Serwis modułów systemu InfoMedica na potrzeby Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu

Publication date 2017-03-30
End date 2017-04-07 09:30:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55205 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 723000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia.


Serwis modułów systemu „InfoMedica” na potrzeby Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.


W ramach usług serwisowych Wykonawca zapewnia min:

a) instalowanie nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego, otrzymanych w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników) objętego niniejszą Umową;
b) podjęcie starań w celu usunięcia awarii Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych;
c) optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego;
d) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych;
e) pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne itp);
f) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;
g) korzystanie z konsultacji telefonicznych u Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy, dysponującego pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji umowy.
h) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania.
i) pomoc merytoryczna użytkownikom,
j) tworzenie niezbędnych sprawozdań, zestawień, wykazów itp. dla użytkownika końcowego
k) pomoc merytoryczna, niezbędna w prawidłowym działaniu systemów,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Ulica ul. Sokołowskiego
Nr domu 4
Miejscowosc Wałbrzych
Kod poczt 58309
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 746 489 742
Fax 746 489 746
Email szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony url www.zdrowie.walbrzych.pl/bip
Regon 89004744600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zdrowie.walbrzych.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zdrowie.walbrzych.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba zamawiającego ul. Sokołowskiego 4 Wałbrzych
Numer referencyjny Zp/21/PN-19/17
Rodz zam U
Okres2c 12
Czas O
Okreslenie warunkow na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : 1) posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2) posiadanie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków – na podstawie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) posiadanie zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotnie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1)na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : a)posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia usług serwisowych w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia: na podstawie wykazu wykonanych usług serwisowych w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi serwisowe zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi serwisowe były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej usługi serwisowej w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę minimum 40 000,00 zł każda z usług. b) na podstawie oświadczenia Wykonawcy o ilości pracowników zatrudnionych do realizacji przedmiotowej usługi w przeliczeniu na pełne etaty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotnie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych usług serwisowych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi serwisowe zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi serwisowe zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi serwisowe były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej usługi serwisowej w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę minimum 40 000,00 zł każda z usług.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie, że osoby biorące udział w świadczeniu przedmiotowej usługi (tj. biorące bezposredni udział w wykonywaniu usługi) zatrudnione przez Wykonawcę lub ewentualnego podwykonawcę zatrudnione są na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób okreslony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm). Oświadczenie Wykonawcy o ilości pracowników zatrudnionych do realizacji przedmiotowej usługi w przeliczeniu na pełne etaty – Załącznik nr 7 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu umowy partnerskiej z firmą Asseco Poland. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu cetyfikowanych pracowników w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej Umowy.
Wadium Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 2 408 zł. ( słownie : dwa tysiące czterysta osiem zł.)
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data skl 07/04/2017
Godz skl 9:30
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)