Dostawa książek na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku.

Publication date 2017-02-17
End date 2017-02-27 08:45:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Drukowane książki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 27809 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 220000000, 221100001
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II SIWZ.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa podręczników do matematyki na potrzeby realizacji zajęć wyrównawczych w projekcie pn. „Akademia zdobywania kompetencji i umiejętności przez uczniów i nauczycieli Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku” realizowanym przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Płocku, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Dz. 10.1 – Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie 10.1.1 – Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ulica Pl. Dąbrowskiego
Nr domu 2
Miejscowosc Płock
Kod poczt 09402
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 243 665 400
Fax 243 665 421
Email zamowienia@pwszplock.pl
Adres strony url www.pwszplock.pl
Regon 61103840300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu „Akademia zdobywania kompetencji i umiejętności przez uczniów i nauczycieli Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku” realizowanym przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Płocku, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Dz. 10.1 – Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie 10.1.1 – Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych).
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.pwszplock.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwszplock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Plac Dąbrowskego 2 09-402 Płock
Numer referencyjny DA/MB/-232-10/17
Rodz zam D
Okres2c 7
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow  kryterium „Cena”: a) znaczenie kryterium – 60,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny”: L cena = (Cmin / C) x 60,00 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej  kryterium „termin realizacji” (T): a) znaczenie kryterium – 40,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „termin realizacji”: W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od daty przekazania zamówienia przez Zamawiającego uzyska 40,00 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 2 dni robocze od daty przekazania zamówienia przez Zamawiającego, ale nie przekraczającym 5 dni roboczych, uzyska 20,00 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty przekazania zamówienia przez Zamawiającego, ale nie przekraczającym 7 dni roboczych (maksymalny termin realizacji zamówienia), uzyska 0 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+T gdzie: P – łączna liczba punktów, LC – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”, T - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin realizacji”.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione - formularz ofertowy, - formularz cenowy - pełnomocnictwo, ,(jeżeli dotyczy) - informacja o spełnianiu poza cenowego kryteriów, - w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi, - zobowiązanie podmiotu trzeciego,(jeżeli dotyczy).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp., b) zmniejszenia ilości podręczników, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmniejszenia liczby uczestników warsztatów, tj. uczniów oraz nauczycieli, mających korzystać z podręczników. Zmniejszenie wynagrodzenia nastąpi proporcjonalnie do zmniejszenia liczby podręczników w oparciu o ceny wskazane odpowiednio w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 oferty Wykonawcy, c) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy najpóźniej na 3 dni przed wejściem ich w życie, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.).
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 27/02/2017
Godz skl 08:45
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)