Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w projekcie CIEKAWOŚĆ - PIERWSZY STOPIEŃ DO NOBLA

Publication date 2014-08-20
End date 2014-08-28 15:00:00
Instytucja Zespół Szkół nr 3 w Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Podręczniki szkolne,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Pomoce naukowe,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 276082 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 221110001, 301900007, 301920001, 370000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn Ciekawość - pierwszy stopień do Nobla dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części:
2.1. Część 1. Pomoce dydaktyczne
2.2. Część 2. Artykuły papiernicze
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.1 i 2.2 do siwz (formularze cenowe).
4. Ze względu na obowiązujące zasady finansowania określone w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki cena jednostkowa jednego egzemplarza produktu określonego w Formularzach cenowych (Załączniki: 2.1, 2.2) musi być niższa niż kwota 350,00 złotych brutto, z wyłączeniem produktów oznaczonych szarym polem.
5. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów.
6. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa w godzinach 9:00-14:00 do siedziby Zamawiającego ul. Szpitalna 66, 16-400 Suwałki.
7. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. W przypadku dostawy książek, jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia nie podano roku wydania, powinno być to wydanie najnowsze dostępne na rynku.
8. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.
9. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji (jeśli dotyczy) od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego.
10. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić telefonicznie Zamawiającemu gotowość do dostarczenia materiałów.
11. Informacje dodatkowe: Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych materiałów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy.
12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w ww. załącznikach.
13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
14. Termin płatności - do 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Wykonawcy podane w fakturze.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół nr 3 w Suwałkach
Ulica ul. Szpitalna 66
Nr domu 66
Miejscowosc Suwałki
Kod poczt 16-400
Wojewodztwo podlaskie
Tel 87 567 80 63
Fax 87 567 80 63
Internet www.zs3.suwalki.pl
Regon 79075188100000
E mail zs3suwalki@op.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: szkoła
Rodzaj zam inny szkoła
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Potencjal Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.zs3.suwalki.pl
Spec war Zespół Szkół Nr 3, 16-400 Suwałki, ul, Szpitalna 66
Data skl 28/08/2014
Godz skl 15:00
Miejsce Zespół Szkół Nr 3, 16-400 Suwałki, ul, Szpitalna 66 sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)