Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do trzech obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-31/WZŻ/2017

Publication date 2017-03-31
End date 2017-04-10 10:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56091 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391300002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia do trzech obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
2.2 Obiekty Wrocławskiego Zespołu Żłobków to :
Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław;
Budynek Administracji – ul. Fabryczna 15, Wrocław.
Budynek Administracji – ul. Fabryczna 15, Wrocław.

2.3 W ramach zamówienia należy dostarczyć:
Stół dla pracowników w pokoju socjalnym;
Szafka kuchenna wisząca
Szafka kuchenna stojąca
Szafka kuchenna stojąca- słupek
Krzesło modułowe 2+1
Podpórka na krzesło pod plecy
Szafa biurowa stojąca
Regał metalowy (na nocniki)
Regały magazynowe – o różnych wymiarach
Półka na pampersy

Fotel biurowy
Szafa biurowa + nadstawka
Szafa na akta osobowe dwudrzwiowa

Ławeczki drewniane gimnastyczna dla dzieci.
Stoliki dla dzieci z regulacją nóg
Zestaw 4 funkcjonalnych pojemników jednokomorowych
Stojak na ubrania na kółkach rozsuwany.
Szafa meblowa z 5 półkami.
Regały meblowe z 2 półkami – o różnych wymiarach
Regały narożne
Regały meblowe z półką zamknięte
Nadstawka z tylnym frontem na regał meblowy z 2 półkami.

2.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ „Formularz asortymentowo-cenowy” szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt
umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ
2.5 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty.
Termin wizji lokalnej w żłobkach należy ustalać telefonicznie:
W celu umówienia się na wizję Wykonawca winien skontaktować się z kierownikiem Żłobka nr 6 panią Martą Staszewską tel. 71/365-03-06 mail: zlobek6@wzz.wroc.pl – dotyczy żłobka nr 6.
Natomiast w zakresie Żłobka nr 12 z Kierownikiem Żłobka nr 8 Panią Beatą Paliwodą tel. 71/365 03 08 e-mail: zlobek8@wzz.wroc.pl.


39.10.00.00-3 meble
39.13.00.00-2 meble biurowe
39.13.60.00-4 wieszaki na odzież
39.15.00.00-8 różne meble i wyposażenie
39.13.10.00-9 regały biurowe
39.15.00.00-8 różne meble i wyposażenie
39.11.00.00-6 siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39.16.10.00-8 meble przedszkolne
34.92.84.80-6 pojemniki i kosze na odpady i śmieci



Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Ulica ul. Fabryczna
Nr domu 15
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 53-609
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel +4871 365 03 46
Fax +4871 365 03 47
Email przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony url http://www.bip.wzz.wroc.pl
Regon 021545051
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wzz.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław
Numer referencyjny Znak postępowania: ZP-31/WZŻ/2017
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 11.4. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Formularz cenowy – wg załącznika do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo-cenowy; 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014.1114 oraz z 2016.352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6.3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany będą wprowadzane w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany mogą dotyczyć: 1)zmiana adresu dostawy 2) niedostępności na produktów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej a towary zamienne spełniają wymagania zawarte w SIWZ; 2.Zmiana osób przewidzianych do współpracy, wskazanych w §9 nie wymaga aneksu lecz pisemnego zawiadomienia.
Kryt 0 Całkowita cena brutto za całość przedmiotu zamówienia
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 10/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)