DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W NOWYM DWORZE MAZ.

Publication date 2012-11-28
End date 2012-12-07 11:30:00
Instytucja Powiat Nowodworski
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 477680 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia : dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (j.t. Dz.U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). Dostarczane tablice lub materiały służące do ich produkcji posiadać muszą certyfikat na zgodność z warunkami technicznymi określonymi w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym. Dostawa tablic rejestracyjnych będzie następowała w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje także odbiór starych tablic rejestracyjnych celem ich pocięcia i złomowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez dodatkowych kosztów. Zamówienie będzie wykonane w roku 2013 lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
W zakres dostaw wchodzić będą następujące rodzaje tablic:
- tablice samochodowe: jednorzędowe i dwurzędowe zwyczajne, indywidualne,
zabytkowe i tymczasowe, (przewidywana szacunkowa ilość - 7000 kpl),
- tablice motocyklowe/ciągnik (przewidywana szacunkowa ilość - 400 szt.)
- tablice motorowerowe, (przewidywana szacunkowa ilość - 300 szt.)
- tablice do naczep (przewidywana szacunkowa ilość - 1000 szt.)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Nowodworski
Ulica ul. Ignacego Paderewskiego 1B
Nr domu 1B
Miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Kod poczt 05-100
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 765 32 90
Fax 22 765 32 91
Internet www.nowodworski.pl
Regon 01327003400000
E mail starosta.wnd@powiatypolskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 prawa zamówień publicznych, polegających na rozszerzeniu dostawy o nie więcej niż 20% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium 4500,00 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał stosowne zezwolenie właściwego Wojewody lub Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia Wykonawców na podstawie załączonych przez nich do oferty dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.
Wiedza Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę tablic rejestracyjnych na kwotę minimum 150 000,00 zł w skali jednego roku. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia Wykonawców na podstawie załączonych przez nich do oferty dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.
Potencjal Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował takim potencjałem technicznym, który umożliwi dostawę zamówionych tablic w ciągu 48 godz. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia Wykonawców na podstawie załączonych przez nich do oferty dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na realizację zamówienia w kwocie nie niższej niż 40 000,00 zł. Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 120 000,00 zł. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia Wykonawców na podstawie załączonych przez nich do oferty dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1. wykaz części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 2. zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku wystąpienia takiej sytuacji),
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Strony zastrzegają możliwość dokonania zmian niniejszej umowy w stosunku do treści zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 2.Zmiany, o których mowa w ust. 1, obejmować mogą zmianę każdego z postanowień umowy, o ile nie spowodują wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu, w wyniku którego została zawarta umowa. 3.Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień umowy uznać należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu stron, a także przyczyny umożliwiające, realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z winy wykonawcy. 4.Każda ze Stron może wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 5.W przypadku zmiany stawki VAT wartość zamówienia zostanie skorygowana zgodnie z aktualnie przyjętą stawką podatku.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.nowodworski.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Maz. 05-100 NOWY DWÓR MAZ. ul. I.Paderewskiego 1B, pokój 209
Data skl 07/12/2012
Godz skl 11:30
Miejsce Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Maz. 05-100 NOWY DWÓR MAZ. ul. I.Paderewskiego 1B, pokój 106 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)