Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
SINEVIA Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Ignacego Paderewskiego
|
Nr domu |
6
|
Miejscowosc |
Nowy Dwór Mazowiecki
|
Kod poczt |
05-100
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 101 21 00 do 03
|
Fax |
22 101 21 04
|
Email |
zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl
|
Adres strony url |
www.sinevia.pl
|
Regon |
14298987700000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sinevia.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sinevia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SINEVIA Sp. z o.o. 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6
|
Numer referencyjny |
SVA/NDM/4620-20/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów
zawodowych lub handlowych.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy lub nie wezwie jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub nie wezwie jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zasady reprezentowania wraz z osobami uprawionymi do reprezentacji wykonawcy w postępowaniach o zamówienie publiczne w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert. Do oferty należy załączyć wszystkie oświadczenia załączone do specyfikacji oprócz projektu umowy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
1) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym,
2) deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych w języku polskim.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy:
a) wystąpienia istotnych zmian dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia;
b) zmiana przepisów prawa, w szczególności zmiana stawki podatku VAT- wynagrodzenie może ulec zmianie;
c) strony dopuszczają możliwość zmiany zapisów umownych w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy, mając na względzie jego usprawnienie dla wypełnienia zamiaru stron niniejszej umowy;
d) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia – wynagrodzenie
i termin realizacji mogą ulec zmianie;
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
100
|
Data skl |
12/04/2017
|
Godz skl |
9:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|