Zadanie 1 Dostawa zestawów do diagnozy i terapii metodą Biofeedback – 15 szt. Zadanie 2 Dostawa zestawów do terapii integracji sensorycznej – 15 szt.

Publication date 2017-04-04
End date 2017-04-12 10:00:00
Instytucja Urząd Gminy Puck
Miejscowość Puck
Województwo pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57810 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391620005, 391621109
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Zadanie 1 Dostawa zestawów do diagnozy i terapii metodą Biofeedback – 15 szt.
Zadanie 2 Dostawa zestawów do terapii integracji sensorycznej – 15 szt.


Opis

Dostawa zestawów do diagnozy i terapii metodą Biofeedback – 15 szt.Dostawa zestawów do terapii integracji sensorycznej – 15 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Urząd Gminy Puck
Ulica ul. 10 Lutego
Nr domu 29
Miejscowosc Puck
Kod poczt 84100
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 6732096 w. 40
Fax 586 732 737
Email ugpuckinwest@pro.onet.pl
Adres strony url bip.gmia.puck.pl
Regon 19051973700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu / projektu: "Nauka dziś – jutro praca! Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w 15 szkołach podstawowych i 4 gimnazjach z terenu Gminy Puck", nr RPPM.03.02.01-22-0031/15 współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej III „Edukacja” Działania 3.2 „Edukacja ogólna” Poddziałania 3.2.1 „Jakość edukacji ogólnej”
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.gmina.puck.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictem operatora pocztowego , osobiście, lub za pośrednictwem posłańca, kuriera. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Puck ul. 10 Lutego 29 84-100 Puck
Numer referencyjny IZP.D.271.1.2017
Rodz zam D
Okres2c 35
Szacunkowa wart zam calosc 370343.75
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości Zadanie 1 – 4 000,- zł, i Zadanie 2 – 4 000,- zł, 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – postępowanie przetargowe IZP.D.271.1.2017” – Zadanie nr …… 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy Krokowa, nr rachunku 55 834900020008950020000030 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Gmina Puck. Oryginał dokumentu Wykonawca w odrębnej kopercie składa wraz z ofertą. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu – w treści dokumentu Wykonawcy wspólnie składający ofertę muszą zostać wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 7. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 8. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 9. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 10. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy i ich brak powodować będą odrzucenie oferty. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa PZP.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy Pzp. 2. Przewiduje się możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) a stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego ), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 12/04/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)