Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych i modemów z aktywnymi i skonfigurowanymi kartami SIM, na rzecz Urzędu Morskiego w Gdyni

Publication date 2014-08-27
End date 2014-09-09 09:50:00
Instytucja Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Telefony komórkowe,
  • Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii

Szczegóły

Numer ogłoszenia 284872 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 642000008, 642120005, 322500000, 325524104, 327121123
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych i modemów z aktywnymi i skonfigurowanymi kartami SIM, na rzecz Urzędu Morskiego w Gdyni. Usługi muszą mieć charakter powszechny, muszą być świadczone zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 16 lipca 2004r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.). Podany w SIWZ czas trwania połączeń wychodzących ma charakter szacunkowy. Rzeczywisty czas trwania połączeń może być inny i nie może mieć wpływu na ceny jednostkowe zastosowane przez wykonawcę. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) oraz na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym część II SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy
w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym część II SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Ulica ul. Chrzanowskiego 10
Nr domu 10
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-338
Wojewodztwo pomorskie
Tel (58) 355 33 33
Fax (58) 620 67 43
Internet www.umgdy.gov.pl
Regon 00014500001111
E mail zam_pub@umgdy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 3 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 26
Wadium Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., dotyczące w szczególności: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną spełnianie powyższego warunku będzie oceniane łącznie), tj. posiadać uprawnienie do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać, że Wykonawca odpowiednie warunki udziału w postępowaniu spełnia.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., dotyczące w szczególności: 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 (dwie) usługi polegające na świadczeniu usług telekomunikacyjnych o wartości co najmniej 250 000 złotych brutto łącznie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie powyższego warunku oceniane będzie łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać, że Wykonawca odpowiednie warunki udziału w postępowaniu spełnia. Kwoty w dokumentach podane w walutach innych niż złoty będą przeliczane na potrzeby oceny ofert na PLN wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do w/w przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW. Ad. sekcja III.4.1) Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz na potwierdzenie braku istnienia przesłanek jego wykluczenia, zobowiązany jest przedłożyć: b) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Ad. sekcja III.4.3.1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 lit. g) SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: d) pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w oryginale) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., e) dokumenty dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z § 1.6.2) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany treści umowy, wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, chyba że niniejsza umowa wyraźnie stanowi inaczej. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), możliwość zmiany umowy istnieje w razie: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 Kodeksu cywilnego, b) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, c) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) zmiany przepisów prawnych, które będą miały wpływ na realizację zawartej umowy, f) zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego do nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, wynikającymi z uzasadnionych okoliczności powodujących, że osoby wskazane przez strony umowy nie mogą realizować przedmiotu zamówienia, g) zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, wynikającymi z uzasadnionych okoliczności powodujących, że osoby wskazane przez strony umowy nie mogą realizować przedmiotu zamówienia, h) zmiany obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, i) zmiany warunków technologicznych lub cenowych, które będą korzystne dla Zamawiającego. j) Zmiany, przez wykonawcę stawki za połączenia poza Grupą o taki sam procent, o jaki zmieniła się stawka połączeń międzyoperatorskich. Zmienioną stawkę za połączenia poza Grupą Wykonawca zaokrągli w dół do pełnych groszy. Zmiany takie dokonane będą na podstawie informacji otrzymanej od Wykonawcy i od następnego okresu rozliczeniowego, po wprowadzeniu jej do stosowania przez Wykonawcę, k) Zmiany przez Wykonawcę stawki za połączenia w Roamingu określonej w umowie o taki sam procent, o jaki zmieniła się stawka za połączenia w Roamingu w cenniku biznesowym operatora. Zmienioną stawkę za połączenia w Roamingu, Wykonawca zaokrągli w dół do pełnych groszy. Zmiany takie dokonywane będą na podstawie informacji otrzymanej od Wykonawcy i następować będą od następnego okresu rozliczeniowego, po wprowadzeniu jej do stosowania przez Wykonawcę. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawa zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych; c) zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; d) zmiana podanych numerów telefonów oraz dat zakończenia dotychczasowych umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych określonych w Załącznikach do SIWZ oraz w Załącznikach do niniejszej umowy. 4. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z zachowaniem numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych. 5. Wykonawca nie może zbywać na rzecz osoby trzeciej wierzytelności przysługującej mu wobec Zamawiającego, bez pisemnej zgody Zamawiającego.
Kryt cena A
Spec www www.umgdy.gov.pl
Spec war Urząd Morski w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10 pok. 50, tel.+48 355-33-33 po uprzednim uzgodnieniu (dot. wersji papierowej).
Data skl 09/09/2014
Godz skl 09:50
Miejsce Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pokój nr 8 (kancelaria ogólna)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok podm zag 1 Tak
Inf dodat Ad. sekcja II.2 - Termin wykonania zamówienia: 26 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, w tym świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej przez 24 miesiące

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)