Dostawa tuszy, farb, matryc, tonerów, bębnów, fuserów, opasek, płyt CD-R i DVD-R, kopert na płyty oraz materiałów biurowych, czajników, telefonów, krzeseł biurowych, ławek do poczekalni do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

Publication date 2017-04-04
End date 2017-04-20 11:00:00
Instytucja SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
Miejscowość Jaworzno
Województwo śląskie
Branża
  • Tusz,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58304 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 226000006, 301921136
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia dostawa tuszy, farb, matryc, tonerów, bębnów, fuserów, opasek, płyt CD-R i DVD-R, kopert na płyty oraz materiałów biurowych, czajników, telefonów, krzeseł biurowych, ławek do poczekalni do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
1. Przedmiot zamówienia podzielony został na 13 pakietów:
Numer pakietu i nazwa
1 Tusz
2 Farba, matryca
3 Toner, bęben, fuser
4 Toner, folia
5 Toner, bęben, folia, tusz
6 Opaski
7 Płyty CD-R do nadruku atramentowego, płyty DVD-R, koperty na płyty
8 Materiały biurowe
9 Papiery
10 Czajniki bezprzewodowe
11 Telefony bezprzewodowe
12 Krzesła biurowe obrotowe
13 Ławki do poczekalni, fotele


Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszuPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna farb i matrycPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów, bębnów i fuserówPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tnerów i foliiPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa toneró, bębnów, folii i tuszy Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opasekPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa płyt CD-R do nadruku atramentowego, płyt DVD-R oraz kopert na płytyPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papierów.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa czajników bezprzewodowychPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa telefonów bezprzewodowych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa krzeseł biurowych obrotowychPrzedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa ławek do poczekalni, foteli

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
Ulica ul. Chełmońskiego
Nr domu 28
Miejscowosc Jaworzno
Kod poczt 43600
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 6164482 w. 292
Fax 327 519 844
Email zampubl@szpital.jaw.pl
Adres strony url www.szpital.jaw.pl
Regon 27064118400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.jaw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.jaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie ( I piętro) w formie papierowej w zamkniętej kopercie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno
Numer referencyjny SZP.III.240/14/17/P
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W związku z faktem, że Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w postepowaniu nie żąda w tym zakresie złożenia oświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione -Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.13) oraz dla pakietu 12 i 13 załączników parametrów technicznych odpowiednio na załącznikach 3.12a, 3.12b, 3.13a, 3.13b, 3.13c, 3.13d, 3.13e 9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt 6.1, rozdz. V SIWZ, odnośnie tego podmiotu. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 5 oraz w pkt 6.1, rozdz. V SIWZ, należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 12. Oświadczenia, o których mowa w pkt 5, rozdz. V SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 13. Dokumenty, o których mowa w pkt 6, rozdz. V SIWZ, oraz inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 17.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 17.2 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców -Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu otwarcia ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -W pakietach 1-5 oraz 8-13 aktualne katalogi lub karty katalogowe lub inne materiały informacyjne oferowanych produktów z nazwą producenta / nazwą handlową i kodem katalogowym, z zaznaczeniem w katalogu pozycji oferowanego produktu (szczegółowe informacje w załączniku 3 do SIWZ) oraz dodatkowo dla pakietu 1-5 z zaznaczeniem w katalogu pozycji oferowanego produktu, z zaznaczoną wydajnością (w ilości stron, dotyczy to także oryginałów). Zawarta wydajność w kartach katalogowych musi potwierdzać zaoferowaną przez Wykonawcę wydajność w załączniku 3 do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wzór umowy 4a, 4b, 4c, 4d: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie stawki podatku VAT, obniżenie cen jednostkowych (promocja), b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian), c) zmiany cen urzędowych, d) zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany), e) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron, f) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-e, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy Wzór umowy 4e: Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: -zmiany danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron
Czy aukcja Nie
Data skl 20/04/2017
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)