Dostawa książek zamawianych na potrzeby Biblioteki Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej

Publication date 2017-04-03
End date 2017-04-11 12:00:00
Instytucja Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Drukowane książki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56732 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 221100004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa książek zamawianych na potrzeby Biblioteki Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej

Opis

Książki zakres nr 1 zamawiane na potrzeby Biblioteki PSWKsiążki zakres nr 2 zamawiane na potrzeby Biblioteki PSW

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Ulica ul. Sidorska
Miejscowosc Biała Podlaska
Kod poczt 21500
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubelskie
Tel 83 344 99 00
Fax 83 344 99 50
Email r.olczuk@pswbp.pl
Adres strony url www.pswbp.pl
Regon 3031070500000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia bip.pswbp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.pswbp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej (w postaci papierowej)
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorskiej 95/97, 21 –500 Biała Podlaska
Numer referencyjny SZP-232-174/PN/2017
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Przedmiot postępowania należy zrealizować w terminie do: Zadanie 1 – 14 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy Zadanie 2 – 60 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). Zmiana postanowień umowy będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia (jedynie obniżenia), terminu realizacji itp., i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy zostanie określona przez Strony i wprowadzona zostanie w formie aneksu. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia problemów finansowych po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych i będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia (jedynie obniżenia), terminu realizacji i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy zostanie określona przez Strony i wprowadzona zostanie w formie aneksu. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wyczerpania na rynku nakładu oferowanego przez Wykonawcę tytułu, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili złożenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o niedostępności tytułu oraz uzyskania od wydawcy informacji dotyczącej daty zaprzestania druku oferowanego tytułu i informacji o ewentualnym terminie dodruku. Zmiana postanowień umowy będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia (jedynie obniżenia), terminu realizacji itp., i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy zostanie określona przez Strony i wprowadzona zostanie w formie aneksu (w przypadku wyczerpania nakładu i niedodrukowania w okresie do 60 dni od upływu terminu realizacji zostanie zmniejszony zakres o przedmiotowy tytuł, a w przypadku dodruku w terminie do 60 dni od upływu terminu realizacji przedmiotu zamówienia wydłużenia o czas niezbędny do dostawy przedmiotowego tytułu jednakże nie dłuższy niż 7 dni od dnia planowanego dodruku). 4. Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno ze strony Zamawiającego, jak i Wykonawcy, zmiana danych teleadresowych, zmiana siedziby i nazwy, NIP, REGON, osób reprezentujących strony itp. podobne zmiany nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Data skl 11/04/2017
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)