Sukcesywna dostawa medycznej odzieży ochronnej, odzieży roboczej oraz obuwia ochronnego na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Publication date 2017-03-31
End date 2017-04-11 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Odzież wierzchnia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56095 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 182000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa medycznej odzieży ochronnej, odzieży roboczej oraz obuwia ochronnego na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
2. Miejsce dostaw:
Dział Transportu i Zaopatrzenia UMW (magazyn) - wjazd na teren Uniwersytetu Medycznego od ul. Marcinkowskiego)
Wybrzeże L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław
w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. – na miejsce wskazane przez pracownika Działu Transportu i Zaopatrzenia - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę.
3. Wzory odzieży / obuwia wymienione w rozdziale XVI pkt. 3.1., będą podlegały ocenie w ramach kryterium jakość i nie będą zwracane Wykonawcom.
4. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji:
Poz. 1-9, 41 Formularza asortymentowo cenowego (zał. nr 3 do SIWZ) – min. 24 m-ce
Poz. 10-37, 39-40 Formularza asortymentowo cenowego (zał. nr 3 do SIWZ) – min. 12 m-cy
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 oraz 3 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Formularz asortymentowo-cenowy) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 6 do Siwz).
6. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 2 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Ulica Wybrzeże L.Pasteura
Nr domu 1
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-367
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 7841174
Fax 71 7840045
Email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Regon 000288981
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój 3A 113.1 (III piętro)
Numer referencyjny UMW / AZ / PN - 15 / 17
Rodz zam D
Okres2c 15/05/201715/05/2019
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 2 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Formularz asortymentowo-cenowy (wzór – załącznik nr 3 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 (wzór załącznik nr 4 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Karta produktu dla pozycji 10, 11, 12, 13, 16, 17 Formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp., albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp., jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów.
Kryt 0 Cena przedmiotu zamówienia
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 11/04/2017
Godz skl 9:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)