Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach

Publication date 2017-03-13
End date 2017-03-21 09:30:00
Instytucja Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wadowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42056 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 153000001
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, owoców, jaj, makaronów oraz pieczywa dla ZZOZ w Wadowicach

Opis

Dostawa warzyw i owocówDostawa jajekDostawa makaronuDostawa pieczywa

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Ulica Karmelicka
Nr domu 5
Miejscowosc Wadowice
Kod poczt 34-100
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel +48338232230
Fax +48338232230
Email zp@zzozwadowice.pl
Regon 000306466
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zzozwadowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice
Numer referencyjny ZP/PRZET/6/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Informacje dodatkowe
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ww. pkt 1. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału ale notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie Wykonawcy o wdrażaniu przez niego systemu HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point System) albo oświadczenie, certyfikat HACCP lub inny dokument poświadczający – gdy Wykonawca posiada system HACCP już wdrożony lub oświadczenie o braku obowiązku posiadania wyżej wymienionego dokumentu. 2. Aktualne zaświadczenie lekarsko-weterynaryjne – dotyczy Pakietu nr 2
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się zmianę ceny przedmiotu umowy jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej asortymentu, w przypadku gdy w trakcie obowiązywania umowy z przyczyn niezależnych od Dostawcy nastąpi zmiana wielkości opakowania dostarczanego asortymentu o max+/-20%. Cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do zmiany wielkości opakowania. 3. Zmiana numeru konta wymaga aneksu do umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Data skl 21/03/2017
Godz skl 09:30
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)