Dostawa części, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i urządzeń komputerowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu

Publication date 2012-11-28
End date 2012-12-10 12:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 251653 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301240004, 301251105, 301251208, 301250001, 302340008, 302370009, 301923200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i urządzeń komputerowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. Szczęść Boże 18.
Zamówienie obejmuje asortyment 62 artykułów, w tym między innymi: bębny światłoczułe do telekopiarek, taśmy barwiące do maszyn piszących, tonery do kserokopiarek, telekopiarek i telefaksu, tusze i tonery do drukarek, taśmy do drukarek, płyty CD i DVD, sprężone powietrze i środki do czyszczenia sprzętu, itp. Oferowane przez Wykonawcę artykuły muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający nie dopuszcza dostaw artykułów regenerowanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ. Wykonawca pokrywa koszty transportu, załadunku i rozładunku artykułów w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego.
Wykonawca udzieli 6 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancji liczy się od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu
Ulica ul. Szczęść Boże 18
Nr domu 18
Miejscowosc Zabrze
Kod poczt 41-800
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 277-86-66
Fax 032 271-13-11
Internet http://www.zus.pl
Regon 00001775600173
E mail nowakk@zus.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium Nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku nastąpi metodą 0/1, tj. spełnia/nie spełnia.
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku nastąpi metodą 0/1, tj. spełnia/nie spełnia.
Potencjal Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku nastąpi metodą 0/1, tj. spełnia/nie spełnia.
Zdolne Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku nastąpi metodą 0/1, tj. spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku nastąpi metodą 0/1, tj. spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www http://www.zus.pl
Spec war Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, pokój nr 414 (IV piętro)
Data skl 10/12/2012
Godz skl 12:00
Miejsce Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, pokój nr 414 (IV piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Termin i miejsce otwarcia ofert: 10.12.2012r., godz. 12:30, siedziba Zamawiającego, ul. Szczęść Boże 18, 41 - 800 Zabrze, pokój nr 401 (IV piętro). 2. SIWZ można także odebrać osobiście w siedzibie Oddziału ZUS w Zabrzu, przy ul. Szczęść Boże 18 w pokoju 414 (IV piętro), w godzinach 8.00 - 14.00 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa) na podstawie wniosku o przesłanie specyfikacji, zawierającego NIP Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania wniosku o przesłanie SIWZ faksem (32) 271 13 11. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)