dostawa sprzętu i urządzeń do przechowywania i niszczenia dokumentów niejawnych z podziałem na części: Część I - Dostawa sprzętu do niszczenia dokumentów Część II - Dostawa sprzętu do przechowywania i zabezpieczenia informacji niejawnych na potrzeby 17 BZ Część III - Dostawa sprzętu do przechowywania informacji niejawnych

Publication date 2017-03-31
End date 2017-04-10 08:30:00
Instytucja 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Wędrzyn
Województwo lubuskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56059 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301914008, 444210007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do przechowywania i niszczenia dokumentów niejawnych z podziałem na części:

Część I - Dostawa sprzętu do niszczenia dokumentów
Część II - Dostawa sprzętu do przechowywania i zabezpieczenia informacji niejawnych
na potrzeby 17 BZ
Część III - Dostawa sprzętu do przechowywania informacji niejawnych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2a-2c do SIWZ.

Oferowany sprzęt musi być nowy, pierwszej kategorii i nieużywany, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach formularza cenowego, posiada wymagane certyfikaty.



Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do przechowywania i niszczenia dokumentów niejawnych:
część I
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ.

Oferowany sprzęt musi być nowy, pierwszej kategorii i nieużywany, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach formularza cenowego, posiada wymagane certyfikaty.


Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do przechowywania i niszczenia dokumentów niejawnych z podziałem na części:

Część II - Dostawa sprzętu do przechowywania i zabezpieczenia informacji niejawnych
na potrzeby 17 BZ

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ.

Oferowany sprzęt musi być nowy, pierwszej kategorii i nieużywany, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach formularza cenowego, posiada wymagane certyfikaty.

rzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do przechowywania i niszczenia dokumentów niejawnych z podziałem na części:


Część III - Dostawa sprzętu do przechowywania informacji niejawnych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ.

Oferowany sprzęt musi być nowy, pierwszej kategorii i nieużywany, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach formularza cenowego, posiada wymagane certyfikaty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowosc Wędrzyn
Kod poczt 69211
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubuskie
Tel 957 556 236
Fax 957 556 222
Email zp45@wp.pl
Adres strony url www.45wog.wp.mil.pl
Regon 8052101800000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Minimalny procent zatrudnienia nie dotyczy
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.45wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.45wog.wp.mil.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Numer referencyjny 30/2017/INFRA
Rodz zam D
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 4-5, 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału podmiotu trzeciego, wraz z ofertą należy złożyć stosowne zobowiązanie (Załącznik nr 6 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na potwierdzenie spełnienia wymagań, że oferowana dostawa sprzętu jest zgodna z opisem przedmiotu zamówienia, sprzęt posiada wymagane certyfikaty oraz jest nowy, pierwszej kategorii i nieużywany żąda się przedłożenia na wezwanie Oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu wraz z wszelką wymaganą przez Zamawiającego dokumentacją tj. instrukcjami, certyfikatami oraz kartami gwarancyjnymi.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Czy aukcja Nie
Data skl 10/04/2017
Godz skl 08:30
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 nie dotyczy
IV 6 5 Nie
Wym zab umowy zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)