WYKONANIE, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE DWÓCH KRAT SCHODKOWYCH ORAZ DWÓCH UKŁADÓW OBRÓBKI SKRATEK Z ZASTOSOWANIEM PRASOPŁUCZEK I KOMPAKTORÓW NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE

Publication date 2017-04-05
End date 2017-04-20 11:00:00
Instytucja Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o.
Miejscowość Kutno
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia do obróbki ścieków

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59243 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 393500000, 424173005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie i dostawa nowych dwóch krat schodkowych:
a) wykonanie nowych dwóch krat;
b) transport nowych dwóch krat;
c) montaż ww. krat.
2. Wykonanie i dostawa nowych dwóch układów obróbki skratek:
a) wykonanie nowych dwóch układów obróbki skratek;
b) transport nowych dwóch układów obróbki skratek.
3. Wykonanie i dostawa dwóch układów sterowania z nowymi urządzeniami:
a) wykonanie nowych dwóch szaf sterowniczych;
b) transport ww. szaf;
c) sporządzenie projektu i dokumentacji elektrycznej.
4.Demontaż istniejących krat wraz z osprzętem.

Prace zostaną podzielone na 2 etapy.
1 etap
a) demontaż pierwszej istniejącej kraty,
b) demontaż pierwszej istniejącej prasy wraz z orurowaniem.
2 etap
a) demontaż drugiej istniejącej kraty,
b) demontaż drugiej istniejącej prasy wraz z orurowaniem.

5. Załadunek oraz rozładunek zdemontowanych urządzeń do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ( na terenie oczyszczalni ścieków).
6. Transport zdemontowanych urządzeń.
7. Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej (obsługującej demontowane urządzenia).
8. Prace przy dwóch kanałach ściekowych, w miejscu montażu nowych urządzeń (wg przedmiaru – roboty budowlane).

9.Oprócz prac demontażowych i montażowych, Wykonawca w ramach zadania zrealizuje następujący zakres prac:
a) przeprowadzi rozruch technologiczny;
b) wykona instrukcję obsługi i eksploatacji;
c) przeszkoli pracowników obsługujących Pompownię Główną;
d) przekaże wszelkie atesty, certyfikaty i inne niezbędne dokumenty;
e) wykona dokumentację powykonawczą.

10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części II SIWZ pn. „ Specyfikacja wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia pn.:……”.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o.
Ulica ul. Lotnicza
Nr domu 1
Miejscowosc Kutno
Kod poczt 99-300
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel 24 2510140
Fax 24 2510142
Email g.spikowska@gos.kutno.pl, sekretariat@gos.kutno.pl
Adres strony url www.gos.kutno.pl lub www.umkutno.bip.e-zeto.eu
Regon 610211348
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gos.kutno.pl lub www.umkutno.bip.e-zeto.eu
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub dostarczyć osobiście.
Czy podzielone na czesci Nie
Oferty lub wnioski Tylko jednej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Grupowa Oczyszczalnia Ścieków sp. z o.o. , 99-300 Kutno, ul. Lotnicza 1
Numer referencyjny 3/ZP/2017
Rodz zam D
Okres2c 4
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, na kwotę co najmniej 700 000,00 PLN.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu w zakresie wymaganym od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły [spełnia - nie spełnia] w oparciu o informację zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do w ofert i przedłożonych na wezwanie Zamawiającego
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że a) zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę opowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj.: wykonanie, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch krat schodkowych oraz dwóch układów obróbki skratek z zastosowaniem prasopłuczek i kompaktorów na oczyszczalni ścieków o wartości netto co najmniej 850 000,00 PLN. b)dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia:  jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży sanitarnej;  doświadczenie w kierowaniu robotami sanitarnymi, na jednej inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonanie, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch krat schodkowych oraz dwóch układów obróbki skratek z zastosowaniem prasopłuczek i kompaktorów na oczyszczalni ścieków;  uprawnienia do kierowania robotami sanitarnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania,  - jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży elektrycznej;  doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w branży elektrycznej na jednej inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, , tj. wykonanie, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch krat schodkowych oraz dwóch układów obróbki skratek z zastosowaniem prasopłuczek i kompaktorów na oczyszczalni ścieków; - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.gos.kutno.pl i dodatkowo na stronie www.umkutno.bip.e-zeto.eu (należy wybrać zakładki: „Jednostki organizacyjne”, „Grupowa Oczyszczalnia Ścieków”, „Przetargi”) przez Zamawiającego, informacji dotyczącej: - kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny i okresu gwarancji zawartych w ofertach; Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) – w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp – wg załącznika nr 7 (oświadczenie składa każdy z Wykonawców).2. Podstawy wykluczenia: 2.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę na podstawie art. 24 ust.1 oraz może wykluczyć Wykonawcę: 1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.7) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.); 2) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;. 2.2. Zgodnie z art. 24 ust. 8 PZP Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt.1 i 2 ustawy PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 2.3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy PZP (pkt.2.2. powyżej).
Zakresie warunkow udzialu 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 700 000,00 PLN. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4.Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) jedna osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży sanitarnej oraz wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia; - doświadczenie w kierowaniu robotami sanitarnymi, na jednej inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: wykonanie, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch krat schodkowych oraz dwóch układów obróbki skratek z zastosowaniem prasopłuczek i kompaktorów na oczyszczalni ścieków; -uprawnienia do kierowania robotami sanitarnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania, 2) jedna osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży elektrycznej oraz wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia; - doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w branży elektrycznej na jednej inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: wykonanie, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch krat schodkowych oraz dwóch układów obróbki skratek z zastosowaniem prasopłuczek i kompaktorów na oczyszczalni ścieków; - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania. 5. Dysponowanie zasobami innego podmiotu. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w ust. V pkt. 1 SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) W tej sytuacji Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6. 3) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22, ust.5 pkt.1 i 2 ustawy PZP. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. V pkt. 1 SIWZ. 6) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w tabeli nr 2 poz.5. 6. Wykonawcy zagraniczni. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w tabeli nr 2 pozycja nr 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1, lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. 2) Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnianej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej 1 dostawę opowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: wykonanie, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch krat schodkowych oraz dwóch układów obróbki skratek z zastosowaniem prasopłuczek i kompaktorów na oczyszczalni ścieków, o wartości netto co najmniej 850 000,00 PLN. Wykonawca załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania dokumentów, Zamawiający żąda wskazania jedynie tych dostaw, które zostały opisane i przedstawienie dowodów dotyczących tylko tych dostaw. Dowodami o których mowa, są: 1) Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane; 2) Oświadczenie Wykonawcy, jeżeli – z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa w pkt.1., wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wadium 1. Wysokość wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z pózn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”; • w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BANK PKO S.A. Grupa PEKAO S.A. IO/Kutno 48 1240 3190 1111 0000 2978 5304 z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu nr 3/ZP/2017 ” UWAGA: Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Oryginał wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć w pokoju nr 17 - księgowość Zamawiającego. 3) W przypadku przesłania oferty pocztą, oryginał dokumentu wadium Wykonawca załączy do oferty. 4. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego skutecznego wniesienia wadium. 5. Zwrot wadium: Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust.1-4 ustawy PZP. 6. Utrata wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 6.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Czy wadium Tak
Przewiduje udzielenie zaliczek Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto. Wykonawca otrzyma zaliczkę w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Tak
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadkach określonych w ustawie PZP (art.144) oraz za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Niedopuszczalna jest jednak, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem przypadków przewidzianych w niniejszej umowie, tj.: 2.1. w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez przedłużenie terminu wykonania robót o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku: a. wystąpienia wad w Specyfikacji wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania umowy; b. niemożliwe do przewidzenia wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznościami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; c. wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem umowy; d. odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; e. niemożności wykonywania prac, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania tych prac lub nakazują wstrzymanie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 3. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, wydłużenie czasu wykonania umowy lub ceny umownej w przypadku: 3.1. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; 3.2. zmian technologicznych – o ile są korzystane dla Inwestora, pod warunkiem, że są spowodowane następującymi okolicznościami: a. pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości przedmiotu umowy; b. pojawienie się nowszej technologii wykonania opisanych w Specyfikacji (załącznik nr 1) pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c. wystąpienia niebezpieczeństwa, jak kolizja w zakresie niezbędnym do uniknięcie lub usunięcie tych kolizji; d. zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami; e. nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbędnym do usunięcia rażącej straty Wykonawcy. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 20/04/2017
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)