Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
|
Ulica |
ul. Sidorska
|
Miejscowosc |
Biała Podlaska
|
Kod poczt |
21500
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
83 344 99 00
|
Fax |
83 344 99 50
|
Email |
r.olczuk@pswbp.pl
|
Adres strony url |
www.pswbp.pl
|
Regon |
3031070500000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.pswbp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.pswbp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej (w postaci papierowej)
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorskiej 95/97, 21 –500 Biała Podlaska
|
Numer referencyjny |
SZP-232-174/PN/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot postępowania należy zrealizować w terminie do:
Zadanie 1 – 14 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy
Zadanie 2 – 60 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). Zmiana postanowień umowy będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia (jedynie obniżenia), terminu realizacji itp., i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy zostanie określona przez Strony i wprowadzona zostanie w formie aneksu.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia problemów finansowych po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych i będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia (jedynie obniżenia), terminu realizacji i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy zostanie określona przez Strony i wprowadzona zostanie w formie aneksu.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wyczerpania na rynku nakładu oferowanego przez Wykonawcę tytułu, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili złożenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o niedostępności tytułu oraz uzyskania od wydawcy informacji dotyczącej daty zaprzestania druku oferowanego tytułu i informacji o ewentualnym terminie dodruku. Zmiana postanowień umowy będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia (jedynie obniżenia), terminu realizacji itp., i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy zostanie określona przez Strony i wprowadzona zostanie w formie aneksu (w przypadku wyczerpania nakładu i niedodrukowania w okresie do 60 dni od upływu terminu realizacji zostanie zmniejszony zakres o przedmiotowy tytuł, a w przypadku dodruku w terminie do 60 dni od upływu terminu realizacji przedmiotu zamówienia wydłużenia o czas niezbędny do dostawy przedmiotowego tytułu jednakże nie dłuższy niż 7 dni od dnia planowanego dodruku).
4. Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno ze strony Zamawiającego, jak i Wykonawcy, zmiana danych teleadresowych, zmiana siedziby i nazwy, NIP, REGON, osób reprezentujących strony itp. podobne zmiany nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
100
|
Data skl |
11/04/2017
|
Godz skl |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|