Wykonanie i dostarczenie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla powiatu grójeckiego.

Publication date 2012-11-28
End date 2012-12-06 12:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Grójcu
Miejscowość Grójec
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 251171 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301950002, 343000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie i dostarczenie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla powiatu grójeckiego. Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Grójcu
Ulica ul. Piłsudskiego 59
Nr domu 59
Miejscowosc Grójec
Kod poczt 05-600
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 048 6651100
Fax 048 6704414
Internet www.grojec.pl
Regon 67022282000000
E mail grojec@grojec.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Ustala się wadium w wysokości 4 000 zł (cztery tysiące złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają: Posiadają: aktualny certyfikat na wszystkie rodzaje tablic z wyjątkiem tablic dyplomatycznych wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie oraz wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych o łącznej wartości min. 100 tys. zł, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania poparte dokumentami potwierdzającymi wykonanie tej dostawy należycie.
Potencjal Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
Zdolne Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. nr 1 do SIWZ) 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania umowy i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji: a) wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy), b) wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca lub zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmian cen podanych w ofercie Wykonawcy. Ceny podane przez Wykonawcę w ofercie będą obowiązywać w rozliczeniach z Zamawiającym w 2013 roku. W następnym roku mogą one na wniosek Wykonawcy, poprzez sporządzenie aneksu do umowy, być waloryzowane o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany corocznie przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 20
Czy aukcja Nie
Spec www www.bipgrojec.pl
Spec war Treść SIWZ jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.bipgrojec.pl oraz w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, pokój nr 3
Data skl 06/12/2012
Godz skl 12:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, Polska Punkt informacyjny /parter/
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)