Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów, routera, komputera przenośnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej

Publication date 2017-04-03
End date 2017-04-12 10:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56731 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302313000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia



Opis

Dostawa komputerów stacjonarnych ( konfiguracja umożliwiająca pracę z czterema monitorami)- 4 sztuki, monitorów 24 calowych- 21 sztuk, monitorów 55 calowych- 3 sztuk., routera- 1 sztuki. Zamówienie obejmuje dostawę , uruchomienie komputerów wraz z konfiguracją.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Dostawa komputera przenośnego 1 szt. dla Instytutu M9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska
Nr domu 24
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31155
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Email zampub@pk.edu.pl
Adres strony url www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 202 r.- Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłanca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Krakowska Dział Zamówień Publicznych ul.Warszawska 24, 31-155 Kraków
Numer referencyjny KA-2/023/2017
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Oferta, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią); b) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie. Wykaz dokumentów, składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z ofertą:Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu Dla zadania nr 1: informacje zawarte w opisie zaoferowanego sprzętu na formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) muszą pozwalać jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego urządzenia ze specyfikacją określoną w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Dla zadania nr 2: specyfikacja techniczna (opis) oferowanego sprzętu, zawierająca nazwę producenta oraz model, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych oferowanego sprzętu, na potwierdzenie ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego, zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, np. opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e lub wydruk/i ze stron internetowych bądź katalog/i producenta/ów.Specyfikacja techniczna, winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację sprzętów z poszczególnych zadań częściowych. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami):Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 4 do SIWZ. Wyżej wymienione oświadczenie, należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (www.pk.edu.pl) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert (informacje z otwarcia ofert), zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Zmiany nie mogą naruszać postanowień, zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy, z zachowaniem cen określonych w ofercie, w następujących przypadkach/zakresie: 1) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów, 2) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 5. Warunkiem dokonania zmiany w umowie, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany. 6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy aukcja Nie
Data skl 12/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)