Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
|
Ulica |
ul. Warszawska
|
Nr domu |
24
|
Miejscowosc |
Kraków
|
Kod poczt |
31155
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
małopolskie
|
Tel |
12 628 26 56; 628 22 20
|
Fax |
12 6282072
|
Email |
zampub@pk.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pk.edu.pl
|
Regon |
00000156003300
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 202 r.- Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłanca
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Krakowska Dział Zamówień Publicznych ul.Warszawska 24, 31-155 Kraków
|
Numer referencyjny |
KA-2/023/2017
|
Rodz zam |
D
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią);
b) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie.
Wykaz dokumentów, składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z ofertą:Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu
Dla zadania nr 1: informacje zawarte w opisie zaoferowanego sprzętu na formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) muszą pozwalać jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego urządzenia ze specyfikacją określoną w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).
Dla zadania nr 2: specyfikacja techniczna (opis) oferowanego sprzętu, zawierająca nazwę producenta oraz model, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych oferowanego sprzętu, na potwierdzenie ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego, zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, np. opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e lub wydruk/i ze stron internetowych bądź katalog/i producenta/ów.Specyfikacja techniczna, winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację sprzętów z poszczególnych zadań częściowych.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami):Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Wyżej wymienione oświadczenie, należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (www.pk.edu.pl) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert (informacje z otwarcia ofert), zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
3. Zmiany nie mogą naruszać postanowień, zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
4. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy, z zachowaniem cen określonych w ofercie, w następujących przypadkach/zakresie:
1) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów,
2) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
5. Warunkiem dokonania zmiany w umowie, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany.
6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
12/04/2017
|
Godz skl |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|