Dostawa materiałów biurowych i tonerów do drukarek

Publication date 2012-11-28
End date 2012-12-05 13:00:00
Instytucja Naczelnik Urzędu Skarbowego w Świdnicy
Miejscowość Świdnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Tusz,
  • Bloki papierowe,
  • Skoroszyty i podobne wyroby,
  • Skoroszyty,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Części i akcesoria maszyn liczących,
  • Wyroby biurowe,
  • Systemy planowania,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 476716 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 226000006, 228160003, 228163006, 228500003, 228510000, 301251105, 301451008, 301920001, 301921002, 301921136, 301921253, 301921124, 301921255, 301921301, 301921600, 301923303, 301925006, 301928009, 301961000, 301970006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa, rozładunek i wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego - Urzędu Skarbowego w Świdnicy na ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1-3 artykułów biurowych i tonerów do drukarek w następujących częściach:
Część A - artykuły biurowe,
Część B - tonery do drukarek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 (Formularz cenowy) do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej SIWZ.
Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identycznych z parametrami wyrobów wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia. Wyjątkiem są tonery i atramenty do drukarek, gdzie zaoferowane materiały muszą być zgodne opisem Zamawiającego.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczone tonery do drukarek (zamienniki). Muszą być one są w pełni kompatybilne z produktami zalecanymi przez producentów drukarek. Wykonawca zapewnia pełny zwrot kosztów naprawy drukarki, jeśli awarię spowoduje dostarczony toner.
Oferowane artykuły biurowe muszą być w I gatunku, o parametrach i jakości zgodnej z normami i obowiązującymi przepisami, fabrycznie nowe, opakowane w sposób za-bezpieczający przed zniszczeniem. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie artykuły bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe.
Koszt transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązuje się do wymiany artykułów uszkodzonych na wolne od wad, będących przedmiotem zamówienia, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru artykułów biurowych przez Zamawiającego.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 (Formularz cenowy) do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówieniaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 (Formularz ceno-wy) do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Naczelnik Urzędu Skarbowego w Świdnicy
Ulica ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1/3
Nr domu 1/3
Miejscowosc Świdnica
Kod poczt 58-100
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 074 8561440, 8561402
Fax 074 8561490
Regon 89053459000000
E mail us0220zp@ds.mofnet.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 21/12/2012
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych zwane dalej PZP; (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.). W celu wykazania spełniania przez wykonawcę w/w warunków, zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór zał. nr 1 do SIWZ)
Wiedza wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (wykonał) co najmniej 2 dostawy artykułów biurowych lub tonerów do drukarek o wartości co najmniej 43.000,00 zł brutto każda. W przypadku składania ofert częściowych należy wykazać się dostawami o wartości co najmniej: 30.000 zł (art. biurowe) lub 13.000 (tonery do drukarek). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wykazu zrealizowanych dostaw artykułów biurowych lub tonerów do drukarek, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zał. nr 2 do SIWZ). Spełnienie powyższych warunków: ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www us.swidnica.pl
Spec war Urząd Skarbowy w Świdnicy, ul. M. Skłodowskiej 1-3, pokój nr 218
Data skl 05/12/2012
Godz skl 13:00
Miejsce Urząd Skarbowy w Świdnicy z siedzibą przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 1-3 w pokoju 218 (w godzinach jego urzędowania, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 lub przesłać pocztą
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat kody CPV c.d.: 30197100-7, 30197220-4, 30197220-5, 30197321-2, 30197330-8, 30197640-4, 30197644-2, 30199230-1, 30199500-5, 30199792-8, 30237430-2, 30237430-3, 39241100-4, 39241200-5, 39292400-9. Zamawiający nie wymaga przedłożenia referencji, o których mowa w pkcie III.4.1

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)