Dostawa pomocy dydaktycznych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 Dostawa artykułów plastycznych. Zadanie nr 2 Dostawa książeczek. Znak postępowania: ZP-36/WZŻ/2017.

Publication date 2017-04-03
End date 2017-04-11 12:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57053 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawę pomocy dydaktycznych
do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania:
Zadanie nr 1 Dostawa artykułów plastycznych.
Zadanie nr 2 Dostawa książeczek.
Znak postępowania: ZP-36/WZŻ/2017.
1) Rodzaj zamówienia: dostawa
Zadnie nr 1 Dostawa artykułów plastycznych
2) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych – artykuły plastyczne do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław;
Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław;
Żłobek nr 3 ul. Białowieska 37, Wrocław ;
Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław;
Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław;
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław;
Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6 , Wrocław;
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław;
Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław;
Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław;
Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław;
Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107 , Wrocław;
Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4 c, Wrocław;
Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37 Wrocław.

Zadnie nr 2 Dostawa książeczek
do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław;
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław;

3) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany:
w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ –
dla zadania nr 1
w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ –
dla zadania nr 2
4) Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6- pomoce dydaktyczne

5) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo
cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 i 2.2 do SIWZ.
a)Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych
parametrach jakościowych, posiadające te same walory użytkowe oraz zawierające w swoim
składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez
Zamawiającego i spełniające tę samą funkcje dydaktyczną.



Opis

Rodzaj zamówienia: dostawa
Zadnie nr 1 Dostawa artykułów plastycznych
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych – artykuły plastyczne do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław;
Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław;
Żłobek nr 3 ul. Białowieska 37, Wrocław ;
Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław;
Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław;
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław;
Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6 , Wrocław;
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław;
Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław;
Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław;
Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław;
Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107 , Wrocław;
Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4 c, Wrocław;
Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37 Wrocław.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany:
w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ –
dla zadania nr 1
Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):39.16.21.00-6- pomoce dydaktyczne
5) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo
cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ.
a)Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych
parametrach jakościowych, posiadające te same walory użytkowe oraz zawierające w swoim
składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez
Zamawiającego i spełniające tę samą funkcje dydaktyczną.




Rodzaj zamówienia: dostawa
Zadnie nr 2 Dostawa książeczek
do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław;
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław;
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany:
w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ
dla zadania nr 2
Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6- pomoce dydaktyczne
5) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo
cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ.
a)Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych
parametrach jakościowych, posiadające te same walory użytkowe oraz zawierające w swoim
składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez
Zamawiającego i spełniające tę samą funkcje dydaktyczną.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Ulica ul. Fabryczna
Nr domu 15
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 53-609
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel +4871 365 03 46
Fax +4871 365 03 47
Email przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony url http://www.bip.wzz.wroc.pl
Regon 021545051
Czy obowiazkowa Nie
Zamieszczanie obowiazkowe Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wzz.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie/kopertach/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego. W formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ulicy Fabrycznej 15 (53-609 Wrocław) w Sekretariacie (I piętro)
Numer referencyjny Znak postępowania: ZP-36/WZŻ/2017.
Rodz zam D
Okres2c 60
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Formularz ofertowy – wg załącznika do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo-cenowy – odpowiedni dla danego zadania; 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014.1114 oraz z 2016.352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy § 12- zadanie nr 1 Zmiana Umowy 1. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) niedostępności na rynku artykułów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić pisemnie ,że asortyment nie jest już produkowany i jest niedostępny na rynku . Zadanie nr 2 Zmiana Umowy 1.Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena oferty
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 11/04/2017
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)