DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP

Publication date 2017-04-03
End date 2017-04-12 11:00:00
Instytucja 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56737 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 180000009, 351134405
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł. Mundurowej, Sł. Sł. Łączności, Sł. Uzbrojenia, Sł. Czołgowo-Samochodowej i Sł. ZZLT , do magazynów wymienionych służb znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 12 zadań, których szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy) oraz w przypadku zadania nr 1 w zał. nr 7 do SIWZ
Zadanie nr 1 - odzież ochronna i robocza dla Sł. Mundurowej
Zadanie nr 2 - artykuły BHP dla Sł. Łączności
Zadanie nr 3 - czyściwo (ZZLT)
Zadanie nr 4 - rękawice (ZZLT)
Zadanie nr 5 - materiały ochronne (ZZLT)
Zadanie nr 6 - materiały ostrzegawcze (ZZLT)
Zadanie nr 7 - słuchawki z mufą (ZZLT)
Zadanie nr 8 - ochronniki słuchu (ZZLT)
Zadanie nr 9 - kombinezony specjalne (ZZLT)
Zadanie nr 10 - czyściwo
Zadanie nr 11 – ustniki do analizatora wydechu typu DRAGER 7410
Zadanie nr 12 – materiały ochronne (Sł. Uzbrojenia)
Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
3. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4 do SIWZ – Projekt umowy.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł. Mundurowej.
2. Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy) oraz w zał. nr 7 do SIWZ.
3. W przypadku zadania nr 1 - odzież ochronna i robocza dla Sł. Mundurowej, produkty powinny posiadać zgodnie z systemem GS1 kody kreskowe EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniach producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
4. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 uPzp do wysokości kwoty brutto:
Zadanie nr 1 – 35 663,20zł
w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2017r., 30 dni od złożenia zamówienia. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym tj. załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł. Łączności1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł.ZZLT, zgodnie z opisem w formularzem cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł.ZZLT, zgodnie z opisem w formularzem cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł.ZZLT, zgodnie z opisem w formularzem cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł.ZZLT, zgodnie z opisem w formularzem cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł.ZZLT, zgodnie z opisem w formularzem cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł.ZZLT, zgodnie z opisem w formularzem cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł.ZZLT, zgodnie z opisem w formularzem cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł. Uzbrojenia, Sł. Czołgowo-Samochodowej zgodnie z form.cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł. Czołgowo-Samochodowej zgodnie z form.cenowym1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł. Uzbrojenia zgodnie z form.cenowym

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Ulica Ul. Silniki
Nr domu 1
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-325
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 261 548 500
Fax 261 548 555
Email 31blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.31blt.wp.mil.pl
Regon 63243177100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.31blt.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres j/w
Numer referencyjny ZP 16/III/17
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy dla zadań 3 - 9 : 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, który decyzję swą będzie podejmował na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy. 4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. dla zadań - 1,2,10-12 : 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy. 3. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 12/04/2017
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)