Dostawa komputerów z oprogramowaniem i usługą dostępu do internetu W ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu Cyfrowemu - eInclusion w Gminie Udanin.

Publication date 2014-08-20
End date 2014-09-09 09:45:00
Instytucja Gmina Udanin
Miejscowość Udanin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 178909 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302131006, 302370009, 302000001, 516000008, 453143200, 486200000, 486240000, 503120005, 722530003, 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawę, instalację, podłączenie do Internetu, konfigurację i uruchomienie:
- dostawę i montaż 75 szt. zestawów komuterowych wraz z oprogramowaniem (w tym 52 szt. komputery stacjonarne i 23 szt. notebook),
- instalacja Internetu (30 gospodarstw domowych oraz 14 punktów instalacyjnych w 6 jednostkach organizacyjnych gminy) z instalacją i konfiguracją usługi do 75 stanowisk roboczych,
- opłata abonamentowa za 44 punkty przez okres od 1 listopada 2014r. do 30 listopada 2015 r.,
- modernizacja sprzętu komputerowego
- serwisowanie sprzętu co 6 miesięcy,
- ubezpieczenie sprzętu komputerowego (75 szt.),
Szczegółowy zakres i minimalne parametry zamówienia zawarte zostały w Załącznikach nr 5.1.; 5.2; 5.3; 5.4 do SIWZ - w tabelach: Charakterystyka wymaganego sprzętu oraz oprogramowania - do laptopów, komputerów oraz modemów, Parametry instalacji usługi dostępu do internetu.
Miejsce realizacji zamówienia:
Dostęp do Internetu dla jednostek organizacyjnych na terenie Gminy Udanin
a) (14 punktów instalacyjnych, 14 x abonament)
1. Zespół Szkolno - Przedszkolny w Udaninie (5stanowisk roboczych)
2. Gimnazjum im. Jana Pawła II w Ujeździe Górnym (5 stanowisk)
3. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Udaninie (1stanowisko)
4. Gminna Biblioteka Publiczna w Udaninie 1stanowisko)
5. Filia Gminnej Biblioteki Publicznej w Ujeździe Górnym (1stanowisko)
6. Filia Gminnej Biblioteki Publicznej w Konarach (1stanowisko)

b) Dostęp do Internetu na potrzeby gospodarstw domowych
(30 punktów instalacyjnych, 30 x abonament)
Damianowo, Drogomiłowice, Dźwigórz, Gościsław, Jarosław, Jarostów, Karnica, Konary, Lasek, Lusina, Łagiewniki, Piekary, Pielaszkowice, Pichorowice, Różana, Sokolniki, Udanin, Ujazd Dolny, Ujazd Górny.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Udanin
Ulica Udanin 26
Nr domu 26
Miejscowosc Udanin
Kod poczt 55-340
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 0-76/ 8709222
Fax 0-76/8709242
Internet www.udanin.pl
Regon 39064810900000
E mail ug@udanin.pl; budownictwo@udanin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje mozliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 Ustawy Pzp w wielkości do 20 %
Czas D
Data zak 30/11/2015
Wadium 1.Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 03 9589 0003 0390 0619 2000 0030 z dopiskiem: Dostawa komputerów z oprogramowaniem i usługą dostępu do internetu w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu Cyfrowemu - eInclusion w Gminie Udanin. Musi ono znaleźć się na w.w rachunku przed terminem określonym w Rozdziale XI ust. 1 pkt 2 (odnosi się to do daty i godziny wpływu na rachunek Gminy Udanin). 5. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty wniesienia wadium w pozostałych formach (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 6. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych bez potwierdzenia tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana : a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy . 9. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu winien podać nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje: Montaż i instalację usługi dostępu do Internetu u 40 abonentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia)nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach
Sytuacja Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel (po uwzględnieniu ewentualnej franszyzy redukcyjnej). 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia)nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: a) zawieszenia dostaw oraz instalacji, uruchomień konfiguracji przez Zamawiającego, b) szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, c) siły wyższej, d) braku wymaganej ilości beneficjentów ostatecznych (gospodarstw domowych). 2) zmiany wynagrodzenia, które przysługiwać będzie Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie przedmiotu zamówienia; 3) zmiany Harmonogramu w przypadku: a) uzasadnionej konieczności zmiany terminów wykonania poszczególnych etapów dostaw oraz instalacji, uruchomień i konfiguracji, b) uzasadnionej konieczności zmiany kolejności wykonania poszczególnych etapów dostaw oraz instalacji, uruchomień i konfiguracji. 3. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy ani dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli przedłużenie terminu lub zwiększenie wynagrodzenia wynikną z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Kryt cena A
Spec www www.bip.ug-udanin.dolnyslask.pl
Spec war Urząd Gminy Udanin, 55-340 Udanin 26, pokój nr 11.
Data skl 09/09/2014
Godz skl 09:45
Miejsce sekretariat Urzędu Gminy Udanin, 55-340 Udanin 26, pokój nr 2
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat zadanie jest dofinansowywane z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 8. Oś Priorytetowa Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)