Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Starostwo Powiatowe w Grójcu
|
Ulica |
ul. Piłsudskiego 59
|
Nr domu |
59
|
Miejscowosc |
Grójec
|
Kod poczt |
05-600
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
048 6651100
|
Fax |
048 6704414
|
Internet |
www.grojec.pl
|
Regon |
67022282000000
|
E mail |
grojec@grojec.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2015
|
Wadium |
Ustala się wadium w wysokości 4 000 zł (cztery tysiące złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają: Posiadają: aktualny certyfikat na wszystkie rodzaje tablic z wyjątkiem tablic dyplomatycznych wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie oraz wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych o łącznej wartości min. 100 tys. zł, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania poparte dokumentami potwierdzającymi wykonanie tej dostawy należycie.
|
Potencjal |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. nr 1 do SIWZ) 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania umowy i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca.
2.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji:
a) wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy),
b) wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi,
Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca lub zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy.
3.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmian cen podanych w ofercie Wykonawcy. Ceny podane przez Wykonawcę w ofercie będą obowiązywać w rozliczeniach z Zamawiającym w 2013 roku. W następnym roku mogą one na wniosek Wykonawcy, poprzez sporządzenie aneksu do umowy, być waloryzowane o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany corocznie przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
20
|
Czy aukcja |
Nie
|
Spec www |
www.bipgrojec.pl
|
Spec war |
Treść SIWZ jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.bipgrojec.pl oraz w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, pokój nr 3
|
Data skl |
06/12/2012
|
Godz skl |
12:00
|
Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, Polska Punkt informacyjny /parter/
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|