DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP
Publication date | 2017-04-03 |
End date | 2017-04-12 11:00:00 |
Instytucja | 31 Baza Lotnictwa Taktycznego |
Miejscowość | Poznań |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 56737 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 180000009, 351134405 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł. Mundurowej, Sł. Sł. Łączności, Sł. Uzbrojenia, Sł. Czołgowo-Samochodowej i Sł. ZZLT , do magazynów wymienionych służb znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 12 zadań, których szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy) oraz w przypadku zadania nr 1 w zał. nr 7 do SIWZ Zadanie nr 1 - odzież ochronna i robocza dla Sł. Mundurowej Zadanie nr 2 - artykuły BHP dla Sł. Łączności Zadanie nr 3 - czyściwo (ZZLT) Zadanie nr 4 - rękawice (ZZLT) Zadanie nr 5 - materiały ochronne (ZZLT) Zadanie nr 6 - materiały ostrzegawcze (ZZLT) Zadanie nr 7 - słuchawki z mufą (ZZLT) Zadanie nr 8 - ochronniki słuchu (ZZLT) Zadanie nr 9 - kombinezony specjalne (ZZLT) Zadanie nr 10 - czyściwo Zadanie nr 11 – ustniki do analizatora wydechu typu DRAGER 7410 Zadanie nr 12 – materiały ochronne (Sł. Uzbrojenia) Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne. 3. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4 do SIWZ – Projekt umowy. Opis1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł. Mundurowej.2. Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy) oraz w zał. nr 7 do SIWZ. 3. W przypadku zadania nr 1 - odzież ochronna i robocza dla Sł. Mundurowej, produkty powinny posiadać zgodnie z systemem GS1 kody kreskowe EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniach producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 uPzp do wysokości kwoty brutto: Zadanie nr 1 – 35 663,20zł w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2017r., 30 dni od złożenia zamówienia. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym tj. załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł. Łączności1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł.ZZLT, zgodnie z opisem w formularzem cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł.ZZLT, zgodnie z opisem w formularzem cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł.ZZLT, zgodnie z opisem w formularzem cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł.ZZLT, zgodnie z opisem w formularzem cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł.ZZLT, zgodnie z opisem w formularzem cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł.ZZLT, zgodnie z opisem w formularzem cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł.ZZLT, zgodnie z opisem w formularzem cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł. Uzbrojenia, Sł. Czołgowo-Samochodowej zgodnie z form.cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł. Czołgowo-Samochodowej zgodnie z form.cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł. Uzbrojenia zgodnie z form.cenowym |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | 31 Baza Lotnictwa Taktycznego |
Ulica | Ul. Silniki |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Poznań |
Kod poczt | 61-325 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 261 548 500 |
Fax | 261 548 555 |
31blt.przetargi@ron.mil.pl | |
Adres strony url | www.31blt.wp.mil.pl |
Regon | 63243177100000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.31blt.wp.mil.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | forma pisemna |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | j/w |
Numer referencyjny | ZP 16/III/17 |
Rodz zam | D |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. |
Inne dokumenty niewymienione | Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | dla zadań 3 - 9 : 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, który decyzję swą będzie podejmował na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy. 4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. dla zadań - 1,2,10-12 : 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy. 3. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. |
Kryt 0 | cena |
Kryt 0p | 60 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 12/04/2017 |
Godz skl | 11:00 |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Nie |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |