Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. i jednostek podległych

Publication date 2012-11-28
End date 2012-12-06 09:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 478006 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 302131006, 302133008, 480000008, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu informatycznego tzn.:
a) jednostka centralna komputera PC - 17 sztuk
b) zestaw komputerowy jednostka centralna komputera PC + monitor LCD - 18 sztuk
c) laptop 1- 4 sztuki
d) laptop 2 - 3 sztuki
e) drukarka laserowa kolor - 2 sztuki
f) drukarka laserowa mono - 2 sztuki
g) system MS Windows 8 - 4 sztuki
h) karta mSata 64 GB - 4 sztuki

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagania techniczne zamawianego sprzętu zawiera Wykaz wymaganego sprzętu informatycznego - sporządzony w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanych parametrów technicznych, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
SIWZ wraz z załącznikami określa minimalne wymagania techniczne Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Prokuratura Okręgowa
Ulica ul. Moniuszki 2
Nr domu 2
Miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Kod poczt 66-400
Wojewodztwo lubuskie
Tel (095) 739 20 00
Fax (095) 739 20 05
Internet www.prokuratura-gorzow.pl
Regon 00056949600000
E mail ewa.andrzejewska@prokuratura-gorzow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w zakresie - rozszerzenie dostawy zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego; wielkość - nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego (zgodnie z art.67 ust.1 pkt.7 ustawy P.z.p.)
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ Spółka Cywilna), w/w dokument składa każdy z członków Konsorcjum/ wspólników Spółki Cywilnej. Sprawdzenie w/w warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje (w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 2 dostawy (każda wynikająca z osobnej umowy), odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej jedna o wartości minimum 50.000,00 PLN brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, Spółka Cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum/ wspólników Spółki Cywilnej. Sprawdzenie w/w warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty Na potwierdzenie spełniana przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty: Oświadczenie Wykonawcy - w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanego sprzętu i jego parametrów technicznych - zgodnie ze wzorem który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ: Wykaz wymaganego sprzętu informatycznego
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Warunki zmiany postanowień umowy (wymienione poniżej) wymagają zgody obu Stron i formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności: a) istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie), b) zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy, c) zmiana miejsca dostawy jeśli dostawa w miejscu wskazanym jest utrudniona lub niemożliwa, na pisemny wniosek jednej ze stron, d) zmiana terminu dostawy jeśli dostawa w wyznaczonym terminie jest utrudniona lub niemożliwa na pisemny wniosek jednej ze stron, e) zmiana terminu realizacji umowy z winy Zamawiającego, albo w związku z zaistnieniem siły wyższej (klęski żywiołowej) niezależnej od stron umowy. f) trwała zmiana terminu realizacji reklamacji, w przypadku gdy z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie dotrzymać terminu umownego; g) brak środków na realizację zadania lub wystąpienie innych nie przewidzianych przyczyn, z powodu których Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części dostaw; Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, podległości, rachunków bankowych oraz wykazu osób i numerów telefonów kontaktowych Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.prokuratura-gorzow.pl
Spec war Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp.,ul. Moniuszki 2 66-400 Gorzów Wlkp., pok.4- wersja papierowa lub elektronicznie: paulina.lewandowska@prokuratura-gorzow.pl
Data skl 06/12/2012
Godz skl 09:00
Miejsce Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp. ul. Moniuszki 2 66-400 Gorzów Wlkp. pok. 22
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)