Zakup oprogramowania do automatyzacji procesu skanowania pierworysów, map i kalek na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie

Publication date 2012-11-28
End date 2012-12-05 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Piasecznie
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252117 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 725110000, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i uruchomieniem oprogramowania do automatyzacji procesu skanowania pierworysów, map i kalek na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie dla laserowego urządzenia skanującego formatu A3 - Fujitsu fi 6770A o parametrach minimalnych (lub równoważnych), jak przedstawiono w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oprogramowanie musi posiadać wszelkie niezbędne do normalnego funkcjonowania licencje, nośniki i instrukcje w języku polskim.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Piasecznie
Ulica ul. Chyliczkowska 14
Nr domu 14
Miejscowosc Piaseczno
Kod poczt 05-500
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 7572741
Fax 022 7371158
Regon 01327098500000
E mail inw@piaseczno.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 21/12/2012
Wadium 200 PLN
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie) - wymagane jest wykazanie co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem (dostawa oprogramowania) i wartością brutto (minimum 5.000 zł) zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych w ofercie dokumentów i oświadczeń.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, w szczególności w zakresie: a) wynagrodzenia DOSTAWCY, jeżeli zmiana wynagrodzenia będzie korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO, b) terminu realizacji zamówienia - jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń niezależnych od DOSTAWCY, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www http://bip.piaseczno.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
Data skl 05/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)