Dostawa sukcesywna sączków jakościowych i ilościowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Publication date 2017-02-01
End date 2017-02-09 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Bibułka papierosowa i bibuła filtracyjna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 18088 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 159942004
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sukcesywna sączków jakościowych i ilościowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2.1. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SIWZ produkty stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie Zamawiającego i nie są zobowiązaniem Zamawiającego do dokonania zakupu w tej wysokości. Wielkość jednostkowa może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu;
2.2. Z uwagi na brak możliwości przewidzenia zakupu szczegółowej ilości z wyspecyfikowanych produktów, Zamawiający oszacował wartość niniejszego zamówienia na kwotę 117.886,00 PLN netto.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, jednakże podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania Zamawiający będzie oczekiwał. Zgodnie z art. 30 ust 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Ulica ul. Oczapowskiego
Nr domu 2
Miejscowosc Olsztyn
Kod poczt 10719
Panstwo Polska
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 895 233 420
Fax (089) 5233278
Email jasma@uwm.edu.pl
Adres strony url uwm.edu.pl
Regon 51088420500010
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Oczapowskiego 2, 10 – 719 Olsztyn
Numer referencyjny 35 / 2017 / PN / DZP
Rodz zam D
Okres2c 12
Szacunkowa wart zam calosc 117886.00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Ustawy Pzp. tj. Informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitał owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIW.2.Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3.W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.5.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS lub CEIDG).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Na podstawie przesłanek wskazanych w art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty jeśli zmiana dotyczy wycofania z produkcji asortymentu znajdującego się w ofercie Sprzedawcy na podstawie której dokonani wyboru Sprzedawcy i wprowadzeniu zamiennika o tych samych lub lepszych właściwościach. 4. Warunkiem zmiany umowy w oparciu o wyżej wspomnianą okoliczność, jest konieczność przekazania Zamawiającemu oświadczenia producenta o wycofaniu z produkcji danego asortymentu wraz oświadczeniem Sprzedawcy o nazwie proponowanego asortymentu- zamiennika. Do dokumentów Sprzedawca musi załączyć karty charakterystyki oraz ceną jednostkową brutto, która nie może być wyższa niż cena jednostkowa brutto asortymentu wycofanego z produkcji. 5. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data skl 09/02/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)