Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Czaszynie, Łukowem, Porażu, Tarnawie Dolnej i Zahutyniu oraz Gimnazjum w Tarnawie Dolnej realizowany w ramach projektu pn. Poprawa jakości systemu oświaty w Gminie Zagórz poprzez modernizację i doposażenie placówek oświatowych

Publication date 2014-08-21
End date 2014-09-01 10:00:00
Instytucja Gmina Zagórz
Miejscowość Zagórz
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pomoce naukowe,
  • Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 278686 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 302313206, 481900006, 386521001, 323220006, 301212005, 392920005, 391621109, 385100003, 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Czaszynie, Łukowem, Porażu, Tarnawie Dolnej i Zahutyniu oraz Gimnazjum w Tarnawie Dolnej realizowany w ramach projektu pn. Poprawa jakości systemu oświaty w Gminie Zagórz poprzez modernizację i doposażenie placówek oświatowych. Zadanie dofinansowane jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, działanie 5.1 Infrastruktura edukacyjna, schemat B System oświaty.
Zakres zamówienia obejmuje:
I. Zakup, dostarczenie, montaż, uruchomienie i przetestowanie następującego wyposażenia dydaktycznego:
a) zestaw interaktywny składający się z tablicy interaktywnej, uchwytu ściennego, projektora i zestawu niezbędnego okablowania;
b) oprogramowanie do tablicy;
c) laboratorium językowe (kompletne wyposażenie pracowni);
d) urządzenie wielofunkcyjne (kopiowanie, skanowanie, drukowanie, FAX);
e) wizualizer;
f) kamera mikroskopowa analogowo-cyfrowa;
g) mikroskop cyfrowy;
h) mikroskop szkolny;
i) tryptyk interaktywny;
j) projektor krótkoogniskowy;
k) ekrany ścienne;
l) tors z głową naturalnej wielkości;
m) model kosmograficzny z oświetleniem;
n) planetarium z niebem północnym.
II. Instruktaż przedstawicieli poszczególnych szkół w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego wyposażenia dydaktycznego oraz przekazanie Zamawiającemu wyposażenia do eksploatacji.
Zamówione wyposażenie dydaktyczne musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi (normy) określonych obowiązującym prawem. Podczas odbioru wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu certyfikaty zgodności z wymaganiami właściwych norm dla dostarczonego wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia. Wyposażenie dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia, należy zapakować oddzielnie dla każdej szkoły. Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty.
Zamówienie obejmuje dostarczenie wyposażenia dydaktycznego (zgodnie z zestawieniem rzeczowo - ilościowym ujętym w załączniku Nr 6 A-F do SIWZ) do następujących szkół na terenie gminy Zagórz:
a) Szkoła Podstawowa w Czaszynie,
b) Szkoła Podstawowa w Łukowem,
c) Szkoła Podstawowa w Porażu,
d) Szkoła Podstawowa w Tarnawie Dolnej,
e) Szkoła Podstawowa w Zahutyniu,
f) Gimnazjum w Tarnawie Dolnej.
Miejscem odbioru będą siedziby ww. szkół.
Wykonawca dostarczy wyposażenie dydaktyczne do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni jego rozładunek w godzinach pracy szkół po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu
z dyrektorem danej szkoły. Wykonawca zobowiązany jest również do montażu oraz uruchomienia dostarczonego wyposażenia, a także przeszkolenia przedstawicieli poszczególnych szkół w zakresie obsługi
i konserwacji dostarczonego wyposażenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podaniem wymaganej ilości i parametrów zawiera załącznik nr 6 A-F do niniejszej SIWZ.

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego (określonym w załączniku nr 6 A-F do SIWZ), wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnioną kalkulację cenową o treści załącznika nr 2 do SIWZ, zawierającą ceny jednostkowe oraz co najmniej nazwę producenta, typ i model urządzeń, które mają być dostarczone.

Tam, gdzie w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Zagórz
Ulica ul. 3 Maja 2
Nr domu 2
Miejscowosc Zagórz
Kod poczt 38-540
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 013 4622062
Fax 013 4622062
Internet www.zagorz.pl
Regon 37044077800000
E mail zp@zagorz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 20
Wadium 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku: Bank PEKAO S. A. I Oddział w Sanoku Nr rach. 47 1240 2340 1111 0010 4389 6489. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.1. SIWZ.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.1. SIWZ.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.1. SIWZ.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.1. SIWZ.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.1. SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku: a) wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia; b) zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP, c) upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta; d) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości; e) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; f) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy; g) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
Kryt cena A
Spec www www.zagorz.pl
Spec war Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, pok. 31
Data skl 01/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, kancelaria ogólna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie dofinansowane jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, działanie 5.1 Infrastruktura edukacyjna, schemat B System oświaty.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)