Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń na potrzeby wyposażenia pracowni oraz biura Centrum Integracji Społecznej w Poraj

Publication date 2017-03-21
End date 2017-03-31 11:00:00
Instytucja Urząd Gminy
Miejscowość Poraj
Województwo śląskie
Branża
  • Meble,
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 48491 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391130007
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń na potrzeby wyposażenia pracowni oraz biura Centrum Integracji Społecznej w Poraj wg ilości i rodzaju określonych w wykazie stanowiącym zał. nr. 1 do SIWZ
Przedmiot zamówienia jest został podzielony na 5 części tj. :
Część 1 - Wyposażenie pracowni rękodzieła artystycznego
Część 2- Wyposażenie pracowni budowlanej
Część 3 – Wyposażenie pracowni stolarskiej
Część 4 – Wyposażenie pracowni ogrodniczej
Część 5 - Wyposażenie biura
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, z zastrzeżeniem możliwości złożenia tylko jednej oferty na każdą część zamówienia.
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją przez Gminę projektu pn. „Centrum Integracji Społecznej w Gminie Poraj szansą na zmianę społeczną” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w przedmiocie zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji.


Opis

Zgodnie z zał. Nr. 1 do SIWZZgodne z zał. Nr. 1 do SIWZZał. Nr. 1 do SIWZZgodne z zał. Nr. 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Urząd Gminy
Ulica ul. Jasna
Nr domu 21
Miejscowosc Poraj
Kod poczt 42360
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 343 145 251
Fax 343 145 006
Email poraj@ug.pl
Adres strony url www.poraj.bip.net.pl
Regon 54519400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Slaskiego na lata 2014-200 (EFS)
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.poraj.bip.net.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poraj.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 42-360 Pora , ul. Jasna 21
Numer referencyjny Gk.21.3.2017
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodlegniu wykluczeniu na podst. art.2 ust.1 zał. nr.4
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b) działania siły wyższej; 2) polepszenia parametrów technicznych dostawy; 3) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków; 4) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 31/03/2017
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)