Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Krakowie.

Publication date 2017-04-04
End date 2017-04-13 10:00:00
Instytucja Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58001 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331900008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Krakowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (z załącznikami), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców. Przedmiotem dostawy muszą być urządzenia fabrycznie nowe i nie używane wcześniej, w szczególności do celów demonstracyjnych.


Opis

Część 1. Aparat elektrochirurgiczny - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (z załącznikami), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Część 2. Diatermia - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (z załącznikami), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Część 3. Kontener aluminiowy z wyposażeniem do sterylizacji parowej - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (z załącznikami), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Część 4. Wózek do transportu materiałów sterylnych - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Część 5. Szyna CPM - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Część 6. Elektroniczna waga medyczna - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
Ulica Al. Modrzewiowa
Nr domu 22
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-224
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 124 252 842
Fax 124 251 228
Email office@kcr.pl
Adres strony url http://www.kcr.pl
Regon 35119473600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.kcr.pl/194,konkurs - 2017.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.kcr.pl/194,konkurs - 2017.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie - należy złożyć na adres
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30 - 224 Kraków, budynek nr 4 Administracja
Numer referencyjny A.I.271-9/17
Rodz zam D
Okres2c 40
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia: do 40 dni od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz posiadają następujące zdolności techniczne lub zawodowe tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie zrealizowali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi danej części zamówienia, o wartości brutto minimum (każda z dostaw): - dla części 1: 18 000,00 zł (brutto); - dla części 2: 8 000,00 zł (brutto); - dla części 3: 3 000,00 zł (brutto); - dla części 4: 4 000,00 zł (brutto); - dla części 5: 8 000,00 zł (brutto); - dla części 6: 1 500,00 zł (brutto).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis oferowanego asortymentu lub katalog lub folder. Dokument powinien zawierać w szczególności nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego identyfikacja. W przypadku, gdy oryginalny katalog/folder jest przedkładany w innym języku niż język polski, należy dołączyć jego tłumaczenie. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi/foldery nie prezentują identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany zostały określone we wzorze umowy, który został opublikowany na stronie www Zamawiającego, w zakładce dotyczącej zamówień publicznych - 2017 rok (Znak postępowania: A.I.271-9/17).
Kryt 0 Najniższa cena brutto
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 13/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)