Usługa dostępu do internetu i transmisji danych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

Publication date 2017-03-30
End date 2017-04-07 10:00:00
Instytucja Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi internetowe,
  • Dostawcy usług internetowych (ISP)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55448 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 724000004, 724110004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dostępu do internetu i transmisji danych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części:
1)Część 1 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Kazimierz Dolny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SIWZ.
2)Część 2 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola A.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został zawarty w Załączniku nr 1.2 do SIWZ.
3)Część 3 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola B.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został zawarty w Załączniku nr 1.3 do SIWZ.


Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został zawarty w Załączniku nr 1.2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Ulica Al. Racławickie
Nr domu 14
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20950
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubelskie
Tel (81) 445 41 59
Fax (81) 445 41 63
Email dzp@kul.pl
Adres strony url www.kul.pl
Regon 51406400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin; Dział Zamówień Publicznych;Budynek Collegium Jana Pawła II; pokój C-223
Numer referencyjny AZP-240/PN-p30/017/2017
Rodz zam U
Okres2c 36
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, dotyczące warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (jeżeli dotyczy); 2) wypełniony formularz pn. Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.1/1.2/1.3 do SIWZ – w zależności od Części na którą/-e Wykonawca składa ofertę; 3) oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w zakresie: 1)zmian wynikających ze zmian właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 2)zmian związanych z wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia; 3)aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń/ oprogramowania/ materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy; 4)wysokości ceny brutto, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy; 5)zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 6)zmian wynikających z art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy Pzp – po upływie 12 miesięcznego okresu obowiązywania umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek wykazać, że zmiany o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy Pzp mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. 7)zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzieli zamówienia publicznego w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, pod warunkiem, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
Kryt 0 Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 07/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)