Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.

Publication date 2017-02-09
End date 2017-02-17 10:00:00
Instytucja Główny Instytut Górnictwa
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 22891 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301921136
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych:
tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Główny Instytut Górnictwa
Ulica pl. Gwarków 1
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40166
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2581631-9
Fax 322596533
Email bgxzg@gig.katowice.pl
Adres strony url www.gig.eu
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gig.eu
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1)
Numer referencyjny FZ-1/4684/MKO/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Szacunkowa wart zam calosc 224040.85
Waluta calosc PLN
Czas O
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej.Zamawiający ustala okres trwania umowy na 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy na warunkach DDP Incoterms 2010 do oznaczonego miejsca wykonania tj. Główny Instytut Górnictwa, Plac Gwarków 1, 40-166 Katowice, Hala 10. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie ( częściowo ) na podstawie zamówień cząstkowych. Zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę do 48 godzin od daty otrzymania dyspozycji od Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym i rzeczowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. Wykonawca z tego tytułu nie może wystąpić z roszczeniami w stosunku do Zamawiającego. 3. Warunki płatności: płatność będzie liczona od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury obejmującej dostarczony towar i wynosi 30 dni. Podstawą do wystawienia faktury będą podpisane przez obie strony protokoły odbioru ilościowo – jakościowego. 4. Wykonawca zapewni gwarancję która będzie liczona od daty odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionej faktury cząstkowej. Zakup realizowany będzie z różnych źródeł finansowania w zależności od potrzeb Zamawiającego w tym projektów/ programów ze środków Unii Europejskiej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona a w swojej ofercie uwzględnił materiały równoważne (zamienniki) w celu potwierdzenia, że oferowane materiały równoważne (zamienniki) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), zostanie wezwany do przedłożenia następujących dokumentów (aktualnych na dzień złożenia): - a) raportów z testów wydajności wykonanych wg standardów norm: ISO/IEC 19752 (lub równoważna) – norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 19798 (lub równoważna) – norma pomiarów wydajności kartridży tonerowych dla kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 24711:2007 (lub równoważna) – norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 24712:2007 (lub równoważna) – norma pomiarów wydajności kartridży atramentowych lub tonerowych dla kolorowych drukarek atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe). Przy czym raporty z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu, dokumenty winny zostać wystawione przez niezależny podmiot. Wyżej cytowany zapis dotyczy wszystkich wymienionych powyżej norm tj. ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712. b) fotografie wszystkich materiałów eksploatacyjnych równoważnych ( opakowanie i kartridż/toner czy bęben). Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być takie same jak przedstawione w ofercie. Pliki zawierające fotografię musza być nazwane oznaczeniami materiału eksploatacyjnego oferowanego ( zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia). Fotografie muszą być przekazane w postaci elektronicznej – na płycie CD/DVD w formacie JPG w rozmiarze nie mniejszym niż 800X1200 PX.
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 PLN ( sześć tysięcy złotych 00/100) 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 17.02.2017 r. o godzinie 10:00 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: mBank nr 21 1140 1078 0000 3018 1200 1004, Uwaga nr 6: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Na podstawie art. 144, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu. b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, c) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia. 3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
Kryt 0 cena brutto
Kryt 0p 90
Data skl 17/02/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim. 4.1. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski– nie dotyczy oferty – zał. nr 1 do SIWZ, która musi być sporządzona w języku polskim.
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)