Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Cytostatyków w Aptece dla Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z.o.o.
Publication date | 2017-04-03 |
End date | 2017-04-11 11:00:00 |
Instytucja | Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. |
Miejscowość | Gdynia |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 56900 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302130005, 301740009 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Cytostatyków w Aptece dla Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z.o.o. 1.1 Dostawa, instalacja i uruchomienie rozruch technologiczny z regulacją parametrów urządzeń oraz przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia IT, zwanej dalej wyposażeniem, o parametrach zgodnych z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - składający się z kart pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych; 1.2 Wykonanie innych czynności niezbędnych do realizacji zamówienia. Zamówienie obejmuje 2 zadania: zadanie 1: Zestawy komputerowe, zadanie 2: urządzenia drukujące i wielofunkcyjne 1.3.Pełny asortyment wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia wymieniono w załączniku nr 1A do SIWZ Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 4,5,6,7 i 8; w kolumnie 9 podano numery kart załącznika nr 4 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składający się z kart Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Przedmiot zamówienia opisano w kartach o numerach: Zad.1 Zestawy komputerowe: karta 1.1 (jedna karta); Zad.2 Urządzenia drukujące i wielofunkcyjne: karty 1.2-1.4 (trzy karty) 1.5.Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” wpisać „TAK” lub „NIE” w celu potwierdzenia spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Nazwa produktu i opis” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 1.6Potwierdzeniem zrealizowania dostawy i podstawą do wystawienia faktury będzie podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń i Wykonawcę Protokołu zdawczo - odbiorczego dla każdego zadania oddzielnie. 2.Miejscem realizacji zamówienia są Szpitale Wojewódzkie w Gdynia Sp. z o.o., ul. Huzarska 1, Dział Informatyki, parter budynku 3.Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien: a)Dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem,wnieść do pomieszczeń Działu Informatyki-parter budynku, zamontować, uruchomić elementy Zamawianego wyposażenia; b)Przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w załączniku nr 5 do SIWZ wzorze umowy c)Dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto. 5.W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. zakresu, czasu działania, parametrów, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 6.W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie lub sprzęt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo - programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu lub odłączeniu oprogramowania lub sprzętu równoważnego. 7.Wszelkie nazwy własne np. dotyczące urządzeń a także oprogramowania nie mogą być interpretowane jako ocena właściwości danego urządzenia czy programu, ani tym bardziej jako przesłanka uznania ich za lepsze od innych analogicznych urządzeń czy porównywalnego oprogramowania. 8.Wykonawca ma prawo zaoferować sprzęt i oprogramowanie o wyższych/lepszych parametrach. 9.Wykonawca w przypadku składania oferty na zadanie 1: Zestawy Komputerowe kieruje się zapisami Załącznika nr 4 karty 1.1 pkt. 1-50 10.Zgodnie z art. 36b ustawy PZP Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11.Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru OpisPrzedmiotem zamówienia jest:Dostawa sprzętu komputerowego1.1 Dostawa, instalacja i uruchomienie rozruch technologiczny z regulacją parametrów urządzeń oraz przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia IT, zwanej dalej wyposażeniem, o parametrach zgodnych z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - składający się z kart pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych; 1.2 Wykonanie innych czynności niezbędnych do realizacji zamówienia. 1.3.Pełny asortyment wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia wymieniono w załączniku nr 1A do SIWZ Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 4,5,6,7i 8; w kolumnie 9 podano numery kart załącznika nr 4 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składający się z kart Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Przedmiot zamówienia opisano w kartach o numerach: Zad.1 Zestawy komputerowe: karta 1.1 (jedna karta) 1.5.Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” wpisać „TAK” lub „NIE” w celu potwierdzenia spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Nazwa produktu i opis” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 1.6.Potwierdzeniem zrealizowania dostawy i podstawą do wystawienia faktury będzie podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń i Wykonawcę Protokołu zdawczo - odbiorczego. 2.Miejscem realizacji zamówienia są Szpitale Wojewódzkie w Gdynia Sp. z o.o., ul. Huzarska 1, Dział Informatyki, parter budynku 3.Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien: a)Dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem,wnieść do pomieszczeń Działu Informatyki-parter budynku, zamontować, uruchomić elementy Zamawianego wyposażenia; b)Przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w załączniku nr 5 do SIWZ wzorze umowy c)Dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto. 5.W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. zakresu, czasu działania, parametrów, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 6.W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie lub sprzęt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo - programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu lub odłączeniu oprogramowania lub sprzętu równoważnego. 7.Wszelkie nazwy własne np. dotyczące urządzeń a także oprogramowania nie mogą być interpretowane jako ocena właściwości danego urządzenia czy programu, ani tym bardziej jako przesłanka uznania ich za lepsze od innych analogicznych urządzeń czy porównywalnego oprogramowania. 8.Wykonawca ma prawo zaoferować sprzęt i oprogramowanie o wyższych/lepszych parametrach. 9.Wykonawca w przypadku składania oferty na zadanie 1: Zestawy Komputerowe kieruje się zapisami Załącznika nr 4 karty 1.1 pkt. 1-50 10.Zgodnie z art. 36b ustawy PZP Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11.Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Cytostatyków w Aptece dla Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z.o.o. 1.1 Dostawa, instalacja i uruchomienie rozruch technologiczny z regulacją parametrów urządzeń oraz przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia IT, zwanej dalej wyposażeniem, o parametrach zgodnych z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - składający się z kart pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych; 1.2 Wykonanie innych czynności niezbędnych do realizacji zamówienia. Pełny asortyment wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia wymieniono w załączniku nr 1A do SIWZ Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 4, 5, 6, 7 i 8 (w kolumnie 9 podano numery kart załącznika nr 4 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). 1.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składający się z kart Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Przedmiot zamówienia opisano w kartach o numerach: Zad. 2 Urządzenia drukujące i wielofunkcyjne: karty 1.2 - 1.4 (trzy karty) Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” wpisać „TAK” lub „NIE” w celu potwierdzenia spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Nazwa produktu i opis” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. Potwierdzeniem zrealizowania dostawy i podstawą do wystawienia faktury będzie podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń i Wykonawcę Protokołu zdawczo – odbiorczego dla każdego zadania oddzielnie. 2.Miejscem realizacji zamówienia są Szpitale Wojewódzkie w Gdynia Sp. z o.o., ul. Huzarska 1, Dział Informatyki, parter budynku 3.Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien: a)Dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, wnieść do pomieszczeń Działu Informatyki-parter budynku zamontować, uruchomić elementy Zamawianego wyposażenia; b)Przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w załączniku nr 5 do SIWZ wzorze umowy (do każdego zadania osobna umowa oraz faktura vat) c)Dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto. 5.W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. zakresu, czasu działania, parametrów, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 6.W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie lub sprzęt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo - programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu lub odłączeniu oprogramowania lub sprzętu równoważnego. 7.Wszelkie nazwy własne np. dotyczące urządzeń a także oprogramowania nie mogą być interpretowane jako ocena właściwości danego urządzenia czy programu, ani tym bardziej jako przesłanka uznania ich za lepsze od innych analogicznych urządzeń czy porównywalnego oprogramowania. 8.Wykonawca ma prawo zaoferować sprzęt i oprogramowanie o wyższych/lepszych parametrach. 9.Zgodnie z art. 36b ustawy PZP Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 10.Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. |
Ulica | ul. Powstania Styczniowego |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Gdynia |
Kod poczt | 81519 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 58 72 60 124 |
Fax | 58 72 60 338 |
zp@szpital-morski.pl | |
Adres strony url | www.szpitalegdynia.eu |
Regon | 19014161200000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.szpitalegdynia.eu |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | pisemnie |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, kancelaria szpitala, budynek nr 6 pokój nr 4 |
Numer referencyjny | D25Ł/252/1-12rj/17 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 14 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Okreslenie warunkow | Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | 1.W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy złożyć: Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.* Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale. *Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 16818 i 1634) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć: Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 2 do SIWZ. 4.Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, |
Inne dokumenty niewymienione | Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku |
Wykaz potwierdzenie okolicznosci | a)katalogi, ulotki, materiały informacyjne producenta potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania opisane w SIWZ, b)deklaracje zgodności CE zgodnie z zapisami załącznika nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy ograniczenie liczby uczestnikow | Nie |
Czy obejmuje ustanowienie | Nie |
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie |
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ |
Kryt 0 | cena |
Kryt 0p | 95.00 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 11/04/2017 |
Godz skl | 11:00 |
IV 4 4 jezyki | polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Le czy nasta | Nie |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |