Dostawa akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Publication date | 2014-08-20 |
End date | 2014-08-29 11:00:00 |
Instytucja | Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie |
Miejscowość | Lublin |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 276870 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302341009, 302371323, 483100004, 386521001, 313217009, 302345003, 302331806 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, z podziałem na następujące części: Część 1: Dostawa dysków. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2 dyski do serwera, 2 dyski USB zewnętrzne, 1 dysk USB zewnętrzny, Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV: 30234100-9 - dysk magnetyczny; 30237132-3 - interfejs USB. Część 2: Dostawa Laptopa z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu pt. Urządzenie do monitorowania stanu mikrobiologicznego nasion na podstawie elektronicznej analizy substancji lotnych finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach konkursu Programu Badań Stosowanych II, (Nr Projektu PBS2/A8/22/2013) (znak A-2401-52/2014) Przedmiot zamówienia obejmuje: Laptop z oprogramowaniem. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 30213100-6 - komputery przenośne; OFFICE: 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów; 38652100-1 - Projektory; 31321700-9 Kable sygnalizacyjne. Część 3: Dostawa dysku wewnętrznego SSD w ramach realizacji Projektu POLAPGEN-BD Narzędzia biotechnologiczne służące do otrzymywania zbóż o zwiększonej odporności na suszę, Działanie 1.3., Poddziałanie 1.3.1., współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-20013 (znak A-2401-52/2014). Przedmiot zamówienia obejmuje: Dysk wewnętrzny SSD. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych; 30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalność - zawarte w niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapisami wzorów umów. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Ewentualne, wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci, mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamówienia częściowe: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Podział na oferty częściowe został określony w rozdziale IV SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy. OpisDostawa dyskówPrzedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 - 2 dyski do serwera 1.2 - 2 dyski USB zewnętrzne 1.3 - 1 dysk USB zewnętrzny Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZDostawa Laptopa z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu pt. Urządzenie do monitorowania stanu mikrobiologicznego nasion na podstawie elektronicznej analizy substancji lotnych finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach konkursu Programu Badań Stosowanych II, (Nr Projektu PBS2/A8/22/2013) (znak A-2401-52/2014) Przedmiot zamówienia obejmuje: Laptop z oprogramowaniem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ.Dostawa dysku wewnętrznego SSD w ramach realizacji Projektu POLAPGEN-BD Narzędzia biotechnologiczne służące do otrzymywania zbóż o zwiększonej odporności na suszę, Działanie 1.3., Poddziałanie 1.3.1., współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-20013 (znak A-2401-52/2014). Przedmiot zamówienia obejmuje: Dysk wewnętrzny SSD Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie |
Ulica | ul. Doświadczalna 4 |
Nr domu | 4 |
Miejscowosc | Lublin |
Kod poczt | 20-290 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 081 7445061 w. 110 |
Fax | 081 7445067 |
Internet | www.ipan.lublin.pl |
Regon | 00032638000000 |
E mail | ebronisz@ipan.lublin.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk |
Rodzaj zam inny | Instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 1 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wyniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Oświadczenie Wykonawcy |
Wiedza | Oświadczenie Wykonawcy |
Potencjal | Oświadczenie Wykonawcy |
Zdolne | Oświadczenie Wykonawcy |
Sytuacja | Oświadczenie Wykonawcy |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | Kompletna oferta musi zawierać: 6.1 Prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ), zawierający kalkulację ceny. 6.2 Prawidłowo wypełniony opis oferowanego towaru w zakresie części na którą składana jest oferta (załaczniki nr 6 do SIWZ). 6.3. Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale XI SIWZ. 6.4 Stosowne pełnomocnictwa - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. 6.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje zmiany niniejszej umowy w przypadku: 1.1 aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów) lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową; zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów towaru wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 1.2 wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; 1.3 wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; 1.4 zmiany nazwy produktu lub producenta produktu objętego umową; 1.5 zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 1.6 zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; 1.7 zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.8 wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 1.9 konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony (np. wydłużony czas oczekiwania na elementy wytwarzane przez producenta); zmiana nie 1.10 może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; 1.11 dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.ipan.lublin.pl |
Spec war | Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4; 20-290 Lublin |
Data skl | 29/08/2014 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4; 20-290 Lublin, pok. 18 (sekretariat) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zakup w ramach: projektu pt.: Urządzenie do monitorowania stanu mikrobiologicznego nasion na podstawie elektronicznej analizy substancji lotnych, finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach konkursu Programu Badań Stosowanych II, (Nr Projektu PBS2A8222013) Projektu SONATA-4 (25-4011-2/13 Projektu POLAPGEN-BD Narzędzia biotechnologiczne służące do otrzymywania zbóż o zwiększonej odporności na suszę - umowa nr UDA-POiG.01.03.01-00-101/08 z dnia 31.08.2009, realizowany w ramach Działania 1.3., Poddziałania 1.3.1, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. |
Czy uniewaznienie | Nie |