Dostawa materiałów biurowych na potrzeby biur Urzędu m.st. Warszawy w 2017 r.

Publication date 2017-03-28
End date 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53472 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301920001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy.
Szczegółowy opis oraz szacunkowe ilości asortymentu określa wykaz ilościowo-asortymentowy zawarty w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik 6 do ogłoszenia oraz w załączniku nr 8 do ogłoszenia – Opis przedmiotu zamówienia.
Wybrane artykuły biurowe w celu poprawnej identyfikacji powinny zawierać trwale umiejscowione (przez producenta) co najmniej następujące oznaczenia:
- znak, symbol producenta (wypukły, wklęsły lub naniesiony) lub
- znak marki (wypukły, wklęsły lub naniesiony) lub
- znak, symbol producenta oraz nr katalogowy producenta (wypukłe, wklęsłe lub naniesione) lub
- znak marki oraz nr katalogowy producenta (wypukłe, wklęsłe lub naniesione),
dotyczy to niżej wymienionych pozycji Formularza Cenowego:
1-2, 11-13, 20, 23-27, 30-31, 41-61, 74-76, 112-114, 117-123, 129-132, 138-139, 141-142, 144-146, 151, 189, 208-212, 239-240, 247-254.

W pozycjach: 24, 30, 43-60, 119-123, 141-142, 247-254. Formularza cenowego Zamawiający dopuszcza artykuły posiadające oznaczenia identyfikujące na opakowaniach.

W pozycji 61 Formularza cenowego (gumka biurowa, do usuwania grafitów różnych twardości z papieru oraz folii kreślarskiej, nie niszczy ścieranej powierzchni, posiada kartonową osłonkę ochronną, o wymiarach min 40 x 15 x 10 mm) Zamawiający dopuszcza artykuł posiadający oznaczenie identyfikujące na kartonowej osłonce ochronnej znajdującej się na gumce.
W pozycjach 74-76 Formularza cenowego (karteczki samoprzylepne) Zamawiający dopuszcza artykuły posiadające oznaczenie identyfikujące trwale naniesione na każdej karteczce bloczku lub na ostatniej karteczce bloczku.
W pozycjach 23, 112-114 Formularza cenowego (długopis na sprężynce, korektory) Zamawiający dopuszcza oznaczenia identyfikujące w postaci etykiety przyklejonej przez producenta na produkcie.

Pozycja 173 Formularza cenowego (segregator do akt prawnych, format A-4, wykonany z utwardzonego kartonu, kolor niebieski, trzy sztuki wewnętrznych listew, każda dziurkowana po dwa oczka) z uwagi na swoją specyfikę oraz parametry artykułu, wymaga ze strony Wykonawcy zapoznania się ze wzorem w siedzibie Zamawiającego przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie.
Z powyższym artykułem można zapoznać się po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się pod nr telefonu 510-205-050.

Pozycje 91, 95, 97, 99, 101, 103 Formularza cenowego (koperty) zgodnie z dyspozycją Zamawiającego będą oznaczone logo Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115.
W załączeniu do opisu przedmiotu zamówienia znajdują się projekty kopert wraz z logo i grafiką Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115.
W przypadku kopert o formacie C4 oraz C5 nadruk musi znajdować się z przodu koperty, na dole – zgodnie z projektem przekazanym przez Zamawiającego. Logo wraz z grafiką powinny znajdować się w odstępie 15 mm od dolnej krawędzi koperty (zgodnie z załącznikiem – wzór adresowanie przesyłek poleconych). W przypadku kopert o formacie DL nadruk musi zostać naniesiony – zgodnie z projektem - z tyłu koperty, na dole. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wyżej opisanych nadruków na kopertach w kolorze czarnym.

2. Miejsce i termin dostawy
Dostawy realizowane będą w oparciu o zamówienie częściowe, przesyłanych faksem lub pocztą elektroniczną, przez osobę upoważnioną do realizacji umowy ze strony Zamawiającego.
Transport wraz z wyładunkiem przedmiotu zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę i na jego koszt.
Miejscem dostawy będą siedziby wskazane przez Zamawiającego zlokalizowane na terenie m.st. Warszawy.
Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi do 4 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego, przy czym za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

3. Warunki realizacji zamówienia
Zamawiający w toku realizacji umowy zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych asortymentów na inne wymienione w załączniku do umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych w nim określonych.
Zamawiający w okresie trwania umowy, zobowiązuje się złożyć u Wykonawcy zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% wartości umowy brutto.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Ulica Pl. Bankowy
Nr domu 3/5
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-950
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48 22 4431400
Fax +48 22 4431402
Email mkaras@um.warszawa.pl
Adres strony url https://www.um.warszawa.pl/
Regon 015259640
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Dostep dokumentow zamowienia http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/info.php?zamowienie=55551
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Wniosek należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętym opakowaniu
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. 411
Numer referencyjny ZP/GP/271/II-39/17
Rodz zam D
Okres2c 08/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia) wraz z Załącznikami można pobrać ze strony http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/info.php?zamowienie=55551 2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 3. Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: a) wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem; b) formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; d) pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę(-y), zgodnie z zasadą oraz muszą być one sporządzone w języku polskim; e) poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę (-y) podpisującą(-e) wniosek; f) dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów Zamawiającego; g) dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 5. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie licytacji elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą. 6. Numer postępowania: ZP/GP/271/II-39/17. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na w/w numer postępowania. 7. Wniosek składany wspólnie Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 7.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 7.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 7.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 7.4. Oświadczenia, wykaz lub formularze sporządzone na załączonych do wniosku wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających wniosek wspólny. 7.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających wniosek wspólny osobno). 7.6. Oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt III.7) lit. a) i c) każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7.7. Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub Pełnomocnika. 7.8. Formularz wniosku musi zostać podpisany przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 7.9. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu wniosku. 7.10. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 8. Tajemnica przedsiębiorstwa: a) W przypadku gdyby wniosek, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania wniosków, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. b) Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. c) By zastrzeżenie o którym mowa wyżej było skuteczne, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody na to, że: – zastrzeżone informacje maja charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą, – zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, – podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej 2 dostawy, każda na kwotę minimum 200 000,00 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z par. 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca, 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016r., poz. 1126), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w par. 5 pkt 1-9 Rozporządzenia.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wg wzoru Załącznika nr 5 do ogłoszenia; b) dowody, że wykazane w w/w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane; - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca wskazuje w wykazie dostawy wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.
Inne dokumenty niewymienione a) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do wniosku; b) Wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej /zwany dalej wnioskiem/ o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia; c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia, d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do ogłoszenia, e) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do ogłoszenia, f) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - dokument (np. oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów) potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). g) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z wnioskiem potwierdzały, że wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy; h) W przypadku gdy wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody na to, że: - zastrzeżone informacje maja charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą, - zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, - podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności; i) Zwycięzca licytacji elektronicznej zobowiązany będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, przedstawić wypełniony Formularz Cenowy (wg wzoru załącznika nr 6 do ogłoszenia), uwzględniający wynik licytacji. Poszczególne ceny jednostkowe muszą uwzględniać ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, zmian kursów walut, ceł itp. Ceny jednostkowe mają zostać określone tak, aby łączna cena zamówienia była, co najwyżej równa cenie realizacji, która wygrała licytację elektroniczną.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu LE
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Data skl 05/04/2017
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Le adres aukcja http://aukcje.um.warszawa.pl
Le adres opis http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/info.php?zamowienie=55551
Le wymagania Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji, cenę wywoławczą, wartość postąpienia minimalnego. Loginem do platformy aukcyjnej jest adres mailowy wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, natomiast hasło przypisane do konkretnego loginu Wykonawcy otrzymują w oddzielnym mailu. Jednorazowe hasła dostępu otrzymują wyłącznie nowi użytkownicy platformy aukcyjnej. Po ich otrzymaniu użytkownicy proszeni są o zalogowanie się do platformy aukcyjnej przed rzeczywistą licytacją w celu zmiany hasła jednorazowego. Każdy użytkownik, który w przeszłości logował się do platformy aukcyjnej m.st. Warszawy na adres mailowy (login) wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, proszony jest o sprawdzenie przed rzeczywistą licytacją ważności ustanowionego przez siebie hasła. Wykonawca chcący wziąć udział w licytacji elektronicznej musi dysponować sprzętem, spełniającym poniższe wymagania: - posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), - być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), - posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, - posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
Le postapien Cena wywoławcza (maksymalna) 400.000,00 zł brutto. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Minimalna wysokość postąpienia 2000,00 zł.
Licytacja etapy 1
Le czy nast Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV IstotnePostanowienia UMOWA Nr OU/B/X/2/2/2/………/17/…………………… o zamówienie opłacane ze środków m.st. Warszawy zawarta w dniu .................................. w Warszawie pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawa, zwanym dalej „Zamawiającym“, z siedzibą w Warszawie, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481, REGON 015259640, reprezentowanym przez …………………………, działającego na podstawie pełnomocnictwa nr ………, z dnia …………………, udzielonego przez ………………………………, a Firmą ………………………………………, zwaną dalej „Wykonawcą”, z siedzibą ……..………………, ul. ……………………….., wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w ................ Wydział …… Gospodarczy, pod numerem KRS ……………….………, REGON: ……..………..………, NIP: …...……………, reprezentowaną przez ………………………… / ……………………………………, zwanym/ą dalej „Wykonawcą”, prowadzącym/ą działalność gospodarczą w ……………, pod nazwą …………………………… wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającą NIP: ……………………, REGON: …………………. *, / ……………………………………………………………………, zwanym/zwaną dalej „Wykonawcą zagranicznym”, z siedzibą w ………………………… reprezentowanym/ą przez ……………………………………………….,* * (należy wybrać właściwą opcję) w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr …………………… prowadzonego w trybie …………………, na podstawie art. ...…………….. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, późn. zm.) . § 1 Przedmiot umowy Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę do siedzib Zamawiającego materiałów biurowych, zgodnie z asortymentem i cenami jednostkowymi określonymi w formularzu cenowym (wykaz ilościowo asortymentowy - formularz cenowy), stanowiącym załącznik do niniejszej umowy. § 2 Termin realizacji przedmiotu umowy Przedmiot umowy będzie zrealizowany w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 8 grudnia 2017 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 3 ust.1 umowy, w przypadku gdy kwota ta ulegnie wyczerpaniu przed dniem 8 grudnia 2017 r. § 3 Wynagrodzenie i płatności 1. Strony ustalają, iż łączne wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej umowy nie przekroczy kwoty brutto ……………………zł (słownie: ……………………… złotych …/100), którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. 2. Ostateczna wysokość wynagrodzenia, wskazanego w ust. 1, wynikać będzie z liczby faktycznie dostarczonych, przez Wykonawcę, materiałów biurowych przemnożonej przez ceny jednostkowe określone w formularzu cenowym, o którym mowa w § 1. 3. Ceny jednostkowe, wymienione w formularzu cenowym, o którym mowa w § 1 umowy, zawierają w sobie koszty transportu, ubezpieczeń, opłaty celne i podatkowe oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy. Ceny jednostkowe przez cały okres obowiązywania umowy, nie ulegną podwyższeniu. 4. Zamawiający w okresie trwania umowy, zobowiązuje się złożyć u Wykonawcy zamówienia, o których mowa w § 4 ust. 5, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% wynagrodzenia określonego w ust. 1. 5. Zapłata wynagrodzenia, za wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1, będzie następować na podstawie faktur częściowych wystawionych po wcześniejszym dostarczeniu części przedmiotu umowy, potwierdzonym przez osobę upoważnioną do realizacji umowy ze strony Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie wystawiał faktury na: Miasto Stołeczne Warszawa, pl. Bankowy 3/5, 00 950 Warszawa, NIP 525–22–48–481. 7. Faktury, o których mowa w ust. 5, będą realizowane w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, w terminie do 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w Biurze Organizacji Urzędu Urzędu m.st. Warszawy, po ich uprzednim sprawdzeniu pod względem merytorycznym i rachunkowym. 8. Wykonawca zobowiązuje się złożyć fakturę za miesiąc grudzień w Biurze Organizacji Urzędu Urzędu m.st. Warszawy do dnia 08 grudnia 2017 r., należność wynikająca z tej faktury zostanie zapłacona do dnia 29 grudnia 2017 r. 9. Za dzień dokonania płatności strony będą uznawać dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. lub jeżeli w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wyłoniony wykonawca zagraniczny nie posiadający siedziby oraz stałego miejsca wykonywania działalności na terytorium Polski 1. Strony ustalają, iż łączne wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej umowy nie przekroczy kwoty ……………………PLN (słownie: ……………………… PLN…/100), którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia . 2. Ostateczna wysokość wynagrodzenia, wskazanego w ust. 1, wynikać będzie z liczby faktycznie dostarczonych, przez Wykonawcę, materiałów biurowych przemnożonej przez ceny jednostkowe określone w formularzu cenowym, o którym mowa w § 1. 3. Ceny jednostkowe, wymienione w formularzu cenowym, o którym mowa w § 1 umowy, zawierają w sobie koszty transportu, ubezpieczeń, opłaty celne i podatkowe oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy. Ceny jednostkowe przez cały okres obowiązywania umowy, nie ulegną podwyższeniu. 4. Zamawiający w okresie trwania umowy, zobowiązuje się złożyć u Wykonawcy zamówienia, o których mowa w § 4 ust. 5, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% wynagrodzenia określonego w ust. 1. 5. Zapłata wynagrodzenia, za wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1, będzie następować na podstawie faktur częściowych wystawionych po wcześniejszym dostarczeniu części przedmiotu umowy, potwierdzonym przez osobę upoważnioną do realizacji umowy ze strony Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie wystawiał faktury na: Miasto Stołeczne Warszawa, pl. Bankowy 3/5, 00 950 Warszawa, NIP 525–22–48–481. 7. Faktury, o których mowa w ust. 5, będą realizowane w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, w terminie do 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w Biurze Organizacji Urzędu Urzędu m.st. Warszawy, po ich uprzednim sprawdzeniu pod względem merytorycznym i rachunkowym. 8. Wykonawca zobowiązuje się złożyć fakturę za miesiąc grudzień w Biurze Organizacji Urzędu Urzędu m.st. Warszawy do dnia 08 grudnia 2017 r., należność wynikająca z tej faktury zostanie zapłacona do dnia 29 grudnia 2017 r. 9. Za dzień dokonania płatności strony będą uznawać dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 10. Wykonawca oświadcza, że nie posiada siedziby oraz stałego miejsca wykonywania działalności na terytorium Polski oraz nie jest zarejestrowany jako podatnik w Polsce, w związku z tym obowiązek podatkowy w podatku od towarów i usług spoczywa na Zamawiającym zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r. poz. 710, z późn. zm.). W związku z powyższym Wykonawca wystawi fakturę bez kwoty podatku od towarów i usług a podatek rozliczy Zamawiający. 11. Zamawiający wypłaci wynagrodzenie należne Wykonawcy po potrąceniu świadczeń publicznoprawnych wynikających z przepisów prawa, w tym zwłaszcza kwoty stanowiącej zryczałtowany podatek dochodowy, który Zamawiający jest zobowiązany zapłacić jako płatnik w dniu dokonania zapłaty na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2016r. poz. 1888, z późn. zm.). Zastosowanie stawki podatku wynikającej z właściwej umowy w sprawie zapobieżenia podwójnemu opodatkowaniu albo nie pobranie podatku zgodnie z taką umową jest możliwe pod warunkiem udokumentowania miejsca siedziby/miejsca zamieszkania podatnika do celów podatkowych, uzyskanym od niego zaświadczeniem (certyfikat rezydencji), aktualnym w okresie wykonywania umowy, wydanym przez właściwy organ administracji podatkowej kraju rezydencji podatkowej Wykonawcy, złożonym Zamawiającemu wraz z fakturą. Certyfikat powinien zostać dostarczony w oryginale, ewentualnie może to być potwierdzona notarialnie kopia. W przypadku: 1) niedostarczenia certyfikatu rezydencji w ustalonym terminie; 2) wygaśnięcia ważności certyfikatu w trakcie trwania Umowy; 3) upływu 12 miesięcy od daty wydania certyfikatu nie zawierającego okresu ważności; 4) zmiany miejsca siedziby Wykonawcy dla celów podatkowych; - i niedostarczenia nowego aktualnego certyfikatu rezydencji wraz z fakturą, której dotyczy, kwota należnego podatku zostanie potrącona z Wynagrodzenia. § 4 Realizacja przedmiotu umowy 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w sposób fachowy, sprawny i rzetelny. 2. Wykonawca gwarantuje zachowanie parametrów przedmiotu umowy zgodnych z parametrami określonymi w załączniku do niniejszej umowy. 3. Zamawiający w toku realizacji umowy zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych asortymentów na inne wymienione w załączniku do umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych w nim określonych. 4. Miejscem dostawy materiałów biurowych są każdorazowo wskazane przez Zamawiającego siedziby Urzędu m.st. Warszawy (dwa budynki) zlokalizowane na terenie m.st. Warszawy. 5. Przedmiot umowy będzie realizowany w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane faksem na nr ………………. lub e-mail na adres ……………………, zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, nie częściej niż raz w tygodniu. 6. W zamówieniu, o którym mowa w ust. 5, Zamawiający określi asortyment i ilość zamawianych materiałów oraz miejsce lub miejsca ich dostarczenia. 7. Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi do 4 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego, zgodnie z ust. 5, przy czym za dni robocze uważa się na potrzeby niniejszej umowy dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8. Osoba upoważniona do realizacji umowy ze strony Zamawiającego dokona odbioru ilościowego oraz oględzin dostarczonych materiałów biurowych, a w razie stwierdzenia nieprawidłowości, Zamawiający złoży Wykonawcy pisemną reklamację w terminie do 3 dni roboczych od ich stwierdzenia. 9. Wykonawca rozpatrzy reklamację i udzieli pisemnej odpowiedzi w ciągu 2 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Odmowa uwzględnienia reklamacji wymaga uzasadnienia, pod rygorem skutków przewidzianych w § 7 ust. 4 pkt 2. 10. Po bezskutecznym upływie terminu do rozpatrzenia reklamacji, reklamację uważa się za uwzględnioną zgodnie z żądaniem Zamawiającego. 11. W przypadku braków asortymentowych, Wykonawca w ciągu 2 dni uzupełni brakujące materiały biurowe. § 5 Współpraca 1. Strony ustalają, że odpowiedzialnymi za realizację umowy są ze strony: 1) Zamawiającego: p. ……………………, tel. ………………………….., fax …………………, e-mail …………………………………; 2) Wykonawcy: p. ……………………, tel. ………………………….., fax …………………, e-mail ………………………………… . 2. Zmiana osoby do współpracy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy wymaga poinformowania o tym fakcie drugiej strony w trybie zawiadomienia pisemnego i nie stanowi zmiany umowy. 3. Strony wskazują następujące adresy do doręczeń: 1) Zamawiający: ul. …………………………………......................................................., 2) Wykonawca: ul. …………………………………………………………………………… . 4. Strony zobowiązują się do niezwłocznego pisemnego zawiadomienia o wszelkich zmianach adresu do doręczeń, pod rygorem uznania doręczenia na ostatni wskazany adres za skuteczne. § 6 Gwarancja i rękojmia 1. Wykonawca udziela na dostarczone materiały biurowe gwarancji na okres 12 miesięcy. 2. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z dniem odbioru dostarczonego przedmiotu umowy. 3. Zamawiający, w przypadku stwierdzenia wad jakościowych (również ukrytych) otrzymanego przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji, postawi go do dyspozycji Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, powiadamiając niezwłocznie (pisemnie lub faxem) o stwierdzonych brakach lub wadach. 4. Jeżeli Wykonawca w terminie 2 dni roboczych od otrzymania powiadomienia, o którym mowa w ust 4, nie dostarczy partii towaru bez wad, Zamawiający będzie mógł zakupić w miejsce towaru wadliwego towar u innego dostawcy, a różnicę pomiędzy ceną zakupionego towaru a ceną u Wykonawcy pokryje Wykonawca. 5. Gwarancja nie ogranicza uprawnień z tytułu rękojmi, przeciwne zastrzeżenie w gwarancji jest nieważne. § 7 Kary umowne 1. Strony zgodnie postanawiają, że obowiązującą je podstawową formą odszkodowania będą kary umowne. 2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku przekroczenia któregokolwiek z terminów, o których mowa w § 4 ust. 7 i 9, w wysokości 1 % wartości brutto zamówionej partii materiałów biurowych za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. lub jeżeli w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wyłoniony wykonawca zagraniczny nie posiadający siedziby oraz stałego miejsca wykonywania działalności na terytorium Polski Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku przekroczenia któregokolwiek z terminów, o których mowa w § 4 ust. 7 i 9, w wysokości 1 % wartości zamówionej partii materiałów biurowych za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. 3. W przypadku rozwiązania umowy przez którąkolwiek ze Stron z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a także w przypadku nienależytego wykonania umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku zaistnienia jednej z poniższych okoliczności: 1) Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy lub przerwał jej realizację i nie wznowił przez okres dłuższy niż 7 dni; 2) Wykonawca wykonuje swoje zobowiązania w sposób niezgodny z treścią umowy, w szczególności w sposób bezzasadny nie uwzględnia reklamacji Zamawiającego, o której mowa w § 4 ust. 9. 5. Kary umowne, o których mowa w ust. 2 i 3 podlegają łączeniu. 6. O naliczeniu kar umownych Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę, określając jednocześnie termin uiszczenia kar oraz podając formę uregulowania należności. 7. W przypadku uchylania się Wykonawcy od terminowej zapłaty kar umownych, Zamawiający potrąca je z zapłaty należności (faktury), na co Wykonawca wyraża zgodę. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. W takim przypadku, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia z tytułu wykonania zrealizowanej części umowy. 9. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn określonych w ust. 8. 10. Zamawiający może dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych - do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. 11. Zamawiający może, w razie wystąpienia zwłoki w wykonywaniu umowy, wyznaczyć dodatkowy termin wykonania przedmiotu umowy, nie rezygnując z kary umownej i odszkodowania. § 8 Postanowienia końcowe 1. Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem Danych jest Prezydent m.st. Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do systemów informatycznych Urzędu m.st. Warszawy. 2. Zmiany do umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 3. Spory wynikające z umowy rozpatrywać będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późn. zm.). 5. Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, trzy egzemplarze dla Zamawiającego i jeden egzemplarz dla Wykonawcy. § 9 Załącznik Integralną część umowy stanowi załącznik „Wykaz ilościowo-asortymentowy - Formularz cenowy”. ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Osoby do kontaktu z Biura Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawa: w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Grzegorz Piątkowski, tel.: 22/ 443 14 19; w zakresie dotyczącym licytacji elektronicznej: Ryszard Jóźwik, tel.: 22/ 443 14 09
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Wykaz załączników: Załącznik nr 1 - Formularz Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2 - Wzór oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, Załącznik nr 3 - Wzór oświadczenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 4 - Wzór oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, Załącznik nr 5 - Wykaz dostaw (należy złożyć tylko na wezwanie Zamawiającego), Załącznik nr 6 - Formularz cenowy, Załącznik nr 7 - Wzór umowy z załącznikami, Załącznik nr 8 – Opis przedmiotu zamówienia.
IV 6 5 Nie
Le term war zam 20.04.2017 r. godz. 10:15. Zamawiający zamyka licytację elektroniczną: - jeśli w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta, lub - w ciągu 3 min. liczonych od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę - jednak nie wcześniej niż po upływie 15 min. od otwarcia licytacji. UWAGA. Jeżeli dla danej licytacji Zamawiający przewidział zastosowanie mechanizmu dogrywek, to złożenie oferty skutkujące uruchomieniem dogrywki spowoduje przedłużenie czasu pozostałego do zakończenia licytacji o założony czas trwania dogrywki powiększony o sekundy brakujące do pełnej minuty, w której padła oferta uruchamiająca dogrywkę.
Wym zab umowy Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)