych).
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności:
-posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym:
- wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienia polegające na:
-wykonaniu minimum jednej dostawy urządzeń sieciowych o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą:
-Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wykonawca w wykazie ma obowiązek podać wykonane zamówienia polegające na wykonaniu minimum jednej dostawy urządzeń sieciowych o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wypełniony Formularz ofertowy (zalecaną treść formularza zawiera załącznik nr 1 do SIWZ)
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji gdy:
a)powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, nie powodujących zmiany Przedmiotu umowy,
b)powstała możliwość zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie modelu/typu sprzętu w przypadku zakończenia produkcji lub braku dostępności na rynku pod warunkiem, że będzie posiadał parametry nie gorsze od oferowanego modelu/typu, będzie kompatybilny ze sprzętem Zamawiającego i nie spowoduje podwyższenia ceny,
c)po zawarciu Umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta,
d)niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, w tym terminu realizacji Umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;
2.Zmiany, o których mowa w ust. 1, wymagają zgody obu stron i muszą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.policja.pl
|
Spec war |
WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
BIURO FINANSÓW KGP,
02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38
|
Data skl |
28/08/2014
|
Godz skl |
09:30
|
Miejsce |
Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 531A, tel. 22 601 32 04, w godz. 8.30 - 15.30 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|