Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacjiw Suwałkach
|
Ulica |
ul. Waryńskiego
|
Miejscowosc |
Suwałki
|
Kod poczt |
16400
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
podlaskie
|
Tel |
875 662 233
|
Fax |
875 662 260
|
Email |
sgt@spzozor.pl
|
Adres strony url |
www: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/ www.rehabilitacja.suwalki.pl
|
Regon |
79031793700000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/ www.rehabilitacja.suwalki.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/ www.rehabilitacja.suwalki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach, ul. Waryńskiego 22A, 16-400 Suwałki
|
Numer referencyjny |
SGT.3331-1/17
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
01/06/201731/05/2018
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga specjalnych kompetencji lub uprawnień
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) realizacja co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z dołączoną informacją o realizowaniu, realizacji podobnego zadania pod względem wartości i rodzaju - przez podobne zamówienie należy rozumieć zamówienie którego czas wykonywania i zakres był co najmniej taki jak w prowadzonym postępowaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie b) minimalne warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykonawcy Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz osób przewidzianych/skierowanych do realizacji zamówienia z którego będzie wynikało, iż dysponuje m.in. pracownikiem - kucharzem dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez personel czynności (stanowisko) oraz informacją o rodzaju umowy łączącej ich z Wykonawcą, jak również wielkości średniego miesięcznego zatrudnienia.
c) minimalne warunki dotyczące potencjału technicznego wykonawcy wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania zaplecza technicznego i lokalowego do prowadzenia zbiorowego żywienia i transportu posiłków (wskazane miejsce do przygotowania posiłków, sposób ich dostarczania w termosach / opakowaniach Wykonawcy, muszą świadczyć o możliwości realizacji zamówienia i zachowania jego ciągłości ponadto oświadczenie lub zaświadczenie wykonawcy o objęciu nadzorem i pozytywnej ocenie / opinii wydanej przez Inspektora Sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności na przygotowywanie i dostarczanie posiłków w miejscu wykonywania zamówienia oraz dopuszczenie środka transportu do przewozu żywności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w SIWZ
2. wykaz dostaw lub usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia
3. oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności kadry w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - wielkość średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy / liczebność kadry Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia oraz liczebności kadry – wzór stanowi załącznik nr 5
4. oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry wykonawcy, dot. osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia – wzór stanowi załącznik nr 7
5. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w szczególności dotyczy kucharza - osoby sporządzającej/ przygotowującej posiłki – wzór stanowi załącznik nr 4
6. oświadczenie lub zaświadczenie wykonawcy o objęciu nadzorem i pozytywnej ocenie / opinii wydanej przez Inspektora Sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności na przygotowywanie i dostarczanie posiłków w miejscu wykonywania zamówienia oraz dopuszczenie środka transportu do przewozu żywności.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 5. Wyliczenie kosztów osobodnia żywienia na podstawie jadłospisów sporządzonych przez Wykonawcę.
6. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
7. Jadłospis podpisany przez dietetyka i wykonawcę.
8. Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
13/04/2017
|
Godz skl |
10:00
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca aby, tajemnica przedsiębiorstwa, informacje zastrzeżone, poufne były przez Wykonawcę wydzielone do oddzielnej wewnętrznej koperty tj. oddzielone od pozostałych, jawnych elementów oferty z oznakowaniem np. „zastrzeżone”
|
IV 6 5 |
Nie
|