Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
|
Ulica |
al. Niepodległości
|
Nr domu |
34
|
Miejscowosc |
Poznań
|
Kod poczt |
61714
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 626 70 80
|
Fax |
61 626 70 81
|
Email |
kancelaria@umww.pl; marcin.kozubowicz@umww.pl
|
Adres strony url |
www.umww.pl
|
Regon |
63125781600000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
PT-WRPO 2014+ projekt pn. Wsparcie potencjału organizacyjnego i instytucjonalnego WRPO 2014-2020 w latach 2015-2023 – IZ.
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.umww.pl;zakładka:zamówienia publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
ww.bip.umww.pl;zakładka:zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Numer referencyjny |
DA-IV-1.272.2.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
35
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych 00/100) brutto.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej dwie dostawy(zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda, a każda z tych dostaw obejmowała swym zakresem co najmniej dwa rodzaje asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy;
2.Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)-(składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ(składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona;
2.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych 00/100) brutto (składana na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz ofertowy - zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;
2.Wypełniony i podpisany załącznik nr 4a do SIWZ – Formularz cenowy - potwierdzający oferowanie asortymentu (mebli) zgodnie z wymaganiami opisanymi przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia za określone ceny;
3.Fabryczny próbnik tkaniny tapicerskiej spełniającej parametry wyszczególnione w opisach mebli tapicerowanych. Załączony próbnik musi posiadać próbki minimum 30 różnych kolorów do wyboru, w tym minimum 6 odcieni szarości. Ponadto, próbnik ma być opisany w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli jest dedykowany (dotyczy pozycji 33, 35 i 38 SOPZ);
4.Wykonawca złoży do Zamawiającego wraz z ofertą po jednej sztuce gotowych próbek mebli wykonanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w następujących pozycji asortymentowych SOPZ:
fotel obrotowy – pozycja nr 35 SOPZ,
stół konferencyjny z Power Box’em – pozycja nr 37 SOPZ,
krzesło konferencyjne na płozach – pozycja nr 38 SOPZ.
Złożone próbki (pkt 3 i 4) będą stanowić treść oferty i nie będą podlegać uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Złożone próbki mebli (pkt 4) zostaną ocenione przez zamawiającego – również - pod kątem i na warunkach opisanych w rozdziale XIII niniejszej specyfikacji w kryterium oceny ofert „jakość”.
Złożone próbki mebli będą stanowiły punkt odniesienia (weryfikacji) dla dostarczonych przez wykonawcę, któremu udzielone zostanie zamówienie, mebli.
Złożone, przez wykonawcę - któremu udzielone zostanie zamówienie, próbki mebli zostaną zaliczone na poczet przyszłej dostawy mebli, zgodnie z zawartą umową. Pozostałym wykonawcom próbki złożonych przez nich mebli zostaną zwrócone niezwłocznie po udzieleniu przedmiotowego zamówienia;
5.Dokument potwierdzający wniesienie wadium;
6.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 (słownie:piętnaście tysięcy złotych 00/100).
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2.W przypadku, o którym mowa w pkt 1 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy (art. 145 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
3.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej.
5.Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy(np. zmiana nr rachunku bankowego),zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między
Stronami.
|
Kryt 0 |
Cena wykonania zamówienia
|
Kryt 0p |
60
|
Data skl |
11/04/2017
|
Godz skl |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
Próbki, o których mowa w Rozdz. VI ust. 3 pkt c) i d) SIWZ należy złożyć w terminie składania ofert w miejscu: al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, hol główny.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|