Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Wrocławski Zespół Żłobków
|
Ulica |
ul. Fabryczna
|
Nr domu |
15
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
53-609
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
+4871 365 03 46
|
Fax |
+4871 365 03 47
|
Email |
przetargi@wzz.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Regon |
021545051
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w zamknitej kopercie/opakowani w formie papierowej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław
|
Numer referencyjny |
Znak postępowania: ZP-22/WZŻ/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/10/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.1. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ
7.2. Oświadczenia wymienionego w rozdziale VI pkt I.1 SIZW, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
7.3. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ);
7.4 Zestawienia kosztów zadania, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
7.5 (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ).
8. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
2) spełniają przez oferowane dostawy wymagania określone przez Zamawiającego
W celu potwierdzenia, powyższego odpowiednio w Zestawieniu kosztów zadania w załączniku nr 3 do SIWZ dla poz. 2,7,11,12,16 Zamawiający żąda: do oferty kart charakterystyki producenta.
Przez kartę charakterystyki producenta Zamawiający rozumie przedstawienie kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej, kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego – dokument zawierający opis zagrożeń, które może spowodować określona substancja lub mieszanina chemiczna (czyli preparat), a także podstawowe dane fizykochemiczne na jej temat. Jej podstawowym celem jest informowanie o potencjalnych zagrożeniach związanych z daną substancją (mieszaniną), metodach ich zapobiegania i procedurach jakie należy wykonać w razie wystąpienia skażenia opisywaną substancją (mieszaniną).
W przypadku, gdyby karty produktów nie zawierały wszystkich wymaganych informacji wg SIWZ Zamawiający dopuszcza przekazanie innego dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagań. Dodatkowy dokument może być dopuszczony, gdy zawiera tylko informację o produkcie jaki jest oferowany przez Wykonawcę Zamawiającemu i zatwierdzony przez Producenta.
Zamawiający wymaga jednoznacznego opisania na przedmiotowym dokumencie, której pozycji w Zestawieniu kosztów zadania dokument dotyczy.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Nie stanowią zmiany umowy następujące okoliczności:
1 ) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy,
4.Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, polegające na:
1) niedostępności na rynku artykułów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej. (Zaprzestanie produkcji lub wycofanie danego artykułu z produkcji przez producenta i brak dostępności na rynku, Wykonawca musi pisemnie udokumentować).
2) zmianie wielkości opakowania zbiorczego oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań jednostkowych z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie;
3) ) zmianie ilości poszczególnych artykułów na inne artykuły wskazane w zestawieniu kosztów zadania przy zachowaniu ich wartości ;
5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie adresu dostawy) z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
30/03/2017
|
Godz skl |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|