Rozszerzenie licencji wraz z przedłużeniem wsparcia Vmware

Publication date 2017-03-01
End date 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rozszerzanie umów serwisowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 34231 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 725910004
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest rozszerzenie licencji wraz z przedłużeniem wsparcia Vmware, na warunkach określonych we Wzorze umowy, który znajduje się w pkt IV.4. niniejszego ogłoszenia.
2) Zamawiający oświadcza, że aktualnie posiada wieczyste licencje obejmujące następujące pola eksploatacji na korzystanie z oprogramowania:
a. vCenter Server 6 Standard 1 instance – Basic Support do 30.04.2017,
b. vSphere 6 Enterprise Plus 20 CPUs – Basic Support do 30.04.2017,
c. vCenter Server 6 Standard 1 instance – Basic Support do 02.06.2017,
d. vSphere 5 Enterprise Plus 4 CPUs – Basic Support do 02.06.2017,
e. vSphere 6 Enterprise Plus 4 CPUs – Basic Support do 05.04.2018.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze Umowy, którego treść znajduje się w pkt IV.4 ogłoszenia (wzór Umowy stanowi również załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Ulica Pl. Bankowy
Nr domu 3/5
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-950
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48 22 4431400
Fax +48 22 4431402
Email mkaras@um.warszawa.pl
Adres strony url https://www.um.warszawa.pl/
Regon 015259640
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/info.php?zamowienie=55268
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Wniosek należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętym opakowaniu
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. 413
Numer referencyjny ZP/AB/271/II-24/17
Rodz zam U
Szacunkowa wart zam calosc 365853.66
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) do 30 dni od dnia podpisania Umowy Wykonawca jest zobowiązany do: - dostarczenia Zamawiającemu pisemnego potwierdzenie przyznania Zamawiającemu wsparcia technicznego i rozszerzenia licencji na oprogramowanie i pola eksploatacji wymienione w § 2 ust. 1 i ust. 2 wzoru Umowy; - przeprowadzenia w autoryzowanym przez Producenta ośrodku szkolenia, o którym mowa w § 2 ust.1 pkt 3 wzoru Umowy; b) usługi wsparcia technicznego, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 wzoru Umowy będą świadczone co najmniej do dnia 30 kwietnia 2020 roku. 2. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia) wraz z Załącznikami można pobrać ze strony http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/info.php?zamowienie=55268 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 4. Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: a) wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem; b) formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; d) pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę(-y), zgodnie z zasadą oraz muszą być one sporządzone w języku polskim; e) poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę (-y) podpisującą(-e) wniosek; f) dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów Zamawiającego; g) dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 6. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie licytacji elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą. 7. Numer postępowania: ZP/AB/271/II-24/17. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na w/w numer postępowania. 8. Wniosek składany wspólnie Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 8.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 8.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 8.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 8.4. Oświadczenia, wykaz lub formularze sporządzone na załączonych do wniosku wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających wniosek wspólny. 8.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających wniosek wspólny osobno). 8.6. Oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt III.7) lit. a) i c) każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 8.7. Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub Pełnomocnika. 8.8. Formularz wniosku musi zostać podpisany przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 8.9. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu wniosku. 8.10. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 9. Tajemnica przedsiębiorstwa: a) W przypadku gdyby wniosek, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania wniosków, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. b) Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. c) By zastrzeżenie o którym mowa wyżej było skuteczne, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody na to, że: – zastrzeżone informacje maja charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą, – zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, – podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione a) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do wniosku; b) Wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej /zwany dalej wnioskiem/ o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia; c) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do wniosku; d) Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do wniosku; e) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z wnioskiem potwierdzały, że wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy; f) W przypadku gdy wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody na to, że: - zastrzeżone informacje maja charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą, - zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, - podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu LE
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana Umowy wymaga podpisania przez strony pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 6 ust. 2 i § 9 ust. 11 wzoru Umowy oraz z zachowaniem przepisu art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 09/03/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Le adres aukcja http://aukcje.um.warszawa.pl
Le adres opis http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Le wymagania Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji, cenę wywoławczą, wartość postąpienia minimalnego. Loginem do platformy aukcyjnej jest adres mailowy wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, natomiast hasło przypisane do konkretnego loginu Wykonawcy otrzymują w oddzielnym mailu. Jednorazowe hasła dostępu otrzymują wyłącznie nowi użytkownicy platformy aukcyjnej. Po ich otrzymaniu użytkownicy proszeni są o zalogowanie się do platformy aukcyjnej przed rzeczywistą licytacją w celu zmiany hasła jednorazowego. Każdy użytkownik, który w przeszłości logował się do platformy aukcyjnej m.st. Warszawy na adres mailowy (login) wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, proszony jest o sprawdzenie przed rzeczywistą licytacją ważności ustanowionego przez siebie hasła. Wykonawca chcący wziąć udział w licytacji elektronicznej musi dysponować sprzętem, spełniającym poniższe wymagania: - posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), - być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), - posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, - posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
Le postapien Cena wywoławcza (maksymalna) 450.000,00 zł brutto. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Minimalna wysokość postąpienia 2000,00 zł.
Licytacja etapy 1
Le czy nast Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV IstotnePostanowienia Umowa nr BI/B/X/2/2/3/……/17 zwana dalej „Umową” zawarta w dniu .... r. w Warszawie, pomiędzy: miastem stołecznym Warszawą z siedzibą w Warszawie przy Placu Bankowym 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481, REGON: 015259640, reprezentowanym przez Pana Szymona Krupę – Dyrektora Biura Informatyki i Przetwarzania Informacji Urzędu m.st. Warszawy, działającego na podstawie pełnomocnictwa nr GP-0052/4390/2011 z dnia 06.09.2011 roku, udzielonego przez Prezydenta m.st. Warszawy, Panią Hannę Gronkiewicz-Waltz, zwanym w dalszej części „Zamawiającym”, a ………… z siedzibą w ………, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KRS, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS ……………………, posiadającą NIP: …… REGON: ……… i kapitał zakładowy w wysokości …………zł, reprezentowaną przez:…… zwaną w dalszej części „Wykonawcą”. W dalszej części Umowy Zamawiający i Wykonawca będą nazywani „Stronami”. Umowa zostaje zawarta po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej, na podstawie art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Pzp (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn zm. ). § 1 Oświadczenia Stron 1. Wykonawca oświadcza, że posiada środki techniczne, certyfikaty oraz kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do świadczenia usług, o których mowa w § 2 Umowy oraz, że będzie je wykonywać z najwyższą starannością, wykorzystując posiadaną wiedzę i doświadczenie wymagane do realizacji tego typu umów oraz uwzględniając standardy wynikające z profesjonalnego charakteru wykonywanej działalności. 2. Zamawiający oświadcza, że aktualnie posiada wieczyste licencje obejmujące następujące pola eksploatacji na korzystanie z oprogramowania: a. vCenter Server 6 Standard 1 instance – Basic Support do 30.04.2017, b. vSphere 6 Enterprise Plus 20 CPUs – Basic Support do 30.04.2017, c. vCenter Server 6 Standard 1 instance – Basic Support do 02.06.2017, d. vSphere 5 Enterprise Plus 4 CPUs – Basic Support do 02.06.2017, e. vSphere 6 Enterprise Plus 4 CPUs – Basic Support do 05.04.2018. 3. Wykonawca oświadcza, że świadczenie usług, o których mowa w §2 Umowy nie naruszy praw osób trzecich, w szczególności autorskich praw majątkowych oraz praw licencyjnych. Wykonawca oświadcza, że jest uprawniony do świadczenia usług, o których mowa w §2 ust.1 Umowy na warunkach określonych w Umowie. W przypadku naruszenia takich praw, Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem osób trzecich oraz Zamawiającego. § 2 Przedmiot Umowy 1. W ramach Umowy Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu: 1) wsparcia technicznego na poziomie Basic Support na całość oprogramowania wymienionego w § 1 ust. 2; 2) migracji licencji wymienionych w § 1 ust. 2 pkt b do licencji vSphere with Operations Management 6 Enterprise Plus 20 CPUs; 3) przeprowadzenia dla 3 przedstawicieli Zamawiającego autoryzowanego szkolenia ze ścieżki vRealize Operations Manager: Install, Configure, Manage 6.2; zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia …… stanowiącą Załącznik nr 1 do Umowy. 2. Usługi wsparcia technicznego, o których mowa w ust. 1 pkt 1 obejmują: 1) możliwość aktualizacji oprogramowania do najnowszych wersji udostępnionych przez Producenta, 2) dostęp do aktualnej bazy wiedzy dostępnej na internetowych stronach Producenta, 3) możliwość pobierania najnowszych wersji instalacyjnych oprogramowania wraz z dokumentacją w języku angielskim, 4) zapewnienie na żądanie Zamawiającego pomocy w rozwiązaniu problemów wynikłych w trakcie obsługi oprogramowania; do decyzji Zamawiającego pozostaje, czy pomoc będzie udzielana zdalnie czy w siedzibie Zamawiającego, 5) rozpoczęcie udzielenia pomocy, o której mowa w § 1 ust. 2 lit. d) nastąpi w przeciągu 4 godzin od przekazania żądania pomocy przez Zamawiającego. Czas skutecznego rozwiązania zgłoszonego problemu nie może być dłuższy niż 48 godzin. 6) żądania udzielenia pomocy Zamawiający będzie kierował telefonicznie na numer …… oraz mailowo na adres …… § 3 Termin wykonania 1. W przeciągu 30 dni od dnia podpisania Umowy Wykonawca jest zobowiązany do: 1) dostarczenia Zamawiającemu pisemnego potwierdzenie przyznania Zamawiającemu wsparcia technicznego i rozszerzenia licencji na oprogramowanie i pola eksploatacji wymienione w § 2 ust. 1 i ust. 2. Potwierdzenie będzie sygnowane przez Producenta oprogramowania – firmę Vmware, Inc. Headquarters 3401 Hillview Ave – Palo Alto, CA 94304 USA lub jej reprezentanta w Polsce: Vmware Inc, ul. Inflancka 4, bud. B, I piętro, 00-189 Warszawa. 2) przeprowadzenia w autoryzowanym przez Producenta ośrodku szkolenia, o którym mowa w § 2 ust.1 pkt 3; 2. Usługi wsparcia technicznego, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 będą świadczone co najmniej do dnia 30 kwietnia 2020 roku. § 4 Wynagrodzenie 1. Tytułem wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie brutto ….. zł (………………), zwane dalej „Wynagrodzeniem”. 2. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, po potwierdzeniu prawidłowości danych zamieszczonych na fakturze, w terminie 21 dni od daty złożenia faktury w Biurze Informatyki i Przetwarzania Informacji Urzędu m.st. Warszawy, ul. Niecała 2, 00-098 Warszawa, na rachunek bankowy wskazany na fakturze. 3. Fakturę VAT należy wystawić na: miasto stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481. 4. Za datę zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wykonawcy nie przysługuje żadne inne roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie, nieprzewidziane w Umowie, ani roszczenie o zwrot kosztów poniesionych w związku z wykonaniem umowy lub usuwaniem wad przedmiotu Umowy. lub jeżeli w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wyłoniony Wykonawca zagraniczny nie posiadający siedziby oraz stałego miejsca wykonywania działalności na terytorium Polski § 4 Wynagrodzenie 1. Tytułem wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie…… PLN (……….), zwane dalej „Wynagrodzeniem”, 2. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę, po potwierdzeniu prawidłowości danych zamieszczonych na fakturze, w terminie 21 dni od daty złożenia faktury w Biurze Informatyki i Przetwarzania Informacji Urzędu m.st. Warszawy, ul. Niecała 2, 00-098 Warszawa, na rachunek bankowy wskazany na fakturze. 3. Fakturę należy wystawić na: miasto stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481. 4. Za datę zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wykonawcy nie przysługuje żadne inne roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie, nieprzewidziane w Umowie, ani roszczenie o zwrot kosztów poniesionych w związku z wykonaniem umowy lub usuwaniem wad przedmiotu Umowy. 6. Wykonawca oświadcza, że nie jest zarejestrowany w Polsce jako czynny podmiot podlegający podatkowi VAT. W związku z tym obowiązek podatkowy w zakresie podatku VAT spoczywa na Zamawiającym, zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 710 z późn. zm.). W związku z powyższym Wykonawca wystawi faktury na kwotę wynagrodzenia bez podatku od towarów i usług VAT. Podatek od towarów i usług będzie rozliczany przez Zamawiającego. 7. Zamawiający wypłaci wynagrodzenie po potrąceniu świadczeń publicznoprawnych wynikających z przepisów prawa, w tym zwłaszcza kwoty stanowiącej zryczałtowany podatek dochodowy, który Zamawiający jest zobowiązany zapłacić jako płatnik w dniu dokonania zapłaty na podstawie art. 26 ust. 1 z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz.1888 z późn. zm.). Zastosowanie stawki podatku wynikającej z właściwej umowy w sprawie zapobieżenia podwójnemu opodatkowaniu albo niepobranie podatku zgodnie z taką umową jest możliwe pod warunkiem udokumentowania miejsca siedziby płatnika do celów podatkowych, uzyskanym od niego zaświadczeniem (certyfikat rezydencji), wydanym przez właściwy organ administracji podatkowej, złożonym Zamawiającemu wraz z fakturą. Certyfikat powinien zostać dostarczony w oryginale, ewentualnie może to być potwierdzona notarialnie jego kopia. W przypadku niedostarczenia w/w certyfikatu rezydencji w odpowiednim terminie kwota należnego podatku zostanie potrącona z wynagrodzenia, o którym mowa w §4 ust. 1. § 5 Kary umowne 1. Strony ustalają, że w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy obowiązywać będą kary umowne z następujących tytułów oraz w następującej wysokości: a. w przypadku niedotrzymania terminu określonego w § 3 ust. 1 Umowy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 1000 zł (jeden tysiąc złotych) za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, b. w przypadku braku świadczenia usługi wsparcia, o której mowa w § 2 ust 1 Umowy, Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 5000 zł (pięć tysięcy złotych) za każdy miesiąc, w którym stwierdzono ww. okoliczności. c. w przypadku przekroczenia terminów określonych w § 2 ust. 2 pkt 5, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 500 zł (pięćset złotych) za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia, 2. Kary umowne będą płatne przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania do zapłaty mającego formę noty księgowej, określającej podstawę naliczenia i wysokość kary umownej. 3. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie naliczonych kar z wynagrodzenia na podstawie noty księgowej. 4. Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych zastrzeżonych w niniejszej Umowie. lub jeżeli w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wyłoniony Wykonawca zagraniczny nie posiadający siedziby oraz stałego miejsca wykonywania działalności na terytorium Polski § 5 Kary umowne 1. Strony ustalają, że w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy obowiązywać będą kary umowne z następujących tytułów oraz w następującej wysokości: a. w przypadku niedotrzymania terminu określonego w § 3 ust. 1 Umowy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 1000 PLN (jeden tysiąc PLN) za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, b. w przypadku braku świadczenia usługi wsparcia, o której mowa w § 2 ust 1 Umowy, Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 5000 PLN (pięć tysięcy PLN) za każdy miesiąc, w którym stwierdzono ww. okoliczności. c. w przypadku przekroczenia terminów określonych w § 2 ust. 2 pkt 5, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 500 PLN (pięćset PLN) za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia, 2. Kary umowne będą płatne przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania do zapłaty mającego formę noty księgowej, określającej podstawę naliczenia i wysokość kary umownej. 3. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie naliczonych kar z wynagrodzenia na podstawie noty księgowej. 4. Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych zastrzeżonych w niniejszej Umowie. § 6 Współpraca 1. Strony ustalają, że ze strony Zamawiającego koordynatorem spraw związanych z realizacją Umowy będzie Pan Krzysztof Sławiński tel. 224433327, email kslawinski@um.warszawa.pl, a ze strony Wykonawcy ………… tel. …………, email ……… 2. Zmiana osób określonych w ust.1 wymaga poinformowania drugiej Strony w trybie zawiadomienia pisemnego i nie stanowi zmiany Umowy. § 7 Odstąpienie od Umowy Zamawiający może odstąpić od Umowy ze skutkiem natychmiastowym, bez wyznaczania dodatkowego terminu i naliczyć karę umowną w wysokości 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych), jeżeli Wykonawca wykonuje obowiązki wynikające z Umowy niezgodnie ze złożoną ofertą lub dokumentacją przetargową postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający może skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy w terminie 30 dni od dnia, w którym dowiedział się o okolicznościach wskazanych w zdaniu pierwszym, uprawniających Zamawiającego do skorzystania z prawa odstąpienia. § 8 Klauzula Interesu Publicznego W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie Wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy. § 9 Ochrona danych osobowych Wykonanie Umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem Danych jest Prezydent m.st. Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do zasobów systemów informatycznych Urzędu m.st. Warszawy. § 10 Poufność informacji Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy, tak w okresie obowiązywania niniejszej Umowy, jak również po jej zakończeniu, wszystkich danych i informacji pozyskanych przy wykonywaniu niniejszej Umowy od Zamawiającego. Wszelkie dane, które Wykonawca otrzymał od Zamawiającego, a co do których nie ma uzasadnienia dalszego przechowywania muszą być trwale usunięte. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przestrzeganie zasad poufności przez wszystkie osoby, którymi posługuje się przy realizacji zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy. § 11 Postanowienia końcowe 1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Umowie mają odpowiednie zastosowanie przepisy polskiego prawa, w tym ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz.380, z późn. zm.), a w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030 z późn. zm.). 2. Dokonanie przez Wykonawcę cesji wierzytelności przysługujących mu od Zamawiającego z tytułu wykonania Umowy wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych zastrzeżonych w Umowie. 4. Postanowienia Umowy dotyczące obowiązku zachowania poufności, zakazu cesji, ochrony danych osobowych oraz obowiązku zapłaty kar umownych i odszkodowań pozostają ważne i wiążą nadal Strony również w przypadku odstąpienia od Umowy lub jej wypowiedzenia albo rozwiązania przez którąkolwiek ze Stron Umowy. 5. Wszelkie spory mogące powstać między Stronami w związku z wykonaniem Umową będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla Zamawiającego. 6. Zmiana Umowy wymaga podpisania przez strony pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 6 ust. 2 i § 9 ust. 11 Umowy oraz z zachowaniem przepisu art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7. Następujące Załączniki do Umowy stanowią jej integralną część: a. Załącznik nr 1 – Oferta Wykonawcy 8. W przypadku sprzeczności postanowień Umowy z załącznikami, pierwszeństwo mają postanowienia Umowy. 9. Umowa sporządzona została w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy, dwa dla Zamawiającego.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Anna Borkowska, Główny specjalista w Biurze Zamówień Publicznych tel.: 22/ 443 14 18; w zakresie dotyczącym licytacji elektronicznej: Ryszard Jóźwik, podinspektor w Biurze Zamówień Publicznych tel.: 22/ 443 14 09
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Le term war zam 15.03.2017 r. godz. 10:15. Jeśli w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta, lub w ciągu 3 min liczonych od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę - jednak nie wcześniej niż po upływie 15 min od otwarcia licytacji. UWAGA. Jeżeli dla danej licytacji Zamawiający przewidział zastosowanie mechanizmu dogrywek, to złożenie oferty skutkujące uruchomieniem dogrywki spowoduje przedłużenie czasu pozostałego do zakończenia licytacji o założony czas trwania dogrywki powiększony o sekundy brakujące do pełnej minuty, w której padła oferta uruchamiająca dogrywkę.
Wym zab umowy Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)