Dostawa mebli pokojowych wraz z montażem do Internatu Sportowego w COS-OPO Szczyrk

Publication date 2017-03-28
End date 2017-04-05 10:00:00
Instytucja Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku
Miejscowość Szczyrk
Województwo śląskie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

Szczegóły

Numer ogłoszenia 52737 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391100006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli pokojowych wraz z montażem
do Internatu Sportowego w COS-OPO Szczyrk.Szczegółowe informacje zostały zawarte w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku
Ulica ul. Plażowa
Nr domu 8
Miejscowosc Szczyrk
Kod poczt 43-370
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 338 178 441
Fax 338 179 793
Email przetargi.szczyrk@cos.pl
Adres strony url www.bip.cos.pl
Regon ---
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.cos.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.cos.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferte na wykonanie przedmiotu zamówienia należy złożyć w formie pisemnej, osobiście w siedzibie Zamawiajacego, za posrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku ul. Plażowa 8 43-370
Numer referencyjny DZP/Sz/6/2017
Rodz zam D
Okres2c 28/04/2017
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu mebli, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu 1)dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w rozdziale 5 ust. 2 lit. a SIWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy PZP. 2) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1)Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2)Dowód wniesienia wadium. 3)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej [w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.)], o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) próbki tj. krzesło na jadalnię w celu sprawdzenia zgodności z opisem zawartym w SIWZ. 2) dokładnych opisów oferowanych przez siebie mebli, zawierających: parametry techniczne i estetyczne danego mebla (opisane w sposób umożliwiający ich porównanie z opisem technicznym parametrów zawartych w specyfikacji zamawiającego), rysunki lub fotografie (w odpowiedniej skali), a ponadto wyszczególnienie tych parametrów i rozwiązań, które są rozwiązaniami równoważnymi w stosunku do rozwiązań zawartych w specyfikacji.
Wadium Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł /słownie: cztery tysiące złotych 00/100/. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Szczegółowy opis został zawarty w rozdziale 8 SIWZ.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Przyjęcie w ofercie istotnych postanowień stanowi jeden z istotnych warunków przyjęcia oferty przez Zamawiającego. Wykonawca akceptuje treść istotnych postanowień umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Postanowienia umowy ustalone w projekcie nie podlegają negocjacjom. 2.W przypadku okoliczności wymienionych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 3.Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian została przewidziana przez Zamawiającego w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 5.Zmiana terminu realizacji umowy: a) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. tzn. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, b) z uwagi konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, organu administracyjnego, Krajowej Izby Odwoławczej, Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, c) Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia terminu realizacji umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. a) i b) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 6.Zmiana sposobu wykonania umowy – zmiany technologiczne wywołane w szczególności pojawieniem się na rynku nowych materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy 7.Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu świadczenia, po zawarciu umowy, w przypadku jeżeli ilości opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będą różne od ilości mebli stwierdzonych podczas pomiarów w naturze, dokonanych przez Wykonawcę przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, o kwoty zgodne z wyceną przedstawioną przez Wykonawcę w ofercie.
Kryt 0 Cena oferty brutto
Kryt 0p 60
Data skl 05/04/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)