Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla pacjentów Opolskiego Centrum Onkologii w Opolu oraz odbiór resztek pokonsumpcyjnych

Publication date 2017-03-09
End date 2017-03-17 10:00:00
Instytucja S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii im. prof. Tadeusza. Koszarowskiego w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 40530 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 158942209, 555212000
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla pacjentów Opolskiego Centrum Onkologii w Opolu oraz odbiór resztek pokonsumpcyjnych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii im. prof. Tadeusza. Koszarowskiego w Opolu
Ulica ul. Katowicka
Nr domu 66A
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45060
Panstwo Polska
Wojewodztwo opolskie
Tel 077 4416001
Fax 077 4416003
Email zaopatrzenie@onkologia.opole.pl; przetargi@onkologia.opole.pl
Adres strony url www.onkologia.opole.pl
Regon 53142076800000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ Opolskie Cemntrum Onkoligii im. prof. Tadeusza Koszarowskiego w Opolu, ul. Katowicka 66 a, 45-061 Opole
Numer referencyjny 4/PN/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Wykonawca winien posiadać aktualną decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, stwierdzającego, ze zakład, w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone dla pacjentów spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług cateringowych, zezwalającej na prowadzenie ww. działalności oraz aktualnej decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o spełnieniu przez środek transportu żywności wymogów higieniczno - sanitarnych.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę w wysokości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) i opłacił z tego tytułu należna składkę.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ubiegać się o udzielenie zamówienia mogą wykonawcy którzy: a) Posiadają doświadczenie w zakresie wykonania usług o podobnym charakterze, polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków składających się minimum ze śniadania, obiadu i kolacji, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej 2 usług polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków składających się minimum ze śniadania, obiadu i kolacji dla jednostek szpitalnych, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) b) W okresie realizacji zamówienia będą mieć zatrudnionego minimum 1 wykwalifikowanego dietetyka oraz dysponują przynajmniej 1 samochodem posiadającym decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o spełnieniu przez środek transportu żywności wymogów higieniczno – sanitarnych
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP, Zamawiający ma prawo żądać w wyznaczonym terminie, na zasadach zgodnych z art. 26 ust. 2 ustawy pzp następujących dokumentów: a) Aktualnej decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, stwierdzającego, ze zakład, w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone dla pacjentów spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług cateringowych, zezwalającej na prowadzenie w/w działalności oraz aktualnej decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o spełnieniu przez środek transportu żywności wymogów higieniczno - sanitarnych. b) Kserokopii dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę w wysokości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) wraz z dowodem opłacenia z tego tytułu należnej składki. c) Wykazu wykonanych usług o podobnym charakterze, polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków składających się minimum ze śniadania, obiadu i kolacji, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej 2 usług polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków składających się minimum ze śniadania, obiadu i kolacji na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) – załącznik nr 5 do SIWZ, potwierdzonych stosownymi dokumentami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. d) Kserokopii dyplomu dietetyka, potwierdzająca uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub licencjata na kierunku dietetyka lub rozpoczęcie przed dniem 1 października 2007r. studiów wyższych na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskanie tytułu magistra inżyniera na tym kierunku.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych Zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy złożyć wraz z ofertą. 2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, jeżeli nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w pkt 2) zażąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakresu i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia ,zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Przykładowe, tygodniowe jadłospisy wraz z gramaturą posiłków i wartością odżywczą (kcal, tłuszcz, białko, węglowodany, błonnik), obliczoną na każdy dzień tygodnia – w postaci wydruku z programu dietetycznego: a. diety łatwostrawnej z ograniczeniem tłuszczu, oraz b. diety podstawowej,
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany umowy w niżej opisanych przypadkach: - ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian, - zmiany terminu i miejsca dostawy przedmiotu umowy z przyczyn organizacyjnych, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wykonanie umowy w pierwotnym okresie byłoby dla Zamawiającego niekorzystne lub niezasadne, lub w przypadku nie wykupienia pełnej ilości asortymentu umowa może zostać przedłużona do czasu jej zrealizowania na umówioną kwotę - sukcesji uniwersalnej Wykonawcy, - zmiany ceny jednostkowej na wskutek obniżki ceny jednostkowej wprowadzonej przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, innej niż wynikającej ze zmiany stawki podatku VAT.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 17/03/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)